Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
40
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, kazasız belasız sürüşler öncelikle. Halen para biriktirmeye ve bir yandan da motosiklet arayışına devam ediyorum fakat aklıma takılan bir konuyu size danışmak istedim. Malumunuz ki CBR 125'te gidonun sağ kısmında elektriği açıp kapatan switch ve sol kısımda uzun-kısa arasında Pass olarak adlandırılan selektör tuşları yok. Kabaca bakıldığında birbirine çok benzer olan abisi CBR 250'de ise var. Acaba bu switch'lerin olduğu kısımları CBR250'den temin etsek, CBR 125'e montajı yapılabilir mi? Hadi diyelim elektrik butonu çok sorun değil ama özellikle selektör çok iyi olabilir. Daha önce tecrübe etmiş arkadaşlar varsa özellikle cevaplarını bekliyorum. Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Selektör ve 4 lü flaşör düğmesi yok. Selektör yapabılıyoruzda 4 lü olmaması eksiklik evet
 
Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar hepinize selamlar.Uzun zamandır her gece uyumadan önce Honda CBR 125R videoları ve fotoğraflarına bakıyorum bu akşamda üye olup buraya sizlerle tanışmak ve konuşmak istedim.Şuan bu motora sahip değilim yakın zamanda da olamayacağım yinede ben sizlerle konuşup bilgilerinizi almak isterim.Kazasız belasız sürüşler diliyorum hepinize.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Hoş geldiniz hocam.

Arkadaslar benimde bi sorum var 4bin bakımına gidicem ipone yağ düşünüyorum bunun çeşitleri var midir tavsiye eder misiniz neye gore alalım?
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
179
Hoşgeldin kardeşim bende çok yakın zamanda inşallah cbr sahibi olacağım bende takipteyim bikaç aydır çok iyi anlıyorum senin durumunu ::)
 
Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
2
Sağolasın, harçlıklarımı biriktirip ekipman ehliyet almaya karar verdim ama ilk etapta ehliyet parası biriktirmek daha mantıklı olur diye düşündüm.Sizce de ilk önce ehliyeti daha sonra kask mont vs almak daha mı iyidir arkadaşlar, ondan sonra motorda gelir inşallah :)
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Hocam sanirim CBR250'De de 4'lu Flasor yok, ama en azindan selektorun rahatlamasi icin onun elcik yanindaki switch kismini CBR125'e direk veya ufak uydurmalarla takabilir miyiz acaba?

125r de neden selektör yapamıyorsunuz anlamadım?Far butonunu tam basmadan bas-çek yaparak selektör yapabilirsiniz.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Öncelikle herkese merhaba benim birkaç sorum olucak
1)Cbr 125in motor ömrü nasıldır ne kadar dayanır
2)35 bin kmde 2.el cbr alınır mı
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
40
125r de neden selektör yapamıyorsunuz anlamadım?Far butonunu tam basmadan bas-çek yaparak selektör yapabilirsiniz.

Hocam zaten bu yontemle yapildigini biliyorum. Ben daha rahat olabilmesi adina hani islevin daha rahat yerine gelebilmesi adina boyle birsey yapilabilir mi diye bakiniyorum. Daha onceleri okudugumu hatirliyorum fakat simdi geri donup tekrar bulamadim:)
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
7
Herkeze selamlar, araniza yeni katilicak adaylardanim, uzun suredir motor almak ve motora baslamak icin epey bi bekliyenlerdenim. Mağlum öğrencilik hayati tabikide en onemli faktorudur baslayamamanin. Ben denizciyimdir, 1 yili gecen suredir stajyerlik parami biriktirdim, ve bu yaz hem ehliyet hemde ilk kullanim icin gis akademinden yardim alarak araniza katilicam. Herkese selam olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
selamlar,

bende uzun zamandır arayış içerisindeydim. gerek 2. el gerek sıfır km baya bir süre bakındım. baktığım 2. el'ler pek içim sinmedi. diğer yandan motora eşim ile bineceğimizden dolayı eşim de sıfır alma taraftarıydı. cumartesi günü honda bayiine gittik ve eşim görür görmez bu motoru kesin alıyoruz başka da bakmaya gerek yok dedi. o gazla sıfır km 2015 model cbr125 'imizi aldık. kısmetse bu hafta içi plaka-ruhsat işlemleri tamamlanacak. bir aksilik olmaz ise önümüzdeki cumartesi günü teslim alacağım.:pl:

tekerin(m)iz düz bassın.
saygılar.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
selamlar,

bende uzun zamandır arayış içerisindeydim. gerek 2. el gerek sıfır km baya bir süre bakındım. baktığım 2. el'ler pek içim sinmedi. diğer yandan motora eşim ile bineceğimizden dolayı eşim de sıfır alma taraftarıydı. cumartesi günü honda bayiine gittik ve eşim görür görmez bu motoru kesin alıyoruz başka da bakmaya gerek yok dedi. o gazla sıfır km 2015 model cbr125 'imizi aldık. kısmetse bu hafta içi plaka-ruhsat işlemleri tamamlanacak. bir aksilik olmaz ise önümüzdeki cumartesi günü teslim alacağım.:pl:

tekerin(m)iz düz bassın.
saygılar.

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst