Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
selamlar karamanlı yolların adamı yolların adamı 2 vsvsvsvs..
buda yenı nıkınmı merak ettım:)
hondada motorlar merkezden dagılır arkadasım hondaturkıye sadece konyaya yada karamana motor gondermez..
sımdı bunuda saldırırsın sen..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konya Moto Merti aradim arkadasim onlar söyledi 7inci ayda gelme ihtimali yüksek diye istersen sende ara orayi..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaslar benim arka elcik baya cizildi de siyaha boyamayı düşünüyorum daha önce boyayan var mı hangi boya onu tutar?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar benim arka elcik baya cizildi de siyaha boyamayı düşünüyorum daha önce boyayan var mı hangi boya onu tutar?

vallah kardesim benim önceki sene böyle bi durum basima geldi daha dogrusu motorun icini disini cizdik motorun rengi siyahti
siyaha boyadim ama tam tutmasini istiyorsan biraz acik siyah olsun yavas yavas yer zaten boya kendini

acik siyah iyi gider.. benden söylemesi..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
Konya Moto Merti aradim arkadasim onlar söyledi 7inci ayda gelme ihtimali yüksek diye istersen sende ara orayi..

bende motoshowdan önce özen motoru aramıştım onlar bana geleceğini söylediler ama görüldüğü gibi motoru görmeden gelecek diyemeyiz yani bayilere bu şekilde inanmamalıyız:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende motoshowdan önce özen motoru aramıştım onlar bana geleceğini söylediler ama görüldüğü gibi motoru görmeden gelecek diyemeyiz yani bayilere bu şekilde inanmamalıyız:cat:

tamam kardes burda hak veriyorum sana vermiyorum demiyorum ama burdaki bayiden 2 sefer motor aldim beni iyi tanirlar .. izine gelecemide biliyorlar ve ona göre gelecek dediler ..
zaten gelmesze yalanlari ortaya cikar .:)
merak etme..


bence gelir güvencim tam ..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
bekle bekle belki gelir:queen:
bu arada sen uzaklaştırılmamışmıydın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birak böyle lüzümsüz seyleri hayatimizi yasiyalim frog kardes :)

ee baska ne var ne yok
motor varmi sende.. ?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
buarada honda turkıyenın sıtesınde motor mert dıye bı servıs satıcı yok.. ozaman gızlı gızlı afacan bı sekılde getırıyorlar:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru deli kulanan bir PiskopatYarasayim :)

buarada honda turkıyenın sıtesınde motor mert dıye bı servıs satıcı yok.. ozaman gızlı gızlı afacan bı sekılde getırıyorlar:D

Sana yeminle söylüyorum var.. arkadasim orasi honda saticisi degil
mondial saticisi ...
orda kawasaki , mondial , kymko , ve honda cesitlerinden bulursun az cok.. ama Mondial Saticisi oldu icin en fazla Mondial bulunuyor ..
Öteki Yerlerden Motor almaya kalktim hic inidirim yapmadilar..
gercekten motor almak isteyengelsin motor merte
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
KaramanliYürek70
orada honda cbr 125 ne kadariki sana cok indirim yaptılar:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcu..

Bak arkadasim ben Cbr 125 almadim ben Mondialden bassetim mesela iki motorumu alirken bana kask hediye verdiler felan filan en az 200 ytl ker yaptim bi motordan 2ye carp 400yüz :) :bounce:

bitanesi Mondial 150 KN ( TARLAMOTORU ICIN ALMISTIM )
ötekide Mondial 150 ZC Sehir Gezileri felan filan icin...


ama Cbr 125de tabi ucuza veriyorlar baze yerlerde konyada cok seyden tasaruf yapabiliyorsunuz giyimden tut .. donuna kadar...
Cbr 125ler varya Istanbulda , Ankarada satilan fiyatlalarin aynisindan ama Kask + Manto veriyorlar o paranin icinde..

bazen 5.500ytlden iniyorlar 200-300ytl buda senede bir - iki defa anca oluyor ..
tabi arkadaslar bu firsati degerlendirip kask - manto icinde alip kopartiyorlar 1 aylik mazot parasini..
:)




yani ben saka yapmiyorum
bazen adamlarin damarlarimi gevsiyo artik bazen kendi iclerinden veriyor kask + manto hediye..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
özgür jantın sıtıkırlı resimleri warsa bizimlede paylaşırmısın?walla cok merak ettim
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
daha takmadım ya gorkem bugun verdi bana saolsun:)
temızledık motoru fakat vaktım yoktu bugun yola cıkcagım ıcın..
takmadım sımdılık salı gunu dondugumde takıcam nasıpse..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
yeschim
Motor alacağın zaman yardımcı olmaya çalışırız :)

onr.sual
Elcik nasıl çizilir? plastik elcik çizildiyse üzerine harris elcik alabilirsin... Ha gidon ağırlığım çizildi dersen çıkarıp boya atabilirsin üzerine :)

Ha afedersin arka tutacaktan bahsetmişsin.... Onu istediğin gibi boyayabilirsin , veya krom kaplatabilirsin...

frog
Ehehehe Özgür onu düzgün çekemez birlikte çekicez :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bak arkadasim ben Cbr 125 almadim ben Mondialden bassetim mesela iki motorumu alirken bana kask hediye verdiler felan filan en az 200 ytl ker yaptim bi motordan 2ye carp 400yüz :) :bounce:

bitanesi Mondial 150 KN ( TARLAMOTORU ICIN ALMISTIM )
ötekide Mondial 150 ZC Sehir Gezileri felan filan icin...


ama Cbr 125de tabi ucuza veriyorlar baze yerlerde konyada cok seyden tasaruf yapabiliyorsunuz giyimden tut .. donuna kadar...
Cbr 125ler varya Istanbulda , Ankarada satilan fiyatlalarin aynisindan ama Kask + Manto veriyorlar o paranin icinde..

bazen 5.500ytlden iniyorlar 200-300ytl buda senede bir - iki defa anca oluyor ..
tabi arkadaslar bu firsati degerlendirip kask - manto icinde alip kopartiyorlar 1 aylik mazot parasini..
:)




yani ben saka yapmiyorum
bazen adamlarin damarlarimi gevsiyo artik bazen kendi iclerinden veriyor kask + manto hediye..

Bu kelimeyi forumda sadece bir kişiden duydum o da çeşitli nicklerle foruma üye oldu ya uzaklaştırıldı ya da defedildi...Yazıktır kirlilik yaratma daha fazla!!!Senin yüzünden saygıdeğer bir arkadasımız bile uzaklaştırıldı....:farao:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Karamanlı ve türevi nickleri alan arkadaş !!!

Senden 3.200 YTL'ye sıfır Honda CBR 125 R + Kask + Manto iddianı kanıtlamanı bekiyorum...

Sürekli konuşuyorsun bunun cevabını ver(e)miyorsun... ¿?¿?¿
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
Selam ArkadaşLar Hepinize MerhabaLar NasıLsınız BakaLım CBR cı KardeşLerim Benim Çok Uzun Zaman OLdu GörüşmeyeLi Pc Servisteydi ALLah Kahretsin Anca Bitti İşi Bakıyorum Topick ALmış Başını Yürümüş Hatta Uçmuş Süper VaLLa Görüşmek Üzere Hepinize Kazasız SürüşLer Diliyorum Bu Arada Yeni KatıLan ArkadaşLar SizLerede Hoş GeLdiniz Farınız Açık OLsun.....

Haa Bu Arada ArkadaşLar AkLıma GeLmişken 18-19-20 Mayıs TarihLeri Arasında Sakarya PoyrazLar GöLü DinLenme Ve Mesire ALanında FestivaLimiz Var Büyük Bir Organizasyon SizLeride Aramızda Görmekten Onur Duyarız Haydi CBR CıLar Sakaryaya.......
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst