Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gecen gun kasap isigi dedin ya sen onlara:)
bu repsol grenaj iyiymis ya sadece sag grenaja ne kadar ister acaba
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Mototaldan 120ye aldım... CbrCup camı :bounce:

@praetorian
Eet kasap vitrini ööle oluyo içine et met asıyolar...

@starsailor
Hemen bakimm

6 / 8 derece parçalı bulutlu ... Yağmur atıştırması da bekleniyor...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Cam mı? Gönderebilirler belki... Bir aramakta yarar var. Ya da ben de sorabilirim.
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
7
herkese selam.honda resmi sitesinde cbr125 in fiyatını güncellemiş.yeni model için bir hazırlıkmı acaba :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tamam sorarım... sen bence öncelikle ana parçaları , yürür aksamı yaptır... gerisini yavaş yavaş yaptırırsın
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Yürür aksamda bişe yok Görkem.Motoru benim arkadaşlar üstüne binipte götürmüşler.Grenajlar gösterge ve farlar yapılırsa gerisi kolay.Bi de bu grenajların altında sinyalleri falan tutan ince borular yamulmuş.Bunları düzeltebilir mi Mototal?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
HOBAA
motoru satıorum mıllet:)
gıdıp cbf can alcam..

ulen yüreime indircen... bak satıyosan bozuşuruz :p madem satacan birlikte satacaz heç valla :p :p

yamulmuş mu sadece?... onları dikkatlice kırmadan sen bile düzeltebilirsin... Ama servisin düzeltmesinde yarar var... Illa mototal olmasa da olur , yok mu orada yakında servis?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yok be sora klasık hesap moduna gectım
ve ruya sona erdi..

sende sakın aklından gecırme bak
konusmustuk bu konuyu
kem göz özgür gelır sora:D
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kem göz özgür mü.... muhahahaha :mrgreen:
ablamdan 2 milyar borç istedim de vermedi...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
senınkı yıne vermemıs
abım yakında benden borc ıstıcek be:)
araba taksıdı okul taksıdı gıyım taksıtleri...:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Carbon fiber bulamadım haala yaaa :pr:
Dur ben şu kapaan son rutuşlarını çekim
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
En yakın bursa da servis var Görkem.Ama aradım konuştum yok biz onun demirlerini düzeltemiyoruz falan diyolar.Mototal ı aradım.Maili gönderdiğim arkadaşla konuştum.Sağolsunlar gerçekten çok ilgililer.Yarın cevap göndercek bana.İstediğim fiyatların falan hepsini göndercekmiş.Yani büyük ihtimal mototal olcak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst