Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Herseyde vardır bi hayır..! :cat:
Benim Motorumu almamı Bekliyosunuzz Kesin :cherry: :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
dgrmr

Abi senin lastk hf-918; değil mi?

Evet Görkem Hf-918.

Bu arada Rafi dediğim gibi, kimse solar dememiş, o gördüğün repsollerde bir iş vardır mutlaka, solsa solsa sticker lar solar o da ancak güneşten. Mesela bu cbr125'in sadece tankı boya bildiğim kadarıyla ama boya ile stickeri ayırmak çok zor ben de tam emin değilim o yüzden. Geri kalan (kuyruk grenajı, gövde en altında kalan gri yerler) yerler hariç hep sticker diye biliyorum ama bayağı enteresan esnek falan bir sticker yani basit birşey değil... O bile solmayabilir bu durumda..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
16 yasındaysan
temmuzda nası ehlıyetını alıosun onu anlamadım..

gokmen yavas al pırpırı gıtmez olm o okadar yolu..
onuda bozucan:D

temmuzda 17 oluyordur , capish? :mrgreen:

gider olum gider... hele bide 110-120 dayadıkmı :p

1404071835aai9.jpg

plakalığı kesilmiş cbr bööle oluyo :queen:

motoru alınca size büyük süprizlerim var :p
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2
slm ben 16 yaşındayım ve cbr aldırmak istiyorum dede yadigarı şahini satıp cbr alıcam işallah ama korkum şu çok ince yani kayarmı motor korktuğum bu bide düz siyah 2006-2007mod.varmı


bilgilendirirseniz sevinirim saygılarımla
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
21
arkadaşlar, cbr 125r nin enjeksiyonlu yeni modeli ne zaman satılcak bizde ve lastikleri kalınlaştıran varmı öneriler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
2008de belkı satılıcak
lastıklerı kalınlastıran cok var..
gorkemın lastıgı sılgı oldu
2pac donemıo:)
ole yanı..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
acu_men
2008 i bekleme bence.gün geçtikçe cbr 125 fiyatları artıyo zaten...şu an 0 ı 5.510 ytl.bence sende bir cbr 125 sahibi ol.güzel motordur.sınıfının en kaliteli motosikletidir.:cat:
tabiki karar senin.......
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
21
ya almışken enjeksiyonlusunu alayım diyorum.

otomobil tecrübemden karbüratör eski bir teknoloji.

ama yeni teknolojilerinde baş belası katalitik.

yinede yeni modeli beklicem.

bayilerde ellerindekileri satsın diye gelmez diyo olabilirler.

acu_men
2008 i bekleme bence.gün geçtikçe cbr 125 fiyatları artıyo zaten...şu an 0 ı 5.510 ytl.bence sende bir cbr 125 sahibi ol.güzel motordur.sınıfının en kaliteli motosikletidir.:cat:
tabiki karar senin.......
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Kafa grenaj ve aynalar süper duruyor... Bizim CBR de sevmediğim tek şey aynalar... BU CBR deki gibi olsa tam süper olur kanımca... :p
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
193
Herkse hayırlı akşamlar...:rendeer:

Benim bi sorum olcak yaw benim motordan 9000-10000 devirlerde baya bi ses geliyo(rüzgarlıktan filan)(motor 5 aylık 2000km de)
Servisinde sorduğumda böle ses ve titreme normaldir dedi .
Acaba sizin motorlardada böle bişi varmı yada bunlardan kurtulmam için ne yapmalıyım...Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler....
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
normaldır cbr125..merak etme hepımızın motorunda var az yada cok..
ben alıstım bıle hatta
yasamayı ogrenınce onla daha zevklı oluo..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
böyle bir ses gelmesi normaldir.ancak bu ses cok ise orada bir sorun wardır.belki vidalardan biri gevşemiştir:cat:
pardon yaw praetorian yazmış.aynısını yazmış gibi oldum :d
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet normaldir ama sen bi göstergene bak... Eğer öne arkaya yalama olmuş gibi oynuyorsa daha çok ses yapar... Bunu engellemek için göstergeyi söküp arkasındaki plastiği kontrol etmelisin...

Mesela 2pac'de kırılmıştı , o çok ses yapar... Hazır konsolu sökmüşken vidaları da kontrol edebilirsin.

honda.cbr.125


Hayır o senin dediğin motor Cbr150'nin kopyası... Honda Cbr150 diye bir motor üretiyor, bazı çinliler de bu motoru kopyalıyor , örneğin Çelik motor - Arora - Ramzey vs...
black.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
193
Görkem abicim sağol yarın sabah bi bakarım :wiinkk:

Yaw biz motoru aldık adamlar motor yapmaya başladı keşke cbr 2007 yada cbr 150 gelseydide ondan alsaydım yaw... Verdiğin bilgiler için sağol....
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
21
okuduklarıma göre bu titreme olayı motorun tek silindir olmasından kaynaklandığı yazıyordu.

Herkse hayırlı akşamlar...:rendeer:

Benim bi sorum olcak yaw benim motordan 9000-10000 devirlerde baya bi ses geliyo(rüzgarlıktan filan)(motor 5 aylık 2000km de)
Servisinde sorduğumda böle ses ve titreme normaldir dedi .
Acaba sizin motorlardada böle bişi varmı yada bunlardan kurtulmam için ne yapmalıyım...Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst