Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
ben 4.000 de 1 yağladım motor bozuldu ona göre :queen:
şaka şaka.... eet 300-400'de 1 yağlayın zincirinizi , bir de yağmur sonrasında...
3.000'den 3.000'e full temizlik yapmanızda da yarar var.

ciddi motor ne durumda bugun belli olacak diyodun
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
merhaba arkdaslar.1 sene bekledikten sonra bende bir cbr'ci oldum.dun bir cbr125 aldım.mükkemel bir alet.baslarda 3.vitesebile gecmeye korktum felaket ivmeleniyor.(98 oktan koydum acaba ondanmı:)acaba).
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
98 oktan koyma motora zarar verır..
tecrubeyle sabıt oldugunu tarafıma bıldırılmıstır..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sımdı hatırlayamadım ama katıı suretle kullanılmaması gerektıgı oytun bey tarafından solemıstı
hatta gorkem sureklı 98 oktan benzın alırdı sora bıraktı..
kompresyon oranı yetersızlıgıyle ıle alakalı..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
okan senin tank pad sanırım print marka cbrlar için çok hoş tankpadler var..Özellikle seninkinin deseni çok güzel..Bu şekilde motora cuk diye uyacak bir de kırmızı-siyah için var...Ayrıca carbon görünümlü olanı var seninki gibi deil ama cbr yazıyor tepesinde o da çok güzel...PRİNT marka olması lazım o tankpadlerin..Ayrıca sametin orada(tekyıldızmotor) var sanırım daha tankpad isteyenlere fiyat sorarım ne renkler var onları da sorarım...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
98 Oktan benzin gereksiz olduğu gibi subap başlarını eritir. Bu motor için uygun olan benzin 95 oktan'dır.

Not: Ben 97 oktan kullanıyordum :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Neyseki dün internetimi açmış terbiyesiz TT, ama bu seferde telefon gitti yaw, çevir sesi gelmiyor gene haftasonu net e giremedim töbe töbe. Neyse....

----------------
Arkadaşlar Benim motor 10bin e dayandı yaw, netcem heç bilmiyorum hemen satmam lasım. :) afedersiniz eşşeğe biner gibi motora biniyorum bakkala bile motorla gidiyorum yaw, çok üşengeç olmuşum. :(

Dün MT Marmara gezisine katıldım benden başka cbr 125 yoktu en yüksek cc 250 kürüzür lardı ama 1 tane DL650 vardı.
Yanlız şunu söylemek istiyorum çerkezköy sapağından otobana girdim ist.e geliyorum. mahmutbey gişelerine gelmeden önce bir yokuş aşağı yer var orda rüzgar az oluyor onu fark ettim iki tarafı dağ. Orda 155km/s sürata çıktım ve motor gaz kesti 12bin devirde 155km/s yaptım inanamadım hatta bu motor bu kadar yapıyormu diye. bir an için sevindirik oldum sora birde video kamera olsada bu anı bir çeksem istedim ama olmadı :(

Neyse yani ben bu motorda 95 oktan benzin ve 10bin km ile yokuş aşağı 12bin devirde 155km/s sürat gördüm.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
52
ArkadaŞlar Meraba Bİr İlan Yayinlamak İstİyorum,bende Cbr 125 Tutkunuyum:satilik Kymco Xciting 500 2006 Model 1840kmde,fÜme Renk Fİat 10000ytl Pazarlik Payi Vardir,honda Cbr 125 R La Takas Olabİlİr,motora Bakmak İsteyen Sahİbİnden.com Sİtesİnden Motora Bakabİlİrler,İlgİnİze TeŞekkÜrler Kazasiz SÜrÜŞler:motor Kastamonuda
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar herkeze

Merhabalar arkadaşlar,

Cbr la ilgili bir kac sorum olcak gidip bi topic acmak yerine kullanıcılarından bilgi almak daha iyi

Arkadaşlar son yapılan trakya gezisinde park halindeyken tüm motorları inip çıktım 2 3 arkadaş motorları yorumluyoz falan CBR125r vardı ona bindim makina cuk oturdu millet de verdi gazı sana hakkaten tam oldu

hakkatende öyle bende biraz kısa bi tipim bazı arkadaşlarda görüyodum motor altında kayboluyodu

Falla sağlam gaz aldık kafaya koydum cbrlı arkadaşlada baya konuştum sordum anlattı sağolsun kendiside mt den ama hatırlayamıcam adını malesef (bu yasıyı okursa kusura bakmasın)

Şimdi birkac sorum olcak;
Malum biraz cılız bi makina ama cılız adamın altında kocaman bi ss gibi duruyo
lastiklerinin inceliği dezavantaj olur diye düşündüm ve doğal olarak biraz daha dolgun bir lastik takma fikri uyandı ama kalın lastik hem güç kaybı demek hemde yaktı kullanımını arttırıyor die düşündüm. güç kaybını İyi bi performans egzosuyla bertaraf ederim diye düşündüm ama bu sefer yakıt kullanımı daha da artıcak. Kısaca toparlamak gerekirse;
Kalın lastik takıp güç kaybını dengeleyince oluşacak yakıt sarfitanın değer çok göze batıcak kadar büyük olurmu ve ne kadar olur ? siz kullanıcıları illaki böyle durumlarda kalan olmuştur yorumlarınız ve +önerileriniz benim için çok kıymetli
hepinize şimdiden çok teşekkürler umarım kafamdaki ??? leri yok edersiniz artık bende bu topicin müdavimi olurum
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Motorize_Deli...

bu tip konuları biz günlerce konuştuk... Azıcık, birazcık arama yapsan bu topicte her sorunun cevabı mevcut...

Ancak yinede bişeyler yazmak istiyorum... Lastiğin kalın olmasının görüntü ve performans düşüklüğünden fazla bir etkisi olmaz... Yol tutuşu etkilemez... Kaliteli bir egzos ile 1,5 beygir güçlendirebilirsin tabi komple egzos olmalı... örneğin arrow, leovince, (min. 400euro) vs...

Yakıt konusuna gelince kalın teker ve performans egzosu yakıtta tabi fark yaratacaktır ama kayda değer bir fark olmayacaktır... Seni üzeceğini sanmıyorum... Benim motorda 120 lik arka lastik var bir zamanlarda performans egzos vardı ama sadece tüp çok az fazla yakıyordu çok dokunmuyordu...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Motorize_deli

ErTech'in de dediği gibi lastik performans düşüklüğünden başka bir işe yaramaz... Ama görünümü gerçekten arttırıyor. Bende de 120'lik var arkada. Ama şunu söyliyim öyle aman aman bir yavaşlama olmuyor... Görünüm için takabilirsin...

Herkes lastik inceliğinden bahsediyor , lastik inceliği dezavantaj değildir... Yola tutunması kalın lastik ile aynıdır...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ya kafam bayağı karışık ErTech. Motoru aldığım gibi satabilirim yerine Cbf250 alabilirim. Veya bu motoru kullanıp üzerine birkaç ekleme yapıp eşsiz bir cbr yaratabilirim... Kararsızım valla.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ne Bursa'sı? Biri Bursa dedi sanki, varsa bir Bursa operasyonu katılım gösteririm hertürlü.
-----
ya gençler onu bunu bırakında ben size bakın ne diyorum;

155km/s sürata ulaştım diyorum hehe, çok pis alırım anahtarınızı ha. :) (Yalanım varsa ölim.)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bende Motogp'den dönüşte hafif rampada 150 km yi gördüm...

arada oluyor öyle şeyler sana ilk defa olmuş :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
ErTech;

Yok hocam ben zati 140-150 görüyordum devamlıda, 155km/s ilk defa oldu ve çok şaşırdım aynı zamanda sevindirik oldum ama şunuda fark ettim, motor gaz kesti.
--------
onr.sual;

Hocam çadır beni bozar, binimum ot, böcek, yılan, akrep, fil uğraştırma şimdi beni, ha siz gidip kurun çadırı ben günübirlik uğrarım yanınıza. ;)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Suspect 140-150 görüyorsan çok iyi her zaman ulaşamıyorum ben... Hafifsin demek ki :)

gereksiz hızlar aslında bu motor için ama güzel olmuyoda değil :)
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
daha daha iyiyiz Görkem sen nasıLsın :D Cıbırın Lastiqi hangi marka aLdın sen bide kaca aLdın ?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
350 eurodan aşağı olmadığı kesin...

Arrow'un CBR 125 için tasarladığı bir modeli var; komple egzos 425 euro. hem açık hem kapalı egzos.. diyelim sayfiye bir yere gittiniz ses çıkmasını istemediğiniz bir yere egzosun içine bir aparat yerleştirip sesi alcaltabiliyor. sonrada çıkartıp açık haline geri dönüyor...

buradan inceleyebilirsin...
http://www.gungormotor.com/urun_detay.php?ktid=67&ur=1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst