Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
arkadaşlar 2-3 bayi ile görüşücem ozaman ben bu mevcut kasa sadece varsa yanı yenı kasa gelmıcekse almim :) dicem bırısı eski aldıgım bayi yarın sorarım söyler zaten bılgısı varsa :) inşallah gelmez :) gelmezse en geç 1 hafta sonra konu açıcam :) çıtır repsol geldi diye :)
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Arkadaşlar ben A1 ehliyeti almayı düşünüyorum başvuru süremden sonra ortalama kaç ay gibi bir sürede ehliyetim elimde olur?
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
arkadaşlar yağını kendisi değiştiren
ve diğer başka bakımlarını kendisi yapan var mı?
servise fazla para vermek istemiyorum.
Ayrıca güvenimde yok ne yağı koyuyor nereden bileyim
Hava filtresini temizledik dedi mesela nereden bileyim temizlediğini ?(tırsıyorum bu konularda napayım)


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

birde arkadaşlar bizim motorlarda yağ filtresi var mı ?
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
15
Slm arkadaslar bugun motorumu sattim honda cbf 150 2014 model trafik cikis tarihi 2015.01.28 5000 tl verdim niyetim cbr 125 alip araniza katilmak sizce pisman olurmuyum
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
keşke katlanır plaka biri yaptıran şöyle fotosunu atsa ne güzel olur bizde görürdük
birde kırmızıda geçenlere bir sorum olacak ben Malatya'dayım ve kırmızılarda geçiyorum (müsaitse) ama hiç ceza yazmadılar şimdiye kadar
sizde de öyle mi kırmızıda geçen var mı arada ceza geldiği oldu mu ?


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

beyler soğutma suyunun seviyesi en alt seviyede kendim değiştirebilir miyim veya kendim ilave yapabilir miyim? aramızda kendi bakımı kendisi yapan var mı? mesela ön arka fren hidroliklerini kendisi değiştiren var mı ? veya ufak tefek küçük bakımlarını kendisi yapan var mı acaba?
dostum hidroliklere kesinlikle karışma onlar bi hava aldı mı motorcular bile zor alıyo havasını bnden sölemesi soğutma suyuna ilave edebilirsin sıkıntı olmaz
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Slm arkadaslar bugun motorumu sattim honda cbf 150 2014 model trafik cikis tarihi 2015.01.28 5000 tl verdim niyetim cbr 125 alip araniza katilmak sizce pisman olurmuyum

oturma pozisyonu dışında pişman olacağın bir konu yok. grenaj ları pahalı o kadar cbf parçalarından sonra. taKOZu koyunca sıkıntı çekmezsin. birde egzoz hafiften sesli devam et git.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
Oğlumla hafta başında vedalaştım, 5 yılın ardından ayrılmak ne kadar da zormuş arkadaş:pale:.
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimi iletirim.Sıkıntı sorun durumunda elimden geldiğince tecrümelerimi aktarmaya hazırım :)


12729142_10153969429839549_7446319236844599703_n.jpg
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
dostum hidroliklere kesinlikle karışma onlar bi hava aldı mı motorcular bile zor alıyo havasını bnden sölemesi soğutma suyuna ilave edebilirsin sıkıntı olmaz

kolay mı ki hocam hiç yaptın mı?
direk norma su koysak olur mu başka özel bir su mu koymak lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

Oğlumla hafta başında vedalaştım, 5 yılın ardından ayrılmak ne kadar da zormuş arkadaş:pale:.
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimi iletirim.Sıkıntı sorun durumunda elimden geldiğince tecrümelerimi aktarmaya hazırım :)


https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd...._=1465040818_38b3e20f3b440252a809a7dd87b282d8

hocam 5 yıldır kendi bakımınızı onarımınızı kendiniz mi yapıyordunuz kolay mı yoksa hiç uğraşma git servise götür mü diyorsunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Soğutma Suyu Tavsiyeleri
Araç sahibi donmayı harareti ve korozyonu önlemek
için soğutma suyunu titizlikle muhafaza etmelidir.
iyi kaliteli ve içinde korozyona karşı koruyucu
madde bulunduran ve özellikle alüminyum motorlar
için tavsiye edilen glikoz antifriz kullanılmalıdır.
(ANTİFRİZ KUTUSUNDAKİ ETİKETE BAKINIZ)
Sadece antifriz karışımı ile saf su veya düşük mineralli
içilebilir su kullanınız. Yüksek mineralli su
içinde tuz ihtiva edebilir ve bu da alüminyum motora
zarar verebilir.
Soğutma suyunu silikat inhibitörler ile beraber kullanmak
devridaim pompası contalarının erken aşınmasına veya radyatör kanallarının tıkanmasuna yol
açar.
Musluk suyu kullanmak motora zarar verebilir.
Fabrika çıkışında motosikletiniz 50/50 karışım oranında saf su ve antifriz ihtiva eder. Bu karışım çeşitili
çalışma sıcaklıklarında tavsiye edilir ve korozyona
karşı çok etkilidir. Yüksek antifriz oranı soğutma sisteminin performansını azaltır ve sadece
donmaya karşı ilave koruma gerektiğinde tavsiye
edilir. 40/60 (%40 antifriz) oranından daha düşük
bir karışım korozyona karşı iyi koruma sağlamayacaktır
Donmanın meydana gelebileceği soğuk dönemlerde
soğutma sistemini sık sık kontrol edin ve
gerektiğinde antifiriz miktarını (maksimum %60’a
kadar) arttırınız.

Arkadaşlar soğutma suyuna ilave yapmak istiyorum en alt seviyede şuan tavsiyeleriniz varsa beklerim daha önce yapmadım bu işi nasıl yapılır biraz araştırdım da anlatan olursa çok memnun olurum her türlü tecrübeniz benim için önemli bir sorum olacak kullanıcı kitabında yazan yukarıdaki mavi ile yazdığım yer ne anlama geliyor acaba? silikat inhibitör nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Hocam arka seleyi açıp ordan kendi selemizi açacağız takım çantasındaki aletlerle girişi orda bi yerde plastik kapakla kapalı görürsünüz
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
içine ne koyacağız hocam bir yerden sıradan bi antifiriz ve saf su mu alacağız %50 ondan %50 ondan öyle mi

Hocam bana 1kere hondada ekleme yaptılar çok değil oda zaten.Bildiğin 500ml içme suyunu açıp döktü içine.Detay çok sormadım ama ben.Bi Hondayi arayıp sorsan cevap verebilirler mi acaba veya kitapcikta yazar mi?
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Hocam bana 1kere hondada ekleme yaptılar çok değil oda zaten.Bildiğin 500ml içme suyunu açıp döktü içine.Detay çok sormadım ama ben.Bi Hondayi arayıp sorsan cevap verebilirler mi acaba veya kitapcikta yazar mi?

%50 antifiriz %50 saf su veya içilebilir düşük mineralli su koyun diyor da yapan var mı diye merak ettim böyle okumayla olmuyor sonuçta tecrübe şart keşke tecrübesi olan birileri ayrıntılı bir şekilde anlatsa aynı şu verdiğim linkteki gibi mesela adam ne kadar güzel hidrolik değişimini anlatmış

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/131306-fren-hidrolik-yagi-degisimi-resimli-anlatimli.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

kullanıcı kitabında yazmayan bir şey daha sormak istiyorum soğutma suyunu değiştirin diyor da nereden boşaltacağız bunu tahliye borusu nerede? nasıl adımları izleyeceğiz yok mu bir bilen?
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
%50 antifiriz %50 saf su veya içilebilir düşük mineralli su koyun diyor da yapan var mı diye merak ettim böyle okumayla olmuyor sonuçta tecrübe şart keşke tecrübesi olan birileri ayrıntılı bir şekilde anlatsa aynı şu verdiğim linkteki gibi mesela adam ne kadar güzel hidrolik değişimini anlatmış

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/131306-fren-hidrolik-yagi-degisimi-resimli-anlatimli.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

kullanıcı kitabında yazmayan bir şey daha sormak istiyorum soğutma suyunu değiştirin diyor da nereden boşaltacağız bunu tahliye borusu nerede? nasıl adımları izleyeceğiz yok mu bir bilen?

Azicik kurcala bulursun ya :)
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
bu bizim kullanıcı kitabında geçen ''Yedek Depo'' ifadesi genleşme kabı mı oluyor ? bilen ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

Arkadaşlar 2-3 yıldır soğutma sıvısı ve ön, arka fren hidroliği değişmeyen arkadaşlar siz ne yaptınız acaba?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
kolay mı ki hocam hiç yaptın mı?
direk norma su koysak olur mu başka özel bir su mu koymak lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------



hocam 5 yıldır kendi bakımınızı onarımınızı kendiniz mi yapıyordunuz kolay mı yoksa hiç uğraşma git servise götür mü diyorsunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

24 bin bakımına kadar servise götürdüm, ortalama 100 150 arası bayılıyordum.
1 kez servis dışıan gitti onda da 80 lira civarı para vermiştim aynı işlemlere, hiç kendim yapmaya kalkışmadım açıkcası :)
Maddi durumun el veriyorsa hiç uğraşma derim.
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
18
26 şubatta Ergo sigorta dan 102 tl te sigorta yaptırdım. Yaş 30 . Yer burdur. Geçen yıl 40 tl idi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst