Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hoşgeldin :rendeer: Nerelerdesin ya hiç sesin soluğun çıkmıyor?

İşler yoğun Görkem, fırsatım olmuyo hiç... BU haftasonu Bursa işi olursa onuda kaçırıcam... İş yüzünden :(

Bu cuma bişiler olursa gelirim ama... Senin motor nasıl? Sorun neymiş merak ettim?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sorunu yokmus:)
yok ya pıs benzınden ıshal olmus jıllıan
devılcbr dısk kılıdı 60 euro mu neydı gecen sene aldım
yannız alarmı sapıttı gecen ay su normal dısk kılıdı olarak kullanıorum
kaskoya 1000 ytl mı vermıs
bana bıraz sallamıs gıbı geldı
koc allıanz(benım kasko) 350 ytl
ısvıcre 550ytl(acık alanda calınma+kurtarıcı hızmetı) vs vs..
ertech selamlar bursa ısı baska zamana kaldı
ama dur durak yok bızde bılıosun:)
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
özgür baya soru soracağım kusura bakma.....
1 neden disk kilidi sapıttı çok mu dandik oluyorlar genelde?
2 kasko da hasar ı karşılama yokmu senin kasko yaptırdığın şirkette?
3 kaskoyu peşin olarak mı ödedin
şimdilik bu kadar...............
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
kasko:50*7
calınmayı kapalı alan olursa karsılıo onun dısında hersey var
aslında gayet ıyı bı marka xena cok unlu
ama benımkıyle oynamıstım ben daha once sanırım takarken yerıne oturtamadım
su gırdı galıba motor yıkanırken
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
arkadasın cbr 125 ını kullandım ama gercektende cok fazla hız yapan bır motor degıl,gostergede yazan 200km yalan........

ama yınede kullanırkende farklı bır hava verıyor,ufaklık uzn yoldada sorun cıkarmadı.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
harbıdenmı
bende nıye gıtmıo bu motor kazıklandımmı dıodum yauuua

beyler bu arkadas cok akıllı bızım kesfedemedıgımız bısıyı kesfetmıs..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Aha Özgür yine yazacağını yazdı... :D

@achille

Tek silindir 4 zamanlı motordan ne bekliyorsun ki arkadaşım... Evet 200 ibre yalan en fazla 140-150 yapıyor... Zaten bu tür küçük motorlarda daha fazlası tehlikeli... Uzun yolda da sorun çıkarmaz bizim gezilerimizden bunu anlayabilirsin...

Bu arada hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben saka yapmıom yau
basıom basıom gıtmeyö bu motar
nüyekü
hando kazıkladı bısi galpa gorkemmm abı
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
onu bunu bilmem , benim canavarın kapağı şekilleniyo :bounce:

Puff düşündüğümden zor çıktı... uğraş babam uğraş... boğazıma ve gözüme strafor kaçtı , odam da battı :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
harbıdenmı
bende nıye gıtmıo bu motor kazıklandımmı dıodum yauuua

beyler bu arkadas cok akıllı bızım kesfedemedıgımız bısıyı kesfetmıs..

:queen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ::dalga:: ::dalga:: ::dalga:: ::dalga:: ::dalga:: ::deliir:: ::xtongue:

ÖZGÜR ABİİ :mrgreen: :mrgreen: ALEMSİN...!Yenilere hep böle davranıyoruzz adamları forumdan kaçırıyoruzz bize kalıyorr:mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dun net dustu
dha dorusu sapıttı..
sınavlarım bıtıo bugun artık motoruma iş dısında da kullanıcam..
haftasonu koparıyorum zıncırı:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben de bugün altının son rütuşlarını yapıyorum... Fakat grenaja sista damlattım izi kaldı :pr: Kapak uğruna kayıplar veriyoruz :salut:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Şey görkem abi bişiii diicem abi boşuna ugraşma bence sen yapmamış işde honda 06 lara kapak :mrgreen: 07 lere özell bişii özenti degil ama millet öle zannedio:mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Motorun mu arka koltugunda sen yapmıyosun arkdaşımm sende otomatikman olucak bagzıları kabullenemesede ama 06 kullananlar kapakk yapmakk içinn çabalıyor işde(görkem abi):mrgreen: bide bizim kapaga ne diolarbilion mu arkdaşım gazoz kapagı :mrgreen: o yüsdende onlar kola kapagı yapıcaklarr..:mrgreen: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst