Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
cbr125 9 bin oluyormus saglam bayiden bilgi geldi.

350 kagit zam kapida sifir veya 2. el dusunenler haberiniz olsun.

cbr250 de yamaha zam yaparsa 14.000 alacak gibi.

Honda r25 i takmadan korkmadan zami verecek. alan alsin honda bu modunda
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yzf-125 olmuş 12bin küsür kağıt, Honda boş durur mu hicç :) Fuarda dokunmak için para isterler mi acaba ? :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
eger yzf 12800 ediyorsa cbr da 11 eder.

yamahanin derdi yzf satislarini azaltip r25 e yonlerdirmek vatandasi ve r25 in fiyatini köklemek malesef

gerci ben yamahanin zammindan sonra cbr125 e daha art niyetli bir zam bekliyordum ama matisa bir zam daha oldu sana 9500.

cakal bunlar
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
cbr125 9 bin oluyormus saglam bayiden bilgi geldi.

350 kagit zam kapida sifir veya 2. el dusunenler haberiniz olsun.

cbr250 de yamaha zam yaparsa 14.000 alacak gibi.

Honda r25 i takmadan korkmadan zami verecek. alan alsin honda bu modunda

eskıden alternatıf yoktu millet cbr almak zorundaydı şimdi seçenek cok yanı 14 bin yapsa cbr 250 sizce hala eskisi gibi peynir ekmek gibi satamayacagı kanaatındeyim
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
44
Biraz şenlendireyim dedim :)
Havalar ısınıyor arkadaşlar bol bol foto atalım. Bundan sonra devamlı paylaşıcam elimden geldiğince :)
Avcılar bölgesinde gezebileceğimiz arkadaşlar varsa buluşalım bir ara ..






Km yüksek olmasından korkan arkadaşlar var. Korkmayın bu makınalar sağlam :)
2005 modelle uzun yola gittim. Sıkıldım mı evet.. Sürat yetersiz olmasından. Bakımını ihmal etmeyinki başınız ağrımasın. En önemlisi bu sanırım.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Büyükçekmeceye gel geziniriz yada ben forumdan bikaç arkadaşla arada bir sarıyer tophane vs. buluşuyoruz :)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
millet satarım isteyene.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-apaciden-degil-sahibinden-186514090/detay/
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
87
Merhaba arkadaslar motorum 18binde zincir acayip şikirti yapıyor sanirim değiştirme zamani geldi sizce servis den mi yoksa kendim alıp ustama mi degistirtiyim
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
Selam arkadaşlar.
Honda cbr 125 r aramaktayım.
2011-2012-2013 Model aralığında olacak.
25.000 Km'yi aşmamış olacak.
Renk farketmez.
Kazası olmayacak.
Bakımları servisinde yapılmış olucak.
Motorun içi açılmamış olucak.
Esktralar ;
Performans egzos olacak.
Sağlam marka lastik ve zenon far olanlar tercihimdir ama zorunluluğu yok.
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
44
sarıyer turu yaparız o zaman bi ara:))

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

Servis değiştirme fiyatı tam olarak 352 tl, işçilik + zincir seti bilginiz olsun

200 tl ye ön arka disli + zincir + arka göbek takozu değisimi yaptırdı arkadasım
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
2
selam arkadaşlar bismillah ilk yorumumu atıyorum . Daha bugün 2005 model bir cbr125 aldım acemiliğimi atmak için . motoru atölyeye çektik babamla ama atölyenin girişinde rampa olmadığı için çıkaramıyorum şimdilik :) önce güzel bir rampa yapıp sonra bakıcam nedir ne değildir . kazasız belasız günler
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2011 model ve altı hondalarda parça Yüzde 15 işçilik yüzde 20 indirim var Mart 31 e kadar.

2011 cbr ı olanlarlar zincir dişli, debriyaj vb kalemlerde yaklaşık 50-70 tl arası fark eder haberiniz olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst