Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Makinalar gergin ;)

QBaL9y.jpg
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
-Beyler benim yaş 24, araç 2014 model cbr 125.
-İkamet edilen şehir İzmir•Karşıyaka
-Plaka 34 (sigortada fiyatlar listelenirken ruhsat sahibinin ikamet ettiği yer baz alınıyor yani plakanın önemi yokmuş.)
-Önceden üzerime bir motosiklet vardı ve 1 senelik kazasızlığım var.1 yıllık a2 + b ehliyetim var.
Bu kriterler ile en düşük teklif 960 TL demir sigortadan gelmişti.

Motosikleti annemin üzerine devrettim.Yaş 51, ehliyeti yok, önceden üzerine hiç araç olmamış.Fiyat araştırmasında Demir sigorta 670 TL fiyat verdi.Ergo vs onlara da bakıp en uygununda sigortamı yaptıracağım.Fiyatlarda en önemli faktör yaş ve ikamet edilen yermiş bilginiz olsun.....
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2015 model cbr125. yaş 28,34 plaka,ehliyet 1 yıllık (a2),kaza yok.

en ucuz sigorta 920 tl anadolu sigorta. 16.000 tl teklif veren sigorta şirketi bile oldu.

yayında ve yapımda emeği geçen herkesin...

sigorta şirketlerinin yüzde 80 i yabancı. Bu ülkenin halkını yabancılara soyduruyorlar.

Fiyatları serbest bırakırsan seninde söylediğin gibi 16 bin verende olur. ilkokul zeka seviyesindeki adam bile bunu öngörür. sigorta fiyatlarına makul, mantıklı bi tavan fiyat uygulaması yapılsaydı rekabet onun içinde olurdu ama niyet kötü olunca manzara şuan ki gibi malesef....
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
sigorta şirketlerinin yüzde 80 i yabancı. Bu ülkenin halkını yabancılara soyduruyorlar.

Fiyatları serbest bırakırsan seninde söylediğin gibi 16 bin verende olur. ilkokul zeka seviyesindeki adam bile bunu öngörür. sigorta fiyatlarına makul, mantıklı bi tavan fiyat uygulaması yapılsaydı rekabet onun içinde olurdu ama niyet kötü olunca manzara şuan ki gibi malesef....

aynen dediğin gibi devlet beyinsiz galiba
millettimiz de hep birlikte beceriksiziz ki masabaşı yapılan kolay bir işi gidip %80ini yabancılara vermişiz bravo
 
Katılım
9 Ocak 2016
Mesajlar
11
Beyler cbr için trafik sigorta fiyatlarınızı yazar mısınız sigorta fiyatını en az kaç paraya yaptırabilirim merak ediyorum?

Yaş, şehir ve hangi sigortadan kaç paraya yaptırdığınızı?

bursada yaptırdım annemin üzerine 51 yaşında 280 tl çıktı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------

yaklaşık 1 aydır cbr 125r kullanıcısıyım ve ilk motosikletim.Gerçekten de başlangıç motoru,kimisi parçası pahalı olduğu için başlangıç için pek akla yatkın bulmuyor ama motosikleti ile uğraşmayı seven kişi bir yolunu bularak imkanlar dahilinde tamirini yapabilir :D 2007 model repsol aldım yaklaşık bin kilometre yaptım ve daha yürüyen aksamda bir sıkıntı oluşmadı tabi motosikleti devirdiğim için sol manet,sol sinyal ve grenaj kırıldı :D Ama onuda servise götürmek yerine kendi çabalarımla servisin verdiği fiyatın kat ve kat aldında bir fiyata topladım :D Gerçek şu ki insan 250lik bir motosiklet bile görünce soğumaya başlıyor :D
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler görünürlüğü arttırmak için kumandalı çakar lamba aldım.Basitçe aküye bağladım çalışıp çalışmadığını test ettim.
Bu ışıkları nereye yapıştırayım bilemedim yani ön tarafta yapıştıracak yer bulamadım, tavsiyesi olan veya daha önceden böyle birşey yapmış olan var mı cbr için?



 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Merhabalar arkadaşlar
Cbr 125 2012 model beyaz renk'in sol büyük grenaj,yanındaki siyah mat renk parçanın ve sol sinyalin fiyatını bilen veya önceden değiştiren arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..Hayırlı Akşamlar
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
-Beyler benim yaş 24, araç 2014 model cbr 125.
-İkamet edilen şehir İzmir•Karşıyaka
-Plaka 34 (sigortada fiyatlar listelenirken ruhsat sahibinin ikamet ettiği yer baz alınıyor yani plakanın önemi yokmuş.)
-Önceden üzerime bir motosiklet vardı ve 1 senelik kazasızlığım var.1 yıllık a2 + b ehliyetim var.
Bu kriterler ile en düşük teklif 960 TL demir sigortadan gelmişti.

Motosikleti annemin üzerine devrettim.Yaş 51, ehliyeti yok, önceden üzerine hiç araç olmamış.Fiyat araştırmasında Demir sigorta 670 TL fiyat verdi.Ergo vs onlara da bakıp en uygununda sigortamı yaptıracağım.Fiyatlarda en önemli faktör yaş ve ikamet edilen yermiş bilginiz olsun.....
Kardeş bnmde yaş 26 ikamet istanbul plaka 34 sigortaya en uygun 1096 ödedim ve bnde ödedikten sonra aynı senin gibi motoru annemin üstüne yapmayı düşünüyorum sırf bu fahiş sigorta fiyatları yüzünden asıl sormak istediğim şu acaba motoru annemin üstüne yaptığım zmn kasko fiyatı da düşer mi bide bnm annem farklı şehirde ikamet ediyor kasko yaptırdığım zmn ilerde bişi olursa kasko bana sorun çıkartır mı
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Kaskoyla ilgili bilgim yok, çoğu sigorta şirketi artık plakaya göre değil ruhsat sahibinin ikametgahına göre fiyat veriyor.Ek bilgi; Ergo sigorta plakaya göre fiyat veriyormuş ikametgaha göre değil öyle dediler ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

Çakar lambaları nereye montajlayayım beyler desteeeek ???
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
@Malatyalı





Ledlerin 2sini farın altına taktım, diğer 2 sini de yan granajların iç kısmına taktım.Yapıştırmak için başka düz zemin bulamadım.Yakından bakınca ışıklandırma çok güzel görünüyor, fotoğraflarda aydınlatması belli olmuyor ama ledler sağlam aydınlattı .Tahmin ettiğimden daha iyi aydınltıyor.Aküden ön tarafa kadar kablo çekmek zor oldu ama hallettim.




2011 model ilk sahibi 0 - 33.333 km :) Sıfır sıkıntı, sıfır arıza... saat gibi hala!

[url]http://i.hizliresim.com/Yk6zJk.jpg[/url]

Maşallah 👍🏻 1-)Hiç zincir-dişli değişimi yaptınız mı ?
2-) Akü değiştirdiniz mi ?
3-)Hava filtresi, buji, arka fren balatası, ön fren balatası, dren hidrolikleri değişimi falan kaç bin km lerde değiştirdiniz bunları?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
@REDCBR

ön balata 2 defa arka 1 defa değişti.

28 binde zincir dişli seti değişti.

Buji de 16 bin ve 28 binde değişti.

Hava filtresi 12 ve 24 binde değişti.

Lastikte 25 binde CBR250 lastik seti 140-110 takıldı.

Saklama şartlarım iyi olduğundan soğuk yemediğinden aku orjinal ve sıkıntı yok:)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
@GP500-1st
Üşenmeyip yazdığınız için çok sağolun 👍🏻

Bizim motorlar 100 km de ortalama kaç litre yakıyor bilen var mı?

Eski Çin malı motosikletimde yedek depo vardı, benzin bitince yedek depoya geçip devam ediyordum o şekilde benzini bitirip yakıtı hesaplayabiliyordum.

Bunda yedeğe geçme olayı yok yani vanası yok o yüzden benzin biterse yolda kalırım diye hiç benzini bitiremiyorum ne yaktığını hesaplayamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst