- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
bakim ucretleri daha azdir
ve daha kolaydir..
ve daha kolaydir..
arkadaşlar merhabalar.uzun zamandır bu bölümü takip ediyorum.sohbetinize de bayılıyorum.inşallah bende yakında cbr125 alıcam (umarım yeni modelini).18 şubat ta ehliyet sınavım var öncelikle.en kısa zamanda görüşmek dileğimle