Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bakalım bende 1ay sora gibi bir süre sonra motorlara yeşilleneceğim aksilik olmazsa...Bizim payımıza ne düşecek bakalım...cbf bu kadar pahalılanmasaydı cbf150 alacaktım ama bu gidişle cbr-ybr gibi bir tercih hakkı kalıyor sanırım bana...BAkalım hayırlısı...ekipmanlar için bütçe oluşturmaya başladım bile..Bu hafta kaskımı alabilirim üstelik...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaslar ben mototal hondayla konuştum fuarda gelecek 2007 ler dediler
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@eby78
Emin misin? :) Şu hayvani kullanım nasıl oluyor birgün ben de bizim CBR125R ile geleyim, beraber çıkalım da görelim yaw, merak ettim :mrgreen:

Çıksak ne güzel olur valla ben de istiyorum... Farketmez 1000RR ile de gelebilirsin :bounce: :p


Arkadaşlar yarım saat önce Akçakese gezisinden döndüm... Bayağı dondurucu olmasına karşın bayağı eğlenceli bir geziydi... Hele o Şile-Akçakese arası virajlı yol yok mu.... Fakat yerler ıslak olduğu için temkinli sürmek zorundaydık. Bir de konvoya ayak uydurmak var tabi... Video çektik yakında yayınlanır... Havalar düzeldiğinde kesinlikle tekrar gitmek istiyorum o yollara... Özellikle seninle Özgür :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
görkem mototal fuarda 2007 ler gelecek diyo sen ne diyosun bu işe
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Dediğim gibi birkaç arkadaş sormuş getirtmeyeceğiz cevabı almışlar ben bizzat sormadım... Dur bizzat ilgilenim bare :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
sevinirim görkem hezesimiz kursagımızda kalmasın.uykularım kaçtı beklemekten:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR 125 hayranları uzun bi süre aradan sonra tekrar merhaba..Kazasız belasız yarınlar Şu kar kalksada biraz şu cıbıra binsek...Özledik keretayı..:cherry: :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@ozaktasi
Selamlar... sizleri yeniden forumda görmek güzel. :)

@gushter
Selam gushter... Bayağı bir geyik döndü burada.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
görkem o ağaşıdan çektiğin poz için üşenmeden indin ya helal olsun...mübarek 1000 rr gibi duruyor...sankim tıpkısı kendisi bizzat o gibi...:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
O kadar da değil :cherry: Ceptelefonu yerine güzel bi kameram olsa neler döktürücem ama... :salut:

Yeni ve aktif üyeler ana sayfaya yazılmıştır :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bilmiyodum bak...ama lastiğin ebadından çok motorun ebadı daha önemli olsa gerek...:cherry: 1.60 olanlara eyvalla...ama üstünün işi zor...



guest kimsin la...bana böyle hitap eden sayılı insan var..yoksa cami duvarına neden pislersin dimi...:queen:


Makinanın ebadı çok iyi mete han kardaş..Valla bende öle zeballah gibin bi adam değilim..Ama ufak tefekte değilim 167 cm boy 82 kilo..Göbek möbek yok tabi..sırım gibi:cherry: :cherry: CBR 125 tam bana göre ..Suzuki GSX-R 1000 e bindiğim zaman motorun sürücüsü yok sanıyolarmış...:queen: :queen: O YÜZDEN EN İYİSİ CIBIRIM BENİM:cherry:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@GorkeM
Çıksak ne güzel olur valla ben de istiyorum... Farketmez 1000RR ile de gelebilirsin
Hahahahhaahaa, 1000RR ile gelirsem yalan olursun. Sadece birkaç saniye görebilirsin beni, senin motor egsozumun gürültüsünden gazlasan bile geri geri gidecektir :mrgreen: Ben en iyisi CBR125R ile geleyim de eşit olalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst