Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsın inş.,
6 Martta Halk Sigortaya yaptırdım, 257,32 tl (k.kartına 4 taksit), o zaman en uygun fiyatı Halk Sigorta vermişti.Yaşım 29, ehliyetim 5 aylıktı o zaman.Koraycbr'ın fiyatı çok iyimiş..

Teşekkür ederim cevap ve iyi dileklerin için :)
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
maalesef baska bilgim yok :) bi boyacıya uğramanda fayda olabilir belki dur bakalım şunu bi sürelim der,orası kapanır para da istemez mutlu mesut dönersin :D
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
20
koray boyacıdan birşey cıkmadı :) olmaz dedi Arexons Çizik Kapatıcı Kalem alasım var kullanan var mı acaba forumda :)
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Uğraşmak istememiştir belki denk gelirse başka boyacilarda sansini dene derim, ben hic kullanmadm ama bildiğim kadarıyla firca izlerini kapatmaktan öteye gecemiyorlar
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbr beyaz 2012 kullanicisiyim depomda cizik var biraz derin acaba en iyi ne cikarrir stickerin hemen yaninda keske zamani geri alsam yardim lutfennnnnn:(

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/0VEQBZ.jpg[/url]

Bu çizik değil burası zedelenmiş ve yapa bileceği hiç birşey yok :( çizik gidericiler hiç bir işe yaramaz.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
dun yagı kendim degistiriyim dedim . yag deposunun altındaki vidayı acamadım bir türlü.Servise goturucem sanırım yag degisimi icin.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
dun yagı kendim degistiriyim dedim . yag deposunun altındaki vidayı acamadım bir türlü.Servise goturucem sanırım yag degisimi icin.

Yağ değişimi kolay bir işlemdir ancak dikkatsizlikle sonra çok uğraşabilirsiniz. Kalitesiz çin malı anahtar takımlarıyla ya da pense v.b uygun olmayan ekipmanlarla yağ tıpasını kullanamaz hale getirmek sonra başınızı çok ağrıtabilir. Eğer varsa halka anahtar-kapalı anahtar-cırcır anahtar diye tabir edilen anahtarla kolayca açabilirsiniz. Eliniz bu işe yatkın değilse serviste değiştirmek daha mantıklı kolay gelsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

:king::thumrightArkadaşlar sabah hayırlısıyla motorumu satıp inşallah 250 cbr alıyorum 2013 7500 kmde siyah herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
2013 cbr 125 6500 de, bu aralar zincirden şakır şakır ses geliyor.Yağlamayı yaptırdım zincir gerginliğine baktı normal dedi usta .Özellikle motosikleti ilk çalıştırdığım 10 15 dakika iken ses duyuluyor ,sonra kesiliyor ara ara tekrarlıyor felan.Yağı felanmı değiştirsem varmı fikri olan .Şırr şak şakur şukur arada tribe sokuyor adamı
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2013 cbr 125 6500 de, bu aralar zincirden şakır şakır ses geliyor.Yağlamayı yaptırdım zincir gerginliğine baktı normal dedi usta .Özellikle motosikleti ilk çalıştırdığım 10 15 dakika iken ses duyuluyor ,sonra kesiliyor ara ara tekrarlıyor felan.Yağı felanmı değiştirsem varmı fikri olan .Şırr şak şakur şukur arada tribe sokuyor adamı

Herkesden geliyor o ses :)yağla falan bir alakası yok zincir ve dişli takımı kalitesiz :S
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Zincir dişli takimindan , ben 10 000 deki motoruna d.i.d. taktim hic ses kalmadi, eğer doğru yağlama yapiliyorsa zincire dişli değişimi sesi giderebilir bir de yağlama yeterli bir bakim değildir, zinciri tamamen firca veya kimyasalla temizleyip tüm kirlerden arindirmak oldukça etkili olacaktır.

Motorunu sattim 250 Cbr aldim herkese nasip olur inşallah farisi basiniza
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zincir dişli takimindan , ben 10 000 deki motoruna d.i.d. taktim hic ses kalmadi, eğer doğru yağlama yapiliyorsa zincire dişli değişimi sesi giderebilir bir de yağlama yeterli bir bakim değildir, zinciri tamamen firca veya kimyasalla temizleyip tüm kirlerden arindirmak oldukça etkili olacaktır.

Motorunu sattim 250 Cbr aldim herkese nasip olur inşallah farisi basiniza

D.İ.D takımmı piyasanın en iyisi diye biliyorum bu arada hayırlı olsun.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
arkadaşlar bende motosikletimi satılıga çıkardım sym wolf almayı düşünüyorum buradan alacak arkadaşlara indirim yaparım motor temiz ve kazasız http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilk-sahibinden-temiz-gorulmeye-deyer-motosiklet-164659945/detay
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
125 satıp 250 alma zamanı gelmiş baksana satan sanata.... büyük makineden küçüğe geçip memnun olan bir tek ben varım galiba....:mrgreen:

her zamanki sözüm... makine büyüdükçe dertleride büyüyor... ben evlenenlerede bir kere daha düşün derim... bekarlık sultan lık...
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
forum üyelerim :) Cbr 250ye geçen arkadaşlara hayirli olsun diyorum fakat neden Cbr125 ten 250ye kayiliyor.zaten ayni görünüşü acaba hyosung para varsa ninja daha cazip değil mi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst