- Katılım
- 22 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,073
Beyler bu motosiklet gerçekten şeytan işi ...[url]http://i.hizliresim.com/ljERJJ.jpg[/url]
Ben daha bisi demiyorum
Beyler bu motosiklet gerçekten şeytan işi ...[url]http://i.hizliresim.com/ljERJJ.jpg[/url]
2015 model cbr125. yaş 28,34 plaka,ehliyet 1 yıllık (a2),kaza yok.
en ucuz sigorta 920 tl anadolu sigorta. 16.000 tl teklif veren sigorta şirketi bile oldu.
yayında ve yapımda emeği geçen herkesin...
sigorta şirketlerinin yüzde 80 i yabancı. Bu ülkenin halkını yabancılara soyduruyorlar.
Fiyatları serbest bırakırsan seninde söylediğin gibi 16 bin verende olur. ilkokul zeka seviyesindeki adam bile bunu öngörür. sigorta fiyatlarına makul, mantıklı bi tavan fiyat uygulaması yapılsaydı rekabet onun içinde olurdu ama niyet kötü olunca manzara şuan ki gibi malesef....
Beyler cbr için trafik sigorta fiyatlarınızı yazar mısınız sigorta fiyatını en az kaç paraya yaptırabilirim merak ediyorum?
Yaş, şehir ve hangi sigortadan kaç paraya yaptırdığınızı?
Maşallah Fişek gibi fişekk
[url]http://i.hizliresim.com/LAODbz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rMJ1Oz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7gyD6r.jpg[/url]
Kardeş bnmde yaş 26 ikamet istanbul plaka 34 sigortaya en uygun 1096 ödedim ve bnde ödedikten sonra aynı senin gibi motoru annemin üstüne yapmayı düşünüyorum sırf bu fahiş sigorta fiyatları yüzünden asıl sormak istediğim şu acaba motoru annemin üstüne yaptığım zmn kasko fiyatı da düşer mi bide bnm annem farklı şehirde ikamet ediyor kasko yaptırdığım zmn ilerde bişi olursa kasko bana sorun çıkartır mı-Beyler benim yaş 24, araç 2014 model cbr 125.
-İkamet edilen şehir İzmirKarşıyaka
-Plaka 34 (sigortada fiyatlar listelenirken ruhsat sahibinin ikamet ettiği yer baz alınıyor yani plakanın önemi yokmuş.)
-Önceden üzerime bir motosiklet vardı ve 1 senelik kazasızlığım var.1 yıllık a2 + b ehliyetim var.
Bu kriterler ile en düşük teklif 960 TL demir sigortadan gelmişti.
Motosikleti annemin üzerine devrettim.Yaş 51, ehliyeti yok, önceden üzerine hiç araç olmamış.Fiyat araştırmasında Demir sigorta 670 TL fiyat verdi.Ergo vs onlara da bakıp en uygununda sigortamı yaptıracağım.Fiyatlarda en önemli faktör yaş ve ikamet edilen yermiş bilginiz olsun.....



2011 model ilk sahibi 0 - 33.333 kmSıfır sıkıntı, sıfır arıza... saat gibi hala!
[url]http://i.hizliresim.com/Yk6zJk.jpg[/url]