Ybr ler 125 cc ve karbüratörlü, onlara 2,4-2.6 litre falan yakıyor diyorlar.
Bizim motorlar enjeksiyonlu nasıl 2,5 2-7 ortalamayla yakiyor daha az yakmasi lazim degil mi aklım almadı...
Ybr ler 125 cc ve karbüratörlü, onlara 2,4-2.6 litre falan yakıyor diyorlar.
Bizim motorlar enjeksiyonlu nasıl 2,5 2-7 ortalamayla yakiyor daha az yakmasi lazim degil mi aklım almadı...
bizim beygir daha fazla ve ybrden de daha iyi gidiyor o farkta ondandır herhalde
Grenajlar ve 90mm yerine 130mm kalın arka lastik ve jant +10 kilo + 4 beygir. yinede az yakıyor. eski ince kasa karburatörlü gazlayınca 4 litreye yakın yakıyordu. şuanki kasaya 3.5 tan fazla yaktırmak mümkün değil. Anca 1. vites 2. vites dip gaz gidersen 3.5 lt yi geçer
Sağolun yarın saati düzelteyim bir de şu soğutma suyunun seviyesini falan kontrol edeyim.
Anladığım kadarıyla radyatöre hiç ellemiyoruz yani ekleme boşaltma vs yapmıyoruz, su muhabbetinde koltuğun altındaki ekleme kutusuna % 50-50 su ve antifiriz ekleyip azaldıkça o şekilde kontrol ediyoruz değil mi?
888 TL ye mi yaptırdınız sigortanızı?
Hocam siz hiç sürmediniz mi motoru km düşükmüş param olsa alırdım motorunuzu![]()
Arkadaşlar merhaba motosikletimin yağınız değişicem yaza uygun ve kaliteli olarak hangi yağı tavsiye edersiniz bana ?
servise sordum yaz kış 10/40 koyduklarını söyledi. elf/eneos/castrol/motul bunlardan biri olabilir.