Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
6
İyi de ruhsat vs. 10bine yaklasiyor sifiri. zaten 2012nin piyasasi 6500-7800 arasi. Yaz geldi arayan yok ben buna takildim.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
İyi de ruhsat vs. 10bine yaklasiyor sifiri. zaten 2012nin piyasasi 6500-7800 arasi. Yaz geldi arayan yok ben buna takildim.


hiç öyle değil. 2. el aldığında da zaten "noter parası+sigorta" olacak. sıfır aldığınızda da "plaka+ruhsat+sigorta" oluyor ve işlemleri de kendiniz yaparsanız arada çok bir uçurum kalmıyor,öyle dediğiniz gibi 10bin tutmuyor.

açıkçası ben çok aradım,ama 2. el piyasası gerçekten uçmuş gitmiş. bence böyle düşünüyorum,o yüzden 2.el almadım
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
İyi de ruhsat vs. 10bine yaklasiyor sifiri. zaten 2012nin piyasasi 6500-7800 arasi. Yaz geldi arayan yok ben buna takildim.

Nasıl 10bintlye yaklaşıyor anlamadım gitti bak hesap yapalım 8.400tl bayi bırakıyor + 200tl plaka ruhsat + 200tl sigorta = 8.800tl para tutuyor bazı bayiler 9ada peşin fiyatına bölebiliyor.Şimdi 2013 model 7.500tl diyelim, 100tl noter + 200tl sigorta = 7.800tl aradaki 1000tl için ben 2015 model ve 0km almayı tercih ederim.
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
66
merhaba, 2012 model CBR 125 R (beyaz) 14bin km'de olan motorumu CC yükseltmek için satıyorum. İlgilenen arkadaşlar olursa özelden mesaj yazabilirler.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
6
ben ilgilenebilrim km durumu nedir ilaniniz duruyormu

Nasıl 10bintlye yaklaşıyor anlamadım gitti bak hesap yapalım 8.400tl bayi bırakıyor + 200tl plaka ruhsat + 200tl sigorta = 8.800tl para tutuyor bazı bayiler 9ada peşin fiyatına bölebiliyor.Şimdi 2013 model 7.500tl diyelim, 100tl noter + 200tl sigorta = 7.800tl aradaki 1000tl için ben 2015 model ve 0km almayı tercih ederim.

motoru 7000 den aldigini hesaplarsan (benim son fiyatim bu) 1500 tl fark ediyor. 20 bin tl'n varsa buyuk para degil 1500 lira. Ama parayi ucu ucuna denklestirip motor alacaksan 1500 lira motor hayalini 3 ay ertelemek demek cogu kisi icin. 2012-2015 ... Araba olsa cok sey farkeder de motorda km haric birsey farketmiyor. Benim fikrim de bu
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
motoru 7000 den aldigini hesaplarsan (benim son fiyatim bu) 1500 tl fark ediyor. 20 bin tl'n varsa buyuk para degil 1500 lira. Ama parayi ucu ucuna denklestirip motor alacaksan 1500 lira motor hayalini 3 ay ertelemek demek cogu kisi icin. 2012-2015 ... Araba olsa cok sey farkeder de motorda km haric birsey farketmiyor. Benim fikrim de bu

En basitinden örnek vereyim 3 sene muayyaneye girmeyecek ilk sahibi olucak satarkende ona göre kolay satıcak.Benim şahsi görüşürüm.Herkesin bütçesi farklı bende satarken 2012 modelini 5bin km de 7bin tlye bir haftada satmıştım..
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
motoru 7000 den aldigini hesaplarsan (benim son fiyatim bu) 1500 tl fark ediyor. 20 bin tl'n varsa buyuk para degil 1500 lira. Ama parayi ucu ucuna denklestirip motor alacaksan 1500 lira motor hayalini 3 ay ertelemek demek cogu kisi icin. 2012-2015 ... Araba olsa cok sey farkeder de motorda km haric birsey farketmiyor. Benim fikrim de bu

hee,işte bende aynen bunu söylemek istedim dostum ama sen söylemişsin. ikinci el,3. senelik 20.000 küsür km'deki motora 7000 bin lira para vermek benim içimden gelmiyor.ikinci el ile sıfır arasındaki fark çok azalmış durumda,dolayısıyla; zaten 7000 tl'm var ise dediğin gibi 3 ay daha beklerim,hayalimi ertelerim ama gider sıfır alırım.hatta gider bankadan 1500 tl kredi çekerim 6 ay geri ödemeli yavaş yavaş öderim.

bu tercih meselesidir.ama motorunuzun satılmama sebebinin bu olduğunu düşünüyorum.

saygılar
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
7
S.a arkadaşlar ön takım komple grenajsız sonradan km gösterge far sinyal uydurulmuş 2005 model motor muayeneden geçermi
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Farın aydınlatması yeterli ise, uzun-kısa çalışıyorsa, sinyallerin çalışıyorsa bu konuda sıkıntı olacağını sanmıyorum. Km soruyorlar bi önceki km kaydından düşük olmadığı takdirde o da sıkıntı olmaz. Bunlar benim muayenede gördüklerim üzerine yorumum. yaşayan bilen varsa daha iyi bilgilendirebilir.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
31
heryer cbr kayniyorda bize uygunu yok ben tecrube kazanmak icin gecuci uygun bisiy ariyorum fiyatlar beredeyse sifira dayanmis 6500 olanlarda 30bn ustu hep sam@ km 3000 mi o motrun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst