Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
heryer cbr kayniyorda bize uygunu yok ben tecrube kazanmak icin gecuci uygun bisiy ariyorum fiyatlar beredeyse sifira dayanmis 6500 olanlarda 30bn ustu hep sam@ km 3000 mi o motrun

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-satilik-bakimli-2013-cbr-125r-193596410/detay/

Bir önceki sayfadan başka bir ilan. Bence siz gözünüzün önündeki motorları görmüyorsunuz. Uygun bir şey arıyorum demişsiniz, aynı zamanda km.5bin'i geçmemiş, çiziği yan yatması olmayan motor ( ki bu acemi olduğunuzu belli eden görüş, sizi karar hatasına götürür) aramaktan vazgeçseniz sezona motorla girersiniz sanırım.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
31
ben aksine yan yatmasinin benim icin sorun olnadigini cunki bende yan yatacagimi 30bin kmyi gecmemesini tercih ettigimu soylemistim .)) bir yanlis anlama olmus sanirim ins bu hafta sonu bir makineye daha bakicaz olursa alirz hersey nasip
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
İstanbul fiyatları çok daha iyi durumda.

İzmirde anlamsız bir fiyat artışı var. Ve ilanlarda nedense sürekli fiyat arttırıyorlar.

Haliyle almaktan sürekli vazgeçiyorum .
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Selam,
Netteki fiyatlara aldanmayin, gidin motoru canli gorun, pazarliginizi yapın. Saticilar tel.de sorulan su olur mu bu olur mu tekliflerinden skldi..Motoru canli gordugunuz de daha iyi fikriniz olur.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
31
Selam,
Netteki fiyatlara aldanmayin, gidin motoru canli gorun, pazarliginizi yapın. Saticilar tel.de sorulan su olur mu bu olur mu tekliflerinden skldi..Motoru canli gordugunuz de daha iyi fikriniz olur.

usta seni ariyorum motorla ilgili goruselim diye ancak ulasamadim whatsapp tanda yazdim bir ara cevap verirsen motoru gormek istiyoruz anlasabilorsek
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
2
Sa beyler 2012 cbr 125 makınam var 6 ay oldu 23 bınde yag değişimi yapacagım bana ciddi anlamda verim aldıgınız bir motor yagı markası ve modelı verırmısınız iyice kafam karıştı lutfen kullanıp verım alan yazsın lutfen
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
13
hasanpaşa honda mototal çalışma saatlerini bilen var mı? sabah kaçta açılır servisler?
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
arkadaşlar, motora arka çanta ve yan çanta taktıran var mıdır ?

nette arattırdım da, "çanta taşıyıcılar" baya pahalı geldi. Bu taşıyıcıları daha ucuza alabileceğimiz veya yaptırabileceğimiz bir yer var mıdır ?hem arka hem yan çanta düşünüyorum da.. örnek olması açısından taktıran var ise fotoğraflarını da paylaşabilir mi ?

sadece cbr250 'ye çanta taktıran bir abiye denk geldim. o da konuyu açalı 2-3 sene olmuş,üzerinden baya bir sene geçmiş.

saygılar.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arkadaşlar çarşamba gunu motosikletimi satıyorum buraya ara ara bakarım dolu dolu herşekilde 1 yıl kullandım güzelim kırmızı motorumu :) herkese kazasız belasız sürüşler (hyosung gtr 250r alacağım)

 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
13
arkadaşlar, motora arka çanta ve yan çanta taktıran var mıdır ?

nette arattırdım da, "çanta taşıyıcılar" baya pahalı geldi. Bu taşıyıcıları daha ucuza alabileceğimiz veya yaptırabileceğimiz bir yer var mıdır ?hem arka hem yan çanta düşünüyorum da.. örnek olması açısından taktıran var ise fotoğraflarını da paylaşabilir mi ?

sadece cbr250 'ye çanta taktıran bir abiye denk geldim. o da konuyu açalı 2-3 sene olmuş,üzerinden baya bir sene geçmiş.

saygılar.

belki işinize yarar
https://www.youtube.com/watch?v=SgRjri1x7CE
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
7
2015 kasa repsol kasasini görenler varmi aramizda, bayilere geldimi, gelicekmi, bilgisi olan varmi?
 
Katılım
29 Eki 2014
Mesajlar
34
Şanlıurfa'da bayide gördüm.. Satılmıştı ve evet diyeceğini bilsem evlenme teklifi yapardım😍

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

1000 likti ama o.. Beyler manuel servis kitapçığını nasıl edinebilirim?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Eğer geldiyse (artık) yarın 0 km cbr 125 alacağız.. Alırken nelere dikkat etmeliyim.. Mesela ufak bi takım çantası varmış bunun gibi başka bişey varmı.. Orta sehpa vardır herhalde? Bunlar gibi ayrıntılar konusunda bilgilendirirseniz sevinirim.. Saolun şimdiden:)
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Ort sehpa bu tarz spor motorlarda olmaz. Repsol rengi var istanbuldaki bayilerde. 0 km motorun nesine dikkat ediceksiniz, sele altında küçük bir torba içerisinde bikaç alet edevat var.
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
7
Sicaklik göstergesi motoru çaliştirinca hiç çubuk yok. Hiç böyle olmazdı. Sorun nedir? Bu şekilde gitmekte sıkıntı var mı?

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst