Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
€rKUt;578050' Alıntı:herkese slm ya merak ediyorm cbr alıpta pişman olan var mıdır sizce![]()
2 kişi var bak burda bas bas bağırıo
ooo buralarda bayagı bır geyık donmus..bu arada artık sayılı bır kac gun kaldıartık gorkem kardesım benıde kırmızı kırmızı yazarsın dımı..
sanırım ankara cbr grubunda tek olacak benım repsol kımse kızmasın
saglam bır gırıs olacak gıbı sankı herhalde..?
Ankaranın nersindesin
Son düzenleme: