İyi de ruhsat vs. 10bine yaklasiyor sifiri. zaten 2012nin piyasasi 6500-7800 arasi. Yaz geldi arayan yok ben buna takildim.
İyi de ruhsat vs. 10bine yaklasiyor sifiri. zaten 2012nin piyasasi 6500-7800 arasi. Yaz geldi arayan yok ben buna takildim.
ben ilgilenebilrim km durumu nedir ilaniniz duruyormu
Nasıl 10bintlye yaklaşıyor anlamadım gitti bak hesap yapalım 8.400tl bayi bırakıyor + 200tl plaka ruhsat + 200tl sigorta = 8.800tl para tutuyor bazı bayiler 9ada peşin fiyatına bölebiliyor.Şimdi 2013 model 7.500tl diyelim, 100tl noter + 200tl sigorta = 7.800tl aradaki 1000tl için ben 2015 model ve 0km almayı tercih ederim.
ben ilgilenebilrim km durumu nedir ilaniniz duruyormu
motoru 7000 den aldigini hesaplarsan (benim son fiyatim bu) 1500 tl fark ediyor. 20 bin tl'n varsa buyuk para degil 1500 lira. Ama parayi ucu ucuna denklestirip motor alacaksan 1500 lira motor hayalini 3 ay ertelemek demek cogu kisi icin. 2012-2015 ... Araba olsa cok sey farkeder de motorda km haric birsey farketmiyor. Benim fikrim de bu
hocam ilgilenirseniz ben de satıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yeni-baslayacaklar-icin-honda-cbr-125-r-205741599/detay/
Ben ilgilenirimde bursa cok uzak aga ist. Filan. ggeliyormusuz hic motorla
motoru 7000 den aldigini hesaplarsan (benim son fiyatim bu) 1500 tl fark ediyor. 20 bin tl'n varsa buyuk para degil 1500 lira. Ama parayi ucu ucuna denklestirip motor alacaksan 1500 lira motor hayalini 3 ay ertelemek demek cogu kisi icin. 2012-2015 ... Araba olsa cok sey farkeder de motorda km haric birsey farketmiyor. Benim fikrim de bu