- Katılım
- 27 Şub 2007
- Mesajlar
- 247
movistar
O zaman rolanti vidasından problem derim ben... Gaz telinden olsaydı rolanti ayarını çok düşürdüğünde kendiliğinden stop ederdi... Problem rolanti vidasında , e doğal olarak da karburatorde... Bizim cbr'ın bu rolanti vidası biraz lanet birşey...
proplem karbüratörden çıktı kardeş..öksürme ,tıskırma ,fazla yakma, az yakma gibi bir porblem olmadıgı için çabucak hallolur inşallh.bindim geri geldim cumartesi tekrar gidecem.
kazaa allah kimsye göstermesin arkadşlar.özellikle karşıyı göremediğimz yollarda sollama yapmayalım.birde en önemlisi tali yoldan çıkabilecek arabalara dikkat edelim.gözünün içine baka baka önüne sürüyor bazı kendini bilmez dengesizler.
tekrar başımız sağolsun.