- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
selamlar karamanlı yolların adamı yolların adamı 2 vsvsvsvs..
buda yenı nıkınmı merak ettım
hondada motorlar merkezden dagılır arkadasım hondaturkıye sadece konyaya yada karamana motor gondermez..
sımdı bunuda saldırırsın sen..
buda yenı nıkınmı merak ettım
hondada motorlar merkezden dagılır arkadasım hondaturkıye sadece konyaya yada karamana motor gondermez..
sımdı bunuda saldırırsın sen..