Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Stop burada bulamazsınız onu baştan söyleyeyim...
Sinyal olayına gelince , şimdilik gereksiz fakat eğer param olursa gidip alabilirim şeffaf led.

Cam olayına gelince , ben memnunum orj.siyah camımdan :) Şimdi savaş da alıyor ondan , çok yakışacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar benim kısa farlar disko ışığ gibi yanmaya başladı... Karanlık bir yolda çok eğlenceli oluyor :p

Bu kronik bir CBR sorunu sanırım kısaları gevşemesi... Ne yapmak lazımdır :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
4000 bakiminda sol degisti
6000 de sag degisti
8000 de sanirim yine sol degisecek gidip gelio:)

bi cozum yok galba ertech..
cuma geliomussun geziye gorusucez orda galba..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hangi cuma? 9. cuma mı?

ben de değiştirip halojen takacağım... aslında özgür ben halojen takıcam seninkine de benim sağlam olanı takalım :wiinkk:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
Stop burada bulamazsınız onu baştan söyleyeyim...
Sinyal olayına gelince , şimdilik gereksiz fakat eğer param olursa gidip alabilirim şeffaf led.

Cam olayına gelince , ben memnunum orj.siyah camımdan :) Şimdi savaş da alıyor ondan , çok yakışacak.

orj siyah camdan kastın nedir anlamadım cr ın hangi orj camı siyah :silent:

sinyaller canımı cok sıkıo napsam bilmiorm..
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
yahu bu ne cbr 125 aşkıdır

eğer hepsini okursam bu sayfaların
buda bu aşkın ızdırabı olur.

yaf velet cok hoşta boy 1.80 olunca hayal bile etmek ıstemiyorum inşallah alanlar keyfini çıkarır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NE Varmış benım boy 1.88 :) ben hayal edebiliorum:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen hayal et dostum hayal etmekle de kalma satın al.herkesin bir tercihi var bu motorda uzun boylulara hitap etmiyor anlaştıkmı juniorscum.

::gleam:: sen aşıksın arkadaş aşıksın euehuhe ::gleam::
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
sen hayal et dostum hayal etmekle de kalma satın al.herkesin bir tercihi var bu motorda uzun boylulara hitap etmiyor anlaştıkmı juniorscum.


bence ysnlış düşünüyosun 1.80 boy bende de var ama çok rahatım cbr ımın üstünde sence garip duruyo olabilir ama ben bana yakıştığını düşünüyorum
bide sen bak nasıl duruyo





bu arada arkadaşlar bu hondanın yarışmasına bende katıldım destek verir seniz çok memnun olurum bu benim resimlerin link leri

link 1 : http://www.hayatinheryaninda.com/pages/index.php?view=single&singleid=365&cat=2

link 2 : http://www.hayatinheryaninda.com/pages/index.php?view=single&singleid=366&cat=2

ne puan verirsen elinle oda gelir seninle :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
gorkem sıyah camın fıyatı nedır? bılgın vardır mutlaka efe de bulamazsam almak ıstıyorum..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Siyah cam sanırım 130 gibi bir fiyattaydı ben aldığımda... Ama Honda Efe'de bulacağını sanmıyorum bunlar CbrCup için getirtilmiş camlar. O nedenle Mototal'da mevcut...
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
cbr 125 r milleti benim kısa farlar biraz garipleşti gerçi bazı arkadaşlarda yazmışlar ama bendeki sorun gaza bastıkça aydınlanıp kararıyor sizde de bu sorun varmı yoksa değiştirmek mi lazım.birde motorun performansında hissedlir azalma var bunun elektrik devreleriyle bir bağlantısı varmıdır?
benim teknik detaylarla pek aram yoktur.daha 8000 km bakımına 2500 km var
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sorun akünden kaynaklanıyor olabilir... Akü başlarını kontrol et... Veya şarj dinamosunda bir bozukluk olabilir ama düşük bir ihtimal...

Gaza bastığında farlar aydınlanır normalde , fakat gözle görülür bir fark oluştuysa küçük bir sorun olabilir...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Siyah cam sanırım 130 gibi bir fiyattaydı ben aldığımda... Ama Honda Efe'de bulacağını sanmıyorum bunlar CbrCup için getirtilmiş camlar. O nedenle Mototal'da mevcut...


hımm anladım.o zaman gelebılırsem fuar ıcın,geldıgımde alırız bana da bır sıyah cam.yada kargo ıle ulastırırsınız artık.:queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
performans dusmesını bılmemde
farların gıdıcı
:)
bızım ufaklıgın yıne degıscek
olm gorkem
trafıkte hararet nerdeyse sonuna geldı
sora yol acıldı bı bastım max 1km sora hararet ılk cızgıye ındı:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eee supersport makine hararet yapacak tabi :bounce: :queen:

8.000 bakımda fan çalışıyor mu kontrol etmenin bir yolunu bulucam sesi soluğu çıkmıyor
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
ya gaza bastığımda baya bir fark oluşuyor. ya benim motorda bir sorunlar var gibi bir servise gideyim ben.gaza bastığımda sanki kağıt yırtılırcasına ses veriyor benzindendir dedim benzini sonuna kadar bitirp ayrı yerden benzin aldım ama ses yine aynı.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Alakası yok benzinle öyle bir sesin... Sen onu servise bir götür yakın zamanda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst