Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Ybr ler 125 cc ve karbüratörlü, onlara 2,4-2.6 litre falan yakıyor diyorlar.

Bizim motorlar enjeksiyonlu nasıl 2,5 2-7 ortalamayla yakiyor daha az yakmasi lazim degil mi aklım almadı...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ybr ler 125 cc ve karbüratörlü, onlara 2,4-2.6 litre falan yakıyor diyorlar.

Bizim motorlar enjeksiyonlu nasıl 2,5 2-7 ortalamayla yakiyor daha az yakmasi lazim degil mi aklım almadı...

bizim beygir daha fazla ve ybrden de daha iyi gidiyor o farkta ondandır herhalde

Grenajlar ve 90mm yerine 130mm kalın arka lastik ve jant +10 kilo + 4 beygir. yinede az yakıyor. eski ince kasa karburatörlü gazlayınca 4 litreye yakın yakıyordu. şuanki kasaya 3.5 tan fazla yaktırmak mümkün değil. Anca 1. vites 2. vites dip gaz gidersen 3.5 lt yi geçer
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Grenajlar ve 90mm yerine 130mm kalın arka lastik ve jant +10 kilo + 4 beygir. yinede az yakıyor. eski ince kasa karburatörlü gazlayınca 4 litreye yakın yakıyordu. şuanki kasaya 3.5 tan fazla yaktırmak mümkün değil. Anca 1. vites 2. vites dip gaz gidersen 3.5 lt yi geçer

O faktörleri göz önünde bulundurunca az bile yakıyormuş şimdi daha iyi anlaşıldı :D
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
2 tuşa basılı tuttuğunda yanıp sönmeye başlayacaktır.
gerisini tam hatırlamıyorum ama 2 tuş var zaten :) birisi dk bölümüne geçmeye diğeri de değeri yükseltmeye yarar.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Sağolun yarın saati düzelteyim bir de şu soğutma suyunun seviyesini falan kontrol edeyim.

Anladığım kadarıyla radyatöre hiç ellemiyoruz yani ekleme boşaltma vs yapmıyoruz, su muhabbetinde koltuğun altındaki ekleme kutusuna % 50-50 su ve antifiriz ekleyip azaldıkça o şekilde kontrol ediyoruz değil mi?
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Sağolun yarın saati düzelteyim bir de şu soğutma suyunun seviyesini falan kontrol edeyim.

Anladığım kadarıyla radyatöre hiç ellemiyoruz yani ekleme boşaltma vs yapmıyoruz, su muhabbetinde koltuğun altındaki ekleme kutusuna % 50-50 su ve antifiriz ekleyip azaldıkça o şekilde kontrol ediyoruz değil mi?

kullanıcı kitabı soğutma suyunu 2 yılda bir değiştirin diyor
bu ne servisin nede buradakilerin umrunda değil bende araştırıyorum kendim nasıl değiştiririm diye öyle araştırıyoruz hala bakalım nolacak
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Cbr başlığını soruya boğdum ama cevap bulamadığımdan soruyorum.

Usb çıkışlı çakmaklık alacağım, telefon tutucu alacağım ve bunları gidinda montajlayacak yer bulamadım.Race gidonu olanlar telefon tutucu vs kullanmıyorlar mı mereye sabitleyeceğim bunları?
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
117
0 km 125r ile aranıza katıldım. Yaş 51, ilk araç, Anadolu Sigorta, 888TL. Yaş 20, 2. araç şeklinde 1400 çıkıyordu. Bayii Honda Esengül (İstanbul), 10.600 lira motosiklet fiyatı, 3600 lirası kredi kartına 9 taksit, taksitten dolayı faizle beraber toplam 10.770 lira, 450 lira plaka ruhsat, 2. gün teslim ettiler, 1 litre benzin ile beraber. Bagaja Abus 7000 RS1 Detecto disk kilidi sığmadı, ama motosiklete takılabiliyor. Teslim aldıktan bir kaç saat sonra sanırım genel merkezden arayıp satıştan memnun kalıp kalmadığımı, herhangi bir sıkıntı yaşayıp yaşamadığımı sordular.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Arkadaşlar ilk göz agrimi 250ye geçmek için satıyorum.Forumdan bi arkadaşa gitmesini isterim.
İlan no:287166075
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
18
Merhaba arkadaşlar. Bugün ben de motorumun vizesini yaptırdım. 98 tl. motorum 2013 model. 5950 km de.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
1
Honda CBR125R 2011 modelin ön amortisör yağ keçesi numarasını bilen var mı? 2010 ve öncesi olan kasaların amortisörleri değişik oldugu için onların herhangi bir bilgi bulamadım. 2011 ve sonrası cbr 125r yani yeni kasanın amortisör keçesini değiştiren varmı? yağ keçesinin ölçuleri nedir?
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
Arkadaşlar merhaba motosikletimin yağınız değişicem yaza uygun ve kaliteli olarak hangi yağı tavsiye edersiniz bana ?
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
servise sordum yaz kış 10/40 koyduklarını söyledi. elf/eneos/castrol/motul bunlardan biri olabilir.

eyw teşekkür ederim hangisi iyi acaba bunların. ben şimdi alalı cok olmadı ilkkez değişcem kendim önceki sahibi castrol yag koymuş ama vites geçişleri çok sert. speedol iyi diyorlar motul iphone castrol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst