- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
Bakalım bende 1ay sora gibi bir süre sonra motorlara yeşilleneceğim aksilik olmazsa...Bizim payımıza ne düşecek bakalım...cbf bu kadar pahalılanmasaydı cbf150 alacaktım ama bu gidişle cbr-ybr gibi bir tercih hakkı kalıyor sanırım bana...BAkalım hayırlısı...ekipmanlar için bütçe oluşturmaya başladım bile..Bu hafta kaskımı alabilirim üstelik...




