Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
€rKUt;578050' Alıntı:
herkese slm ya merak ediyorm cbr alıpta pişman olan var mıdır sizce:)

2 kişi var bak burda bas bas bağırıo:) sende cbr mı var erkud

ooo buralarda bayagı bır geyık donmus..bu arada artık sayılı bır kac gun kaldı :)artık gorkem kardesım benıde kırmızı kırmızı yazarsın dımı.. :D sanırım ankara cbr grubunda tek olacak benım repsol kımse kızmasın :D saglam bır gırıs olacak gıbı sankı herhalde..?

Ankaranın nersindesin :) Takılalım hafta sonu
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
erkud bosver sen onu
:)
su olabilir bi sure sora yetmemeye baslamistir motor
olabilicek tek sorun o
onun disinda memnun olmayan varsa
doyumsuz diorum saygilar sevgiler diorum
hey omerdusmez nerde eksiklik hissediorum
gerci juniors mudaheleleriyle acigi azcik kapatio ama neyse:)
lem junyor pazartesiyi bekle diodun ahada sana pazartesi
?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erkud bosver sen onu
:)
su olabilir bi sure sora yetmemeye baslamistir motor
olabilicek tek sorun o
onun disinda memnun olmayan varsa
doyumsuz diorum saygilar sevgiler diorum
hey omerdusmez nerde eksiklik hissediorum
gerci juniors mudaheleleriyle acigi azcik kapatio ama neyse:)
lem junyor pazartesiyi bekle diodun ahada sana pazartesi
?

ilgili kişiler öğle tatli nedeniyle yemeğe gitmişler, onlar yemekteler , aradığım kişi öğle yemeğindeler, acıkmışlar yemek yemee gitmişler:p
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Mete abi ne o yoksa sendemi heveslendin CBR'a. Yakında alırsan şaşırmayacağım valla . Senide bekleriz aramıza gel sende doğru yola :cat:

Özaktaşı Abi uzun zamandır gözükmüyorsun ya özlettin kendini.

Görkem Bu arada fuara geldiğimde bi görüşelim ya :rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
11
henüz motor almadım. cuma günü almaya gitmiştim ilk kullanım için chopper al dendi. o an araştırma yapmadan o motoru alsaydım cbr yalnızca rüyalarımı süslerdi. :bounce:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
adamda resmen sensor var
demin online degildi
yazdim nete girdi be
helal olsun
carcharoth
biz gelemioz abi bi turlu bari siz gelinde
bi goruselim sen motoru satmadan:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
sen 1000 lik makinaya tukaka de...cıbıra laf ettirme...ne diyim abi sana...:)

cıbır aşkı :queen: :) :)

@GorkeM

Hahahahhaahaa, 1000RR ile gelirsem yalan olursun. Sadece birkaç saniye görebilirsin beni, senin motor egsozumun gürültüsünden gazlasan bile geri geri gidecektir :mrgreen: Ben en iyisi CBR125R ile geleyim de eşit olalım :)

Hahahaha :queen: Köprü trafiğine girelim ama emniyet şeridi yasak :p :p

Şaka bir yana , bir gün cbr'larla çıkarsak çok hoş olabilir... Riva yolu yapabiliriz.

@Carcharoth

Fuarda kesin görüşürüz... Bööle HRC'msi bi cbr görürsen benimdir :queen: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
:):) Tamam görkem telefonları alalım fuar başlamadan önce orda telefonlaşırız. 2007 CBR'a bakarız :)
Fuar için biraz para ayırdım Revit ceket ve Lazer kask almayı düşünüyorum. 500 Lira yetermi acaba ? Sizce fuarda fiyatlar daha uygun olurmu ?
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Ankaranın nersindesin :) Takılalım hafta sonu




junıors ben elvankent'teyım kardes goruselım tabıkı guzel olur.:cat: ozelden msn ve tel atabılırsın :wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet fuarda hem taksitler artar hem de fiyatlar uygun olur... Ben de fuardan Dainese deri ceket almayı planlıyorum.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bu arada Mehmet abi bak Bursa çevre yolu meşhur oldu. 4 şerit 50 km civarı sıfır asfalt toz bile yok. Youtube'ye video koymuşlar 3 1000RR çevre yolunda gazlıyorlardı Kadrana baktığımda 299'du :) Gelde bizde gazlıyalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamda resmen sensor var
demin online degildi
yazdim nete girdi be
helal olsun
carcharoth
biz gelemioz abi bi turlu bari siz gelinde
bi goruselim sen motoru satmadan:D

banamı dedin anlamadım birader:bounce: nabıosun :) kesildin sesin soluun cıkmıo çıksın az bi kaç bisiler sorcam hacı


Ankaranın nersindesin :) Takılalım hafta sonu



junıors ben elvankent'teyım kardes goruselım tabıkı guzel olur.:cat: ozelden msn ve tel atabılırsın :wiinkk:

Tunalı Hilmiden ,Tamam dostum ardaintro@hotmail msnden görüşelim;) biraz çoğalalım ankara mt tatilde :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
11
ya abi valla kararsız kaldım almışken şöyle 250lik mi almak lazım. ama cbr 125e de hasta oldum. görüşlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Fuara bende gelcem kesin.Görüşelim orda ya.Ama siz kaçıncı günü gelceksiniz.Ben 2. günü falan gelicem galiba.
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
Bu arada Mehmet abi bak Bursa çevre yolu meşhur oldu. 4 şerit 50 km civarı sıfır asfalt toz bile yok. Youtube'ye video koymuşlar 3 1000RR çevre yolunda gazlıyorlardı Kadrana baktığımda 299'du :) Gelde bizde gazlıyalım.


selam arkadaşlar, yutuptaki videoların linkini aktarabilirmisin bulamadım da :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Farketmez arkadaşlar ben her gün fuardayım :cherry: Hatta kuruluşuna da yardım edeceğim sanırım.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
[YT]CBGozH2OEGA[/YT]

Pek bir marifet değil yaptığı ... Ama ben otobana hasta oldum , hem boş hem düz hem kaymak gibi ... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst