Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Benim zincir sanki üstten hafif bollaşmış gibi.

10.015 km oldu yaw. :pale: deli gibi motorabiniyorum, ki daha yaz gelmedi. bide yaz gelse varya 20bini bulurmuyuz acep.:)silent: :pale:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Motor kullanmak için 10 dereceyi aşsın her türlü çıkarım... Şu havalarda kullanmak en güzeli, çok sıcaktada trafik olunca çekilmiyor...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
geçen plakadan ses gelmeye basladı nedir yahu bu tıngırtı dedim bi ara praetorian nickli arkadaş söküp takıcam ağaına kurcalamıştı bi baktım birtanesinin jontası (yok) düşmüş heehe praetorian arkadaşım sen yoksun ama motorumda adın var bu kadar kıskanılmaz ki tamam biliyorum siyah gayet iyi :) ama repsolünle lütfen mutlu olmaya bak bu arada arkadaşlar motorunuzu sık sık gözden geçirin malum "tıngır mıngır yollarımız gevşeyebilir vidalarınız" :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm Arkadaslar .. yine ben :cat:
Nasilsiniz bakalim...
Sorum var ..

Cbr 125 kac bin km dayanikli ben hollandadan yaziyorum o motoru aldimmi 50 gün tika basa kulanacam yani hergün en asagi 150 - 225 km arasi yapacam daha fazlada olabilir bazen ...
izin bittikten sonra motor 1 sene boyunca kalacak ahirda.. :)
napmami tercih edersiniz tabiki gelcek senede binecez motora para babasi degiliz :) aküyü maküyü cikarsam nasil olur bu motorda..
simdiden cevap icin tskler :bounce:

Cbr 125lerin hangi rengi en fazla tutuluyor ... motoru alacam kesin izinede az kaldi yavas yavas bayilerle kontakt halindeyimde ondan soruyom adam bana ona göre ismarlayak motoru
50 güne geldimi bi gün kaybetmem bile fazla olur onun icin burdan ismarlayip parayi yatirip motor beni beklesin
hangi renk aliyim görüsleriniz icin tskler!:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
AliBilgin günde 500 km de yapsan sorun yaşamazsın... Rengi sana kalmış bişey hangisi hoşuna gidiyorsa onu al...

Geri göneceğin zaman servise verirsin onlar gerekli işlemi yaparlar...

Motorun parasını peşinen vermişken kask mont almayıda unutma...

Kazasız belasız keyifli sürüşler...
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
sıfır motor aliyorsun nerden baksan 6000 ytl ye mal oluyor herhalde uzerine alma falan.255ytl ehliyet bunun içinde polise vericen harclarda var.6000 veren 255 verir be dostum yap kendine bi ehliyet bulunsun yanında:) bende az once aldım fiyatları bendede ehliyet yok.15 mayısa kadar kayıt olursan ağustosta alabilirsin ehliyetini.

arkadaşlar naparsınız iyimisnz.. kafam bozuk benim yaa motor teknik bölüme de yazdım.yavaşlarken devir takılı kalıyor 4000 de.sanki bişey tutuyor burakmıyor saçma sapan bagırıyor ::cekic::

mavistar sende sorunun aynısı bugun bendede cıktı.motor ısınmasına ramen bikackere stopetti kendiliinden sonra jigleyi cektim normal güzel calısıyor sonra bi kac km gittikten sonra aynı dediğin gibi rolantide devşr 4000 cıkıyor.dedim nooluyor :queen: gazada basmıyorum.sonra devir 4000 deyken jigleyi aşşa indirdim düzeldi:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
gençler 8bin den sonraki bakım kaç bindeydi? üşendim şimdi kitapcık motorun bagajında kaldı.

Benim zincir biraz bol gibi geldi bana ona baktırmayı düşünüyorumda hani hazır bakım vaktide geldiyse 2sini bir arada çıkarim.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
CBR125 topiği diğer tüm popüler modellere ait başlıklar gibi zaman içinde temizlenecektir.

Bunda amaç üyelerin içi boş muhabbet olan yüzlerce sayfa okumalarına gerek bırakmadan içinde sadece model hakkında bilgi ve deneyim olan çok daha az sayfaları takip etmeleridir.

Forumumuzda her ihtiyaca cevap verecek başlık mevcuttur..Sevinçleri üzüntüleri veya çeşitli sorun ve soruların paylaşılması gereken yer burası değildir.

Bu başlığa sıklıkla yazan üyelerin mesaj sayılarında ciddi bir azalma olması söz konusudur. Diğer forumların aksine MT de mesaj sayısı hiç bir rütbe veya kıdem ölçüsü değildir. Önemli olan mesajların içeriğinde ki bilgi ve deneyimlerin paylaşılmasıdır.

Modeller bölümünün başında bu bölüme ait kurallar vardır. Yapılan uygulama bu kurallar dahilinde daha öncede Jinlun, Regal raptor, Hyosung, MCT gibi diğer popüler forumlarada uygulanmıştır vede zaman oldukça uygulanacaktır.

Dün mesajların bir kısmı elden geçmiştir. bu işlem tahmini 4-5 gün devam edecektir. Sizlerde hak verirsinizki 8000 küsur mesajı tek tek okumak zaman istemektedir.

Dün 1000 mesaja yakın mesaj incelenmiş gereksiz olanlar temizlenmiştir. Bu temizlik esnasında bazı üyelerin cbr125 hakkında sorduğu sorulara yine bu sayfa müdavimi diğer üyelerce terslenir niteliğinde git baştan itibaren oku, aynı şeyi yüz kere söledik, seni müdür yaptım bu sorulara sen cevap ver birazda sen delir gibi mesajlar yazıldığı gözlemlenmiştir. MT sayfaları hiç bir üyenin şahsi malı değildir. Her başlık ve her sayfa her MT üyesine açıktır.Kimse sorulan her soruya cevap vermek zorunda olmadığı gibi bu soruyu soranı terslemek hakkınada sahip değildir.

Yukarda ki sebeplerden Mt yönetimi kuralları uygulamaktadır. Mt yönetimini kınamaktansa mevcut kurallara uyulması en mantıklı çözüm olacaktır.
DUYURULUR
MT Yönetimi
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
198
Arkadaşlar Moderatör haklı.Mesela ben bu motoru almak istiyorum yüzlerce sayfa okumak zorundamıyım?yüzlerce sayfa ama bunun belki yarısına yakını bilgilenmemle ilgili olan şeyler değil. Bu arada bu motorların orjinal lastikleri nasıl?benim ybr mde iğrençti ondan soruyorum.Birde servse götürdüğümüzde buji yağ değişimi kjaça mal olur _??
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
MT yönetimi ;

Bu konudaki gereksiz görünen yazıları silmeden; daha pozitip, daha yapıcı bir şekilde bir çözüm üretilemezmiydi....

bende kendi adıma her sorulan soruya bilgim dahilinde cevap vermeye çalıştım...

Size hak vermiyor değilim haklı olduğunuz yerler var... Ancak buradaki ortamın bozulması mesajların silinmesi çok şık değil... BU topiği konu dışına alıp bu topicteki yararlı bilgileri başka bir başlık altına alıp o başlığı motosiklet modelleri bölümüne atamanız daha şık bir çözüm olurdu...

Sevinçleri üzüntülerin bu tip şeylerin paylaşma yeri burası değil bunu anlıyorum ancak neden konu dışı tarafına alınmıyorda siliniyor... Bundan önce yazdığım bu silinme konusuyla ilgili olan yazılarımda silinmiş; bu çok şık bişey değil...

CBR 125 için ana başlık olacak bir topic olmayabilir(aradaki kişisel diyaloglar yüzünden) ama böyle olmadığı için yazdıklarımızı silmeye hakkınız olmamalı...

Tekrar söylemek istiyorum; Bu konudaki işe yarar, aydınlatıcı bilgilerin ve diyalogların farklı bir topiğe taşınması sağlanıp bu topic hiç bozulmadan konu dışına aktarılabilirdi...

Daha yapıcı olurdu...
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
bi kaç gündür tapicte hareketlilik yok yakında hiç bişey kalmayacak gibi.
-moderatorler topicin toparlanması konusunda gereken hassasiyeti göstereceklerini umuyorum.
bende silinmemesi taraftarıyım.eski mesajlardan bile okuyorum bazen.

Bugun fuara gittim. Adeta şoke oldum karşımda bi güvenlikçi hooop dur bakiim sen nereye gidiyon abi dedi.
fuaraa dedim eleman sigara içmek ten sararmış olan dişleriyle ve az beliren gamzeleriyle yüzüme bakarak sırıttı
-fuar iptal oldu
-:cyclopsan
hayal ettiğim 1000 RR freblade nin üzerine binemeden geri döndük
katılımcı firma 30'a tamalanamadıgı için antalya 2007 motosiklet ekipmanları ve motor fuarı iptal olmuştur. 2008 kaldı artık.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
54
bbrr bir konuda katılmıyorum size..
bu topıc en cok mesaj yazan en cok geyık yapan vs adamlardan bırıyım..mesajlarımın sılınmesı onemlı degıl kı tekrar yazılır..regal raptor hyo topıcınde olanları bıldıgım ıcın baslıgın temızlenmesı cok normal..
ama burda sole bı sorun var..
sız aynı topıc acılınca kıtlemıyomusunuz?kıtlıyorsunuz..
bende/bızde aynı soru sorulunca konu ıcınde arama butonunu kullan kısmına yonlendırıyorum..düzen olarak bu gerekli..
sızın moderatorluk olarak yaptıgınız ısı ben forum kurallarına uymalarını söyleyerek yardımcı oluyorum(bzn sertlesebılıo acıklıorum asagıda hemen)..
bugun sen cevap ver cevabını ben vermıstım zıra bır ve 2 sayfa once konusulmus sacma bır 07 muhabbetını tekrar tekrar gormek sıkıcı hale gelmıstı..bu konuda ara butonunu kullanıp su topıcte bulunmıcak bır mesaj yoktur..
kı (forum kurallarında yada forum kullanma kılavuzunda kı sanırım sız hosgeldın mesajlarınızda lınklerı verıyorsunuz)bu buton gosterılmıstır emınım
gosterılmemısse bu bı eksıklıktır..
onun dısında mesaj sayımın eksılmesı cok sorun degıl hatta hıc degıl zaten dedıgınız gıbı rutbe vs gıbı bısı yok(olsada farketmez)..

saygılar sevgıler..
kalan mesajlarda kolay gelsın..


shadow of spırıt: arama butonunu kullanabılırsın mesela dımı:)orjınal lastıklerı gayet ıyıdır ben her turlu havada kullandım sorun yok..

praetorian..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
biz bu topicte hem motorla ilgili sorunlarımızı hem kendi sevinçlerimizi,üzüntülerimizi gün içinde olup biteni konuşuyoruz.bence bu topicteki mesajların silinmesi bence çok saçma.:pr:

eğer sadece cbr 125 in sorunlarının yazılacağını düşünüyosanız bu topicte yanlızca 10 sayfa kalması lazım diğerlerini silecekseniz demekki.
sewgiler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Moderatör Yönetimi ama ayip oluyor ben motor üzerine yazmistim silmisiniz ..
neden böyle yapiyorsunuz ....
önceleri ne güzeldi herkez yaziyordu kendi üzerine .. felan filan böyle olmadi sirf ben degil bu sitede üye olanlarin 99% önceki gibi olmasini istiyor mesaijlar silinmesini istemiyorlar yani saygi gösterin biraz MT Yönetimi ayip oluyor... zevk kalmazki bu sitede motor üzeri sirf konusuylursa ... hem motor olsun hem normal lak luk olsun ...

Hem zaten bi yeni arkadas felan geldimi 1 dedini 2 etmiyorlar
Ben mesela yeni gelirken soru sordum tamami 5 dk sürmeden cevabimi aldim bu arkadaslar hem motor üzeri hem kendi aralarinda konusuyor bence cok güzeldi önceki zamanlar ...
zevk , birsey kalmicakki sonucta... onu biraz düsünün yahu :pale:
hadi öpüyorum sizi canlarim benim sizi gözünüzden öpeyim ..bi cest yapin burdaki sitecilere hadi bebelerim benim ( MODERATÖRLER ) :rendeer:
öpüyorum sizi...

Arkadaslar neden kimse online degil ya eskiden ben birsey yazdimi 3 sayfa ilerliyordu malesef kimse birsey yazmiyor MT YÖNETIMINE küstünüz anlasilan ..
bende küsmüs gibiyim zaten arkadaslar
böyle olmaz ya herkez yazmis belirli mesaig siliyorsunuz ..
ayip ama cok ayip...
2000den fazla yazanlar vardi 1000tane mesaigdan asagi inmis bunlar hepsi emek arkadaslar nasil silersiniz
ne güzel gidiyordu iste
2-3 deliye uyupta neden fikir degisitiriyorsunuz yazalim iste yahu..:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
merak etmeyin buna bir çözüm getiricem arkadaşlar...
yarışlardan yeni döndüm acaip yorgunum... bu arada Boy; SuperStok B kategorisinde kalifiyeyi geçerek 5. oldu...

Ayrıca yukarıdaki BBRR arkadaşın mesajını üstüme alınarak söylemek zorundayım ki bazı konularda çok yanlış ve önyargılı düşünüyor... Silinen mesajlardan birkaçı seçilerek genel yorum yapılması çok yanlış. Ayrıca mesaj sayısına gelince , mesaj sayısının hiçbir önemi yoktur , hiçkimse de önemli diyemez. Demedi de zaten. Burada tartışılan mesaj sayısının düşmemesi için mesajların silinmemesi değildir...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görkem Kardes cözüm bu olsun : Eskisi gibi bu sitede hem Motor üzeri hem iraz lang lung olsun baska link mink cikartmiyalim en iyisi eskisi gibidi cok takip ediyordum burayi..
tamami dostum.. yani anlican eskisi gibi izin versinler silip durmasinlar bunu istiyoruz Yönetimden:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
biz cbr cılar artık biraraya gelemicez moderatörün dediğinden bu anlaşılıyo..
üstelik silinen mesajlarada cok kızdım:pr: .bizi bu topicte resmen susturmaya çalışıyorsunuz.:pr:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
mesajlar sılınır yerlerıne yenısı yazılır vs vs.. bunlar onemlı degıl..

ama uzuldugum bı nokta var..muhattap alınmamak..
oraya yazılmıs gayet medenı ve duzgun bı mesaj var.. en azından cevap verılebılırdı..
neyse saglık olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst