- Katılım
- 27 Haz 2012
- Mesajlar
- 1,133
millet satarım isteyene.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-apaciden-degil-sahibinden-186514090/detay/
Benım YBR ESD yı satalım 250 R ye kardeş yine CBR alacam gibi gözüküyor.
millet satarım isteyene.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-apaciden-degil-sahibinden-186514090/detay/
Günaydın,
Trafik sigortasını yeniledim, Axa sigorta, 276,04 tl..
benim geçen yılkı sigorta 128 e halletmişim, bu sene bakalım 200 ün altına istanbulda fiyat vericeklermi. 128 gözüme çok sempatik geldi şuan![]()
Aynen. Gecmis sayfalarda bi arkadasin yaptigini hatirliyor gibiyim ama bulamadim tekrarBencede eksiklik selektör
Selektör ve 4 lü flaşör düğmesi yok. Selektör yapabılıyoruzda 4 lü olmaması eksiklik evet
Hocam sanirim CBR250'De de 4'lu Flasor yok, ama en azindan selektorun rahatlamasi icin onun elcik yanindaki switch kismini CBR125'e direk veya ufak uydurmalarla takabilir miyiz acaba?
Hocam sanirim CBR250'De de 4'lu Flasor yok, ama en azindan selektorun rahatlamasi icin onun elcik yanindaki switch kismini CBR125'e direk veya ufak uydurmalarla takabilir miyiz acaba?
125r de neden selektör yapamıyorsunuz anlamadım?Far butonunu tam basmadan bas-çek yaparak selektör yapabilirsiniz.
selamlar,
bende uzun zamandır arayış içerisindeydim. gerek 2. el gerek sıfır km baya bir süre bakındım. baktığım 2. el'ler pek içim sinmedi. diğer yandan motora eşim ile bineceğimizden dolayı eşim de sıfır alma taraftarıydı. cumartesi günü honda bayiine gittik ve eşim görür görmez bu motoru kesin alıyoruz başka da bakmaya gerek yok dedi. o gazla sıfır km 2015 model cbr125 'imizi aldık. kısmetse bu hafta içi plaka-ruhsat işlemleri tamamlanacak. bir aksilik olmaz ise önümüzdeki cumartesi günü teslim alacağım.l:
tekerin(m)iz düz bassın.
saygılar.