Neyseki dün internetimi açmış terbiyesiz TT, ama bu seferde telefon gitti yaw, çevir sesi gelmiyor gene haftasonu net e giremedim töbe töbe. Neyse....
----------------
Arkadaşlar Benim motor 10bin e dayandı yaw, netcem heç bilmiyorum hemen satmam lasım.

afedersiniz eşşeğe biner gibi motora biniyorum bakkala bile motorla gidiyorum yaw, çok üşengeç olmuşum.
Dün MT Marmara gezisine katıldım benden başka cbr 125 yoktu en yüksek cc 250 kürüzür lardı ama 1 tane DL650 vardı.
Yanlız şunu söylemek istiyorum çerkezköy sapağından otobana girdim ist.e geliyorum. mahmutbey gişelerine gelmeden önce bir yokuş aşağı yer var orda rüzgar az oluyor onu fark ettim iki tarafı dağ. Orda 155km/s sürata çıktım ve motor gaz kesti 12bin devirde 155km/s yaptım inanamadım hatta bu motor bu kadar yapıyormu diye. bir an için sevindirik oldum sora birde video kamera olsada bu anı bir çeksem istedim ama olmadı
Neyse yani ben bu motorda 95 oktan benzin ve 10bin km ile yokuş aşağı 12bin devirde 155km/s sürat gördüm.