Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HondaHonda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
sorunu yokmus
yok ya pıs benzınden ıshal olmus jıllıan
devılcbr dısk kılıdı 60 euro mu neydı gecen sene aldım
yannız alarmı sapıttı gecen ay su normal dısk kılıdı olarak kullanıorum
kaskoya 1000 ytl mı vermıs
bana bıraz sallamıs gıbı geldı
koc allıanz(benım kasko) 350 ytl
ısvıcre 550ytl(acık alanda calınma+kurtarıcı hızmetı) vs vs..
ertech selamlar bursa ısı baska zamana kaldı
ama dur durak yok bızde bılıosun
özgür baya soru soracağım kusura bakma.....
1 neden disk kilidi sapıttı çok mu dandik oluyorlar genelde?
2 kasko da hasar ı karşılama yokmu senin kasko yaptırdığın şirkette?
3 kaskoyu peşin olarak mı ödedin
şimdilik bu kadar...............
kasko:50*7
calınmayı kapalı alan olursa karsılıo onun dısında hersey var
aslında gayet ıyı bı marka xena cok unlu
ama benımkıyle oynamıstım ben daha once sanırım takarken yerıne oturtamadım
su gırdı galıba motor yıkanırken
Tek silindir 4 zamanlı motordan ne bekliyorsun ki arkadaşım... Evet 200 ibre yalan en fazla 140-150 yapıyor... Zaten bu tür küçük motorlarda daha fazlası tehlikeli... Uzun yolda da sorun çıkarmaz bizim gezilerimizden bunu anlayabilirsin...
Motorun mu arka koltugunda sen yapmıyosun arkdaşımm sende otomatikman olucak bagzıları kabullenemesede ama 06 kullananlar kapakk yapmakk içinn çabalıyor işde(görkem abi):mrgreen: bide bizim kapaga ne diolarbilion mu arkdaşım gazoz kapagı :mrgreen: o yüsdende onlar kola kapagı yapıcaklarr..:mrgreen: :mrgreen: