Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
movistar

O zaman rolanti vidasından problem derim ben... Gaz telinden olsaydı rolanti ayarını çok düşürdüğünde kendiliğinden stop ederdi... Problem rolanti vidasında , e doğal olarak da karburatorde... Bizim cbr'ın bu rolanti vidası biraz lanet birşey...

proplem karbüratörden çıktı kardeş..öksürme ,tıskırma ,fazla yakma, az yakma gibi bir porblem olmadıgı için çabucak hallolur inşallh.bindim geri geldim cumartesi tekrar gidecem.

kazaa allah kimsye göstermesin arkadşlar.özellikle karşıyı göremediğimz yollarda sollama yapmayalım.birde en önemlisi tali yoldan çıkabilecek arabalara dikkat edelim.gözünün içine baka baka önüne sürüyor bazı kendini bilmez dengesizler.
tekrar başımız sağolsun.
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
movistar

Detayları ve masrafı CBR125R topicine bildirebilirmisin. Merak ettimde
---------------------------------------------------------------------
tabiki.motorum yavaşlarken 4000 devirde takılı kalıyordu vites boştayken bile.
-Bugun servisteydim.usta hemen teşhis koydu gaz teli takılı kalıyor diye.
Motorun depo vs.söktü gaz telini söktü contak sprey yaglama temizleme,rölanti ayarı falan yapıldı.. gaz teli canavr gibi oldu.tamam dedi motru teslim etmek için teste çıkaracagı an.yine aynısı yaptı.
usta başlarken de söylemişti karbüratörden de olabilir diye.
sonuç karbüratör cumartesi tamamen sökülecek.gazı ayarlayan papuçlar ve diğer mekanizmalar kontrol edilecek.
bugun yapılanlar için ücret ödemedim.ve karbüratörden oldugu sonucu belli olmadan iş emri kapanış formu kesilmişti.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
tuh be 400.sayfaya gırısı ben yapamadım neyse:)
suspect gıdemedık gorkem motor bulamadı sahsen onsuz gıtmek ıstemedım zıra beraber planlamıstık..
ters bısı solemedımkı yau:)hatta motor.girl e hıcbısı solememıstım:)neyse
beklıyoruz arkadastan cbr fotografını..yalan konusmayan ve bızım yalancı demedıgımız:D
o dıılde motorun taksıdını odemedım off yıne kredı notum duscek..
sımdı sorcan bu satırlarını nıye yazıosun dıe ve gelecege gıdıoruz

o sırada carcharoth 2004 zx-6r gorkem cbf 250 emre abı 2005 sahıbınden temız 600f le gezıyor..sen yenı ayakkabı almıssın(ultraukala)..
ozgur amerıkadan doner..az bıraz para bırıktırmıstır...kalan kredısını kapatır motoru satar elınde 3200 para vardır..
kredı basvurusu yapar..
sonuc red..:D
ve özgür motosıklet hayatına asyanın cross uyla devam eder..


Ben niye sahibinden temiz 600f'le geziyorum ya, para kazanırsam ultraukala senin gibi aklı başında bir gence ben bu motosikleti hediye eder yine 0 km. 600rr'a binerim yani ayakkabı değiştirsende değiştirmesende motorun olur merak etme bu da bizim Özgürcan'a kapak olur, converse muhtaç etmem seni :). Özgür sana birşey yok sen bangadan gredi bekle daha, bir de Amerigan illerine gidermişsin öyle duydum... Çok öptüm sizleri bu aralar uğrayamıyorum şu işleri bir halledeyim sınavlarda bitsin yine eski formuma dönerim inşaallah... Görkem motoru değiştirme abi ya ben de unique cbr125 derim... tabi ne kadar eşsiz olacak o sana kalmış...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Görkem p.tesi servise gidecekmisin? Eğer gideceksen bende motoru bakıma sokucam 8000 bakımı geldi.. Sende orada olursan daha iyi olur diye düşünüyorum. Oytun bey ile tanışırım... Birkaç problemim var benimle ilgilenecek bir servis arıyorum... Pendik Güngör motor çok iyi ilgilenmiyor...
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
görkem kardeş garanti konusunda biraz bilgi verebilirmisn.!
ben makinayı ikinci el aldım biliyorsunuz.ve garanti kagıtları kitapcıgı v.s yoktu
motor-11. ay 2005 çıkışlı
motru teslim ettikten sonra yapmam gereken bişeyler varmı?ve benden hiç bir ücret talebinde bulunabilirlermi.?
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
YA Almanyada cbr malzemesi ucuzsa sipariş edeyim ben kuzen gelecek haziranda Amerikaya sadece bandana siparişi verdim:) Şu altta kurukafa çene kemiği olandan .
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
22
bende bi motor almayı düşünüyorum. ne yalan söyleyim daha 2 gün öncesine kadar cbr125 ten hiç hoşlanmıyordum. Fakat artık oyle deil.
2 gün önce amcaoğlunun gecen sene aldığı cbr ye binme fırsatı buldum. daha önce ne vitesli bir motor nede araba kullanmışlığım var. ilk kez binmeme rağmen cok zor helmedi fakat scooter dan alışkanlık arka fren diye deprijaşa abandım habire. Vites attırmak dusundüğüm kadar da zor deilmiş. Ve kafama koydum alıcam bi cbr125r. ama mavisi var demişsiniz. oysa honda.com.tr de mavi renk seceneği yok:(
bende gidip yerinde bakmayı tercih edicem. fotolara baktığımda kırmızıda hosuma gitti siyahta. Amcaoğlunun motor siyah gayet güzel duruyor fakat kırmızıyada bakmak lazım.

yaş 17. seneye araba ehliyeti alırım diodum ama. onumuzdeki hafta içi motor ehliyeti için kaydolucam.
bu ehliyet işi kaca patlar bana. yaklaşık kurs ücretleri , ehliyetmiş falan ?

bu da resmim
dsc00002ug5.jpg


bu motor 2900 km de fakat oldukca temiz kullanılmış. hatta hiç kullanılmamış bile denebilir. fakat hızlanmada sanki bir sorun var gibime geldi. ve bir sorum daha var siz kac bin devirde vites arttırıyorsunuz ?
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
motosiklet modelleri bölümü motor hakkındaki deneyimlerimizi paylaşmak içindir..

bunun haricinde naber millet....günaydın ...iyiakşamlar gibi gereksiz mesajlarla şişirilemez..yakında başlıkta temizlik yapılıp motor hakkında deneyim ve bilgi içermeyen tüm mesajlar silinecektir..

karşılıkklı konuşmalar için msn veya başka bir chat proğramı kullanılabilir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm Arkadaslar burda yeni üye oldum ve cok güzel bi siteye benzettim ...
buraya sik sik yazmayi düsünüyorum motor üzeri ... allah kismet ederse..


benim CBR 125 ile ilgili bilgi lazim önceki sayfalari arastirdim ama cok zor birsey bula bildim ve kafama yerlesti :pale:

bana toplu bilgi verirseniz cok muazam olur arkadaslar :bounce:

motorum icini disini biliyorumda sirf yakitla yani 1 litre kac km gider bu motor
cocuk gibi sordum ama cevaplarsiniz ins bide bi sorum daha olacak bi kisile binkern kac surat 2 kisile binerkende surati etkiliyormu ..
scooterdeki gibi felan ... bu motor sonucta etkilermi etkilemezmi kararsiz kaldim :)

simdiden tesekürler.. arkadaslar
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
1 lıtre ıle yaklasık 25-30 km yaparsın..(ortalama kullanımla)
2kişi giderken motor bıraz gucsuz kalabılıyor dolayısıyla etkıler..ama ben 2kısı kullanıyorum genelde ve sorun yok..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tskler Frog kardes hersey icin bi sorum var herkeze su an CBR yakiti kac para
önceki sene 3200dü ben kursunsuz alirken vallah bilmem ben hollandada oldum icin ...

1 litre 25 - 30 km normal surat
kac ytl 1 litre ona göre hesaplayayim arkadaslar
simdiden tskler sordum su an cok sacma farkindayim ama en önemlisi benim icin yakitir... yani MONEY :)

1 litre -> KAC MONEY .. simdiden tskler ..:cat:


birdahaki sefere sordumu topluca sorayim size en iyisi yormaz olurum sizi :wiinkk: hadi simdiden tsklerimi sunarim...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
yakıt bildiğim kadarıyla 1lt-2,75ytl civarı...Türkiye'de bu şekilde aşağı yukarı yakıt fiyatları...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sagol arkadaslar gercekten sagolun burda soru sordum 10dkyi gecirmediniz helal size iyi takib ediyorsunuz bu siteyi belli...

cok sorularim olacak da ilerliyen zamanlarda ama bugünlük tamam .. :bounce:
yarin yine yazarim ...
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
arkdaslar sirinevler honda servisinin saat kaca kadar calıstığını biliyomusnuz.haftaiçi saat 6 ya kadar calısıyorum işcıksı şirinevlere gittiğimde bosubosuna gitmiş olmiyim.
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
22
ya gecenlerde yine zammı geldi akaryakıta. wallahi bıktık artık kardeşim. motoru alıyoruz %bilmemkac vergiyle. ((epey ucuk bir fiyat. bir cok seyin pahallı olmasının sebebi:()) bide benzine bu kadar sık zam yapılırsa ooo
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
arkadaşlar zincir yagı ne kullanıyoruz.birde gaz yagı alacam illa yinede temzleme spreyi gekirmi

görkem kardeş senin makina ne oldu çıkmadımı:)

cuma11aqv1.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkdaslar sirinevler honda servisinin saat kaca kadar calıstığını biliyomusnuz.haftaiçi saat 6 ya kadar calısıyorum işcıksı şirinevlere gittiğimde bosubosuna gitmiş olmiyim.

7 ye kadar acıklar. 0212 654 30 00 arayıp ögrenebilirsin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst