Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Bütün dedikleriniz mantıklı geliyor da şu kısa ömürlü olması pek kafama yatmadı. Hala Antalya'da ben marka ve modellerini bilmiyorum ama hani şu eski postacı motorları vardı ya onlardan görüyorum (seyir halinde yani). Bütün bunları neden mi soruyorum 2-3 yıl sonra tecrübe kazanıp motoru büyütmeye kalkarsam 4 zamanlı 600cc.'den mi devam edeyim yoksa 250cc ya da 125cc iki zamanlı motora mı döneyim. çünkü 600'lük ler beğendiklerim 19.000 ytl ila 26.000ytl arası değişiyor (tabii sıfırları). Ama iki zamanlılar 11.000ytl ve maximum olsa olsa 19.000 ytl arası olsa gerek...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
iki zamanli aprilia cagiva ve derbi var sadece 125 cc
baska yok ama okadar para degmez
bence seni er6f ci yapalim bizde:)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
zaten er6f'e bayılıyorum. İnşallah sahibi olma şansınada erişirim. Ama 600rr'da ilgi mi çekmiyor değil. Gerçi 117bg'ne sahip bir alet geçeş için tehlikeli olabilir ama bilemiyorum. O yüzden de biraz 2 zamanlılara aklım gitti... Aprilla rs125 çok şık ama o sesi yok mu... Bir de 250cc'lik 2 zamanlı yok mu?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yok yani su an icin
onlar sakat makineler
tecrube istiolar
er6f daha yumusak ama yinede tehlikeli..
benim hedefim o(eger canta takiliosa:)
takilmiosa er 6 n
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
2-3 yıl demek küçük bir hesapla yılda ortalama 12000km yol yapsam 24000-36000km arası tecrübe eder sizce yine de 600rr'a geçmek tehlikeli olur mu ya da usta birinden birşeyler okudunuz mu?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
boy gecen gun bi excel tablosu hazirlamisti
cbr 125 ve 600rr in guc grafigini gosteren
13.2 beygir
117 beygir
bence kesinlikle arada 1 hatta belki 2 motosiklet olmali..
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
nişandı düğündü evlilikti, hadi evlendin arabasıydı, koltuk takımıydı, ıvırıydı zıvırydı bir sürü masraf beni bekliyo şu gelecek 2-3 yıl içinde şimdi ben araya nasıl 1-2 motor atayım ya da 35 yaşı geçince yine aynı motoru hayal edecek miyim? Ne bileyim Türk aklıyla bir iş yapacakmışım gibi geliyor bakalım. Allah akıl fikir versin.
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
7
Merhabalar...

arkadaşlar merhabalar.uzun zamandır bu bölümü takip ediyorum.sohbetinize de bayılıyorum.inşallah bende yakında cbr125 alıcam (umarım yeni modelini).18 şubat ta ehliyet sınavım var öncelikle.en kısa zamanda görüşmek dileğimle
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Şey özgür abi,abi bende er-6 f ci oldum haberin olsun cbr 125 07 yi aliim sonrasında er-6f alcamm he bu arada DGRMR abi sen naap bilion mu yengeyle evlenn dügün mügün yapma er-6 all sona ufaktan türkiye turuna çıkk dijitall foto makinesininn şarj cihazınıda all foto çekk bise gsterrr allahh hayırrlısını nasiipp etsinn hepimize inş:) ..
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Allahım alem çocuk bu ya :). İlahi çocuk güldürdün beni :mrgreen: . Düğünsüz yapta 20 yıl hanımın dırdırından kurtulama sen bana düğün de yapmamıştın zaten diye başlayan ve sonunun nereye gideceğini hayatta kestiremiyeceğin bir dırdır olur bu. Ama keşke elimde olsa da dediğini yapabilsem gerçekten çok güzel olurdu. Bu arada resimlere baktın ve altında ki yazıları da okudun değil mi?
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
nsr ın yerine o sınıf için cbr ın üretildiğini motosiklet dergisinden okumuştum. ben de biliyorum onlar 2 zamanlı ve çok uzun ömürlü değiller ve bunun büyük sebebide yine dergide okumuştum motorun yağlama olayında 2 zamanlı motorlarda tüm motorparçaları iyi yağlanamadığından bu motorlar uzun süreli olmuyor ama yinede güzel şık makineler.........
cbr tam japon lara göre minyonlar için daha iyi biraz kaba kaçıyoruz üstünde aslında......
rs biliyorum evet aprilia rs 125 10000ytl 39 beygir ama çok iyi makine.......
race gibi race sınıfında
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@scropio_tr
Seni aramızda görmek dileğiyle :rendeer:

Dergiler öyle yazabiliyor ya Devil... Satış politikası işte...
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
arkadaşlar merhabalar.uzun zamandır bu bölümü takip ediyorum.sohbetinize de bayılıyorum.inşallah bende yakında cbr125 alıcam (umarım yeni modelini).18 şubat ta ehliyet sınavım var öncelikle.en kısa zamanda görüşmek dileğimle


hosgeldin aramiza..

bizim serdar satiyo motorunu butun ekipmanlari ile beraber..
bi bak bakalm belki uyar sana..


http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/27504-2006-cbr-125-repsol.html


Shakulin
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
CBF 250 VS CBR 125
cbrcbfpf4.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
evet arkadaslar 2 zamanlı motorlar baya pahalı zaten satmak istesende 2 zamanlı oldugu için genelde ön yargılı davranılıyor.aprilla ve derbı görünüş olarak güzel motorlar hızlarıda iyidir.ama motor bilinçsiz gaz vermeye gelmiyor.allah korusun insanın kaza yapması bir anda oluyor.
en iyisi tamamen usta oluncaya kadar 140 suratı geçmeyen görüntü olarak tatmin eden az yakan sorun çıkarmayan motor.

07 ciler 3-5 kişi oldu heralde bekleyen hadi bakalım hayırlısı
IMG_2421.jpg


kaza resimleri cbr125 r
DSC00094.jpg

DSC00100.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Dark o en soldaki resim cbr'nin Avrupada olan modeli... Sanırım Cbr 150 olacaktı.
Valla özgür görmesin repsolu :cyclopsan
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
GörkeM pc yi tamir etmissin heralde iyi olmuş
evet motor avrupada o motor duvara çarpmış arkasından bide yamaca uçmuş resimleri avrupadan bi siteden aldım.özgür neden ?üzülürmü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst