- Katılım
- 8 Ara 2006
- Mesajlar
- 513
Herseyde vardır bi hayır..! :cat:
Benim Motorumu almamı Bekliyosunuzz Kesin :cherry: :rendeer:
Benim Motorumu almamı Bekliyosunuzz Kesin :cherry: :rendeer:
dgrmr
Abi senin lastk hf-918; değil mi?
16 yasındaysan
temmuzda nası ehlıyetını alıosun onu anlamadım..
gokmen yavas al pırpırı gıtmez olm o okadar yolu..
onuda bozucan![]()
acu_men
2008 i bekleme bence.gün geçtikçe cbr 125 fiyatları artıyo zaten...şu an 0 ı 5.510 ytl.bence sende bir cbr 125 sahibi ol.güzel motordur.sınıfının en kaliteli motosikletidir.:cat:
tabiki karar senin.......
ben gördüğümden bahsediyorum
o da 2005 model
ben fikrimi söyledim kimse keklemedi yani
Herkse hayırlı akşamlar...:rendeer:
Benim bi sorum olcak yaw benim motordan 9000-10000 devirlerde baya bi ses geliyo(rüzgarlıktan filan)(motor 5 aylık 2000km de)
Servisinde sorduğumda böle ses ve titreme normaldir dedi .
Acaba sizin motorlardada böle bişi varmı yada bunlardan kurtulmam için ne yapmalıyım...Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler....