- Katılım
- 27 Şub 2007
- Mesajlar
- 247
Arkadaslar önümüzdeki hafta inş bende motoruma kavuşacağım...Salı günü buluşacağız cbr sahibi biri ile...Az biraz oynamaları var üstünde çok hoş ama...kırmızı-lacivert 2005model 8000km'de...Bakalım kısmetse haftaya bugünlerde motorlanmış olabilirim...
hadi hayırlısı;kırmızı lacivert çok güzel bi renk eeee artık 2007 modelleri bekleyen kimse kalmadımı yani
bende motoru aldım alacam derken fuar gelecek fuarı beklesemmiki ne olur ne olmaz.28 gün kaldı fuara