Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
2 yıl garantı..300 max 400 km de bır zıncır yaglanır ,aldıgınız yerlere bunları nıye sormadınız..cunku zıncırı kac bınde 1 yaglamak?!!
dırek zıncır omrunuz duser..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaslar 1000 km bakımı il 4000 km bakımı arasında yani orta olarak 2500 km civarında motorun yagını değiştirmek gerekirmi bakım kitaplarında oyle bişey yazmıyor ama motoru korumak için bi artısı olur mu bu değişimin.gereklimidir sizce?
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
9
merhaba arkadaşlar ya motorun aküsü boşaldı götürüp şarj ettirmem lazım fakat acemisi olduum için akünün yerini bulamadım bilenler söyleyebilirmi acaba selenin altına baktım ama bulamadım acil cvp lütfeeen bugün halletmem lazım:pale:

yokmu akünün nerde olduğunu bileeeeeeeeeennnnnnnnnn
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
koltugu cıkar..orda hemen goruceksın sıyah kapalı bı kutu var ondan kapagı acarsan gorursun akuyu..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
merhaba arkadaşlar ya motorun aküsü boşaldı götürüp şarj ettirmem lazım fakat acemisi olduum için akünün yerini bulamadım bilenler söyleyebilirmi acaba selenin altına baktım ama bulamadım acil cvp lütfeeen bugün halletmem lazım:pale:

yokmu akünün nerde olduğunu bileeeeeeeeeennnnnnnnnn

ön selenin altında.arka seleyi cıkar on selenin oraya sok elini tek bir vida var onu sök ön seleyi cekip cıkar orada tek bir kutu görürsün zaten akü o
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
arkadaşlar yazmış ben yeniden yazayım...
önce akünün tamamen boşaldığından emin ol
sonra aküyü sök:
-bagajı aç
-dipteki vidadan koltuğu sök
-siyah plastik bir vida göreceksin onu hiç zorlamadan yarım tur çevir. öne gelecektir.
-öne gelince o plastiği öne çekip kutuyu aç.
-aküyü sök
-yaklaşık 8 saat şarj et.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
bakkaldan 2 dene 9 voltluk pil al, amperi düşük olacaktır ama sanırım motoru çalıştırmaya yeterli gücü sana sağlar, 12volt olması lasım akü ama 9la idare etcen artıkın :p :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BizKonyaÇocuguyuzSigaraBiziKesmiyorNargileyeParaYe tMiyorAnlasanaBeBaharSensizhayat :(

Slm Arkadaslar ...
Harley Davidson türlü motor almak istiyorum bana hangi cesitlerden tavsiye ediyorsunuz parasi 5.500ytlyi gecmemek sartila simdiden tskler..:cat:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
5.510 u duyan geliyor pazar gibi oldu burası(gel abla gel 5.510 motor war gellll):queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kurtulamadık gitti.... neyse;
Yarın kaçta buluşabiliriz mototalda? Benim için 2 seçenek var , ya 10'da buluşalım bol bol zaman harcayalım , ya da 2:30'da gelebilirim... :(
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
10 uygun bana ordan bıraz takılırım sızle sora eve akar bavul fln hazırlarım..10 iyi bana kısaca..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
lan ben zaman geçirelim die 10 diyorm sen bana eve akarım sonra diyosun ... ne hazırlayacaksan akşamdan hazırla :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
olm ıstesemde ekstra kalamam:D
bu hafta sureklı bı programım kaydı okul odev kurtkoy fln derken beynım bulandı..10da sızle bulussak ordan 1-2 e kadar sızle kalırım sora ev bavul banyo fln fln..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ozaman sabahtan ayarlıcaktım herseyı sora işe akıcaktım..
her halukarda 2 3 saat kalabılıyorum degısen bısı yok:D

ha bıde oglen gelırsen sora eve ugrayıp bavulumu almam lazım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Son durumdan benide haberdar edin... Bana her ikiside uyar...

8350 oldu... :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
tamam 10 veya 10:30'da buluşuyoruz ama serviste değil... bayiide... sonra servise geçeriz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ne buluşması bu yaw? servisi ziyaretemi gidiyorsunuz?::tartis:: ::cekic::

Aga ben cumartesi çalışıyorum pazar boşum, bursa falan olayı varsa bileyim.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böceğim şu haziran ayı bi gelsin :) bir de benimle motor satın almaya gelirken teknik bilgileri olan, herşeyden anlayan, tecrübeli bir arkadaş bulabilirsem buralardan en güzel bişey olur vallahi :) yok mu bir hayırsever aranızda yahuu ben göztepede oturuyorum :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst