Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
Arkadaslar önümüzdeki hafta inş bende motoruma kavuşacağım...Salı günü buluşacağız cbr sahibi biri ile...Az biraz oynamaları var üstünde çok hoş ama...kırmızı-lacivert 2005model 8000km'de...Bakalım kısmetse haftaya bugünlerde motorlanmış olabilirim...

hadi hayırlısı;kırmızı lacivert çok güzel bi renk eeee artık 2007 modelleri bekleyen kimse kalmadımı yani
bende motoru aldım alacam derken fuar gelecek fuarı beklesemmiki ne olur ne olmaz.28 gün kaldı fuara:p
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
hadi hayırlısı;kırmızı lacivert çok güzel bi renk eeee artık 2007 modelleri bekleyen kimse kalmadımı yani
bende motoru aldım alacam derken fuar gelecek fuarı beklesemmiki ne olur ne olmaz.28 gün kaldı fuara:p


yaw bende de kirmizi-lacivert var.. bence renk uyumu olarak hic guzel degil ya.. bari kirmizi-siyah olsa idi..

benim gozume en guzel gozuken ise siyah olani idi ama sartlar kirmizi-lacivert de karar kildi..
kullanioz bakalm yine de severek
:)



Shakulin
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bencede kırmızı lacivert biraz uyumsuz ama tabiki renkler ve zevkler tartışılmaz :wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ne nasıldı? ft?... süperdi çok kalabalıktı... vedat abi falan gelmişti öldük gülmekten... ayberk er-6sını satmıştı ya , fazer almış... al abi gez biraz dedi , ama bebek kalabalıktı dedim başka zamana inşallah :)
yeni dergi çıktı , 2teker .... süper bir dergi herkese tavsiye ederim öyle 1000rr , gsxr test etmiyorlar sadece , onların yanında çin malı scooter'lerden hyo gt250r 'a kadar test yazıları var... ben yarın alacağım 2teker dergisini :cat:

Bu arada Cbr arayan arkadaşlar bir göz atsın:
http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/28402-honda-cbr-125-r-2005-model.html#post587310
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
cbr 125 sinyal için yardım plss

arkadaşlar öncelikle yeni üye olarak bütün motoseverlere yani sizlere merhaba dierek başlamak istiorum..:cherry:

sorunuma gelince bnm cbr 125 im var ön cama film cektim farları braz kotu gorunuodu kaş çektim sade ve güzel bi görünüme sahip oldu fakat şu sapsarı sinyaller cok canımı sıkıyor ne yapsam bilemiyorum içine boya sık dediler tutmadım pek ben beyaz sinyal camı istiorum aslında 2007 cbr125 te olandan bana yardım edebilcek biri varsa cok sevinirim ..:silent:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
İst'dan almam soun olur ya..Bursa içerisinden alım satım çok daha kolay...Kısmet valla kırmızı siyah benim içinde öncelik sebebi olurdu ama şu andan denk gelen buydu...Bana iki teker olsun da severek kullanırım her daim...

BU arada 2007kasalar gelseydi çok süper olacaktı biraz da olsa düşerdi fiyatlar ne de olsa ben sıfır alacak bütçeye sahip deilim...Ama hayırlısı artık...Fuarda da ancak ekipmanımı tamamlarım ben...Salı günü motora bakacağım ayrıca bir motor daha denk geldi bi arkadasımın motoru ile takas istemiş o şekilde bir takasa da girebiliriz artık bilmiyorum...
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
Hein Gericke'de şeffaf camlı sinyaller mevcut... Motor mağazalarına gidersen belki Marmariste de bulabilirsin.
Motorunun büyük resmi varmı nasıl olmuş merak ettim.

marmariste bulamadım aslında ben aslen istanbulluyum marmarise taşındık komple ordan arklar yardımıyla aldırabilirim ama ne kadar tutar acaba bi bilgin varmı ??

bu arada uye olmadan once siteyi gezerken sana sıkca raslamıstım gorkem kardeş snnde cbr 125 in olduu için topiclerde rastlıodum bnm cbrın resmi var ama son hali deil bi ara üşenmesem güzelce temizleyip bi resmini cekcem ama bklm yarın buyuk ihtimalle ceker paylaşırım snnle yardınım içn tşkrler..
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
yok yok görkemle praetorian şu ismini değiştir zor yazdım :) nekadarda beğenmeslerde renkler orjinal yani güsell:) valla 2007 modeller ne olacak bakalım.olmassa dış aksamları değiştiriz komple.:)
yarın merkez hondayı arayacağım telefonla fuarı düzenleyecek olan ekip durumdan haberdardır.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
slm herkese ..bnm cbr 125 im var ön cama film cektim farları braz kotu gorunuodu kaş çektim sade ve güzel bi görünüme sahip oldu fakat şu sapsarı sinyaller cok canımı sıkıyor ne yapsam bilemiyorum içine boya sık dediler tutmadım pek ben beyaz sinyal camı istiorum aslında 2007 cbr125 te olandan bana yardım edebilcek biri varsa cok sevinirim
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
birşey değil herzaman...

bu arada sinyallerin tane fiyatı 25€... 4 tane 100€ , yani 170ytlye yakın.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
yapma yaa sadece cam fiatı dimi bu zaten komplesi 110 ytl falan tanesi bildiim kadarıyla !! peki siyah yapsam nasıl olur nasıl yapsam yada içine boye sıkmak ii bi fikirmi ?? kararsızım
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
airblade%20iridum.jpg




acaba boyle iridium windshield olsa siyahta daha şık durmaz mi
:)




Shakulin
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
slm herkese ..bnm cbr 125 im var ön cama film cektim farları braz kotu gorunuodu kaş çektim sade ve güzel bi görünüme sahip oldu fakat şu sapsarı sinyaller cok canımı sıkıyor ne yapsam bilemiyorum içine boya sık dediler tutmadım pek ben beyaz sinyal camı istiorum aslında 2007 cbr125 te olandan bana yardım edebilcek biri varsa cok sevinirim


gorkem yazmis diger baslikta ama yeterli gelmedi sanirim..


bu tip seyler gordum, fikir olur belki.. sanki begenirsin gibime geldi..
acikcasi yakisir da ;)

minibl-pfeil.jpg



minibl-tomcat.jpg




veya stoplar ve arka sinyaller icin de boyle bisi olabilir..


doppelrueckl.jpg







Shakulin
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bu seffah sınyal olayı benımde kafamı kurcalamıyor degıl aslında sık duruyor.ama repsol de nasıl olur bılemem.zaten motorun yarısı turuncu ..:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
yapma yaa sadece cam fiatı dimi bu zaten komplesi 110 ytl falan tanesi bildiim kadarıyla !! peki siyah yapsam nasıl olur nasıl yapsam yada içine boye sıkmak ii bi fikirmi ?? kararsızım

Boya sıkarsan sinyal verdiğini kimse görmez...
Ayrıca bu sana dediğim şeffaf sinyaller cbr125 sinyali değil... Genelde 600cclik ss'lar için üretilmiş daha küçük led'li sinyaller.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst