Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
12
Bugün hava yağmurluydu bende boş durmayım bari diyip egzoz korumayı siyaha boyattım. Şu an garajda kuruyor yarın monte edip buraya fotoğrafını atarım :)
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
44
arkadaşlar yeni kasa 2011 cbr 125 alıcam yarın. 45binde temiz bınılmıs motor. çizik kırık yağ yakma vs yok, bakımları yenı yapılmış .
bu motora 5bin verıcm: ederi bu mudur bu motorun?
yakınınızda satılık varsa ilgilenirim( bütçem kısıtlı )
istanbuldayım bu arada.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Aydindaki turuncu mu ?

İstanbuldan selamlar :) hareket gelsin Hondami paylasiym

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

81ngjJl.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------



 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaslar kısmetse yarından ıtıbaren cıbır yolcudur sırada pulsar 200 var
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Bugün motoru S1000RR'ın yanına park ettim döndüğümde motor yoktu meğerse ağlayarak eve gitmiş :mrgreen: Şaka tabi :) Bu arada dün söz verdiğim gibi buyrun siyah egzoz koruma :)

http://i.hizliresim.com/nPW6y1.jpg

http://i.hizliresim.com/vzp2yO.jpg

http://i.hizliresim.com/nPW6Ng.jpg

güzel olmuş, güle güle kullan, dün bende egzozu söktüm karbon kaplamak için, 1 saat uğraştıktan sonra çöpe attım kaplamayı :) tek parça kaplamak çok zor,2 parça da güzel olmaz bence..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------

arkadaslar kısmetse yarından ıtıbaren cıbır yolcudur sırada pulsar 200 var

Hayırlısı olur inş., Allah gönlüne göre versin..
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
güzel olmuş, güle güle kullan, dün bende egzozu söktüm karbon kaplamak için, 1 saat uğraştıktan sonra çöpe attım kaplamayı :) tek parça kaplamak çok zor,2 parça da güzel olmaz bence..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------



Hayırlısı olur inş., Allah gönlüne göre versin..

Elin biraz alisiksa fön makinesi yardimiyla tek parca ve hatasiz kaplayabilirsin
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaslar bugun ıtıbarı ıle 7500 km de kı motörümü satmıs bulunuyorum km ıle orantılı olarak 7500 lıraya 2013 model ıdı 9 aylık makına

elımde orjınal on cam plakalık bulunuyor temız sekılde ıhtıyacı olana cuzı fıyata bırakırım dıger aksesuarları ramazan kardesım aldı sagolsun
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
arkadaslar bugun ıtıbarı ıle 7500 km de kı motörümü satmıs bulunuyorum km ıle orantılı olarak 7500 lıraya 2013 model ıdı 9 aylık makına

elımde orjınal on cam plakalık bulunuyor temız sekılde ıhtıyacı olana cuzı fıyata bırakırım dıger aksesuarları ramazan kardesım aldı sagolsun

Hayirli olsun geliyor mu pulsar? 17-18-19 mayista test sürüsü var İstanbul da ilgilenen arkadaşlara duyurulur
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
arkadaslar bugun ıtıbarı ıle 7500 km de kı motörümü satmıs bulunuyorum km ıle orantılı olarak 7500 lıraya 2013 model ıdı 9 aylık makına

elımde orjınal on cam plakalık bulunuyor temız sekılde ıhtıyacı olana cuzı fıyata bırakırım dıger aksesuarları ramazan kardesım aldı sagolsun



alan ve satan için hayırlı olsun bir kişi aksildi geriye biz kaldık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

Hayirli olsun geliyor mu pulsar? 17-18-19 mayista test sürüsü var İstanbul da ilgilenen arkadaşlara duyurulur


dostum bu arada sen bakıröyde capacity 'deki motorun sahibi değilsin dimi? geçen hafta sonu yanına park ettimde 2 aynı renk cıbır gözlerim doldu valla :D
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
yok ben üsküdardayım kardeşim :) en güzel renk seçeneğine sahip olduğumuzu düşünüyorm arkadaşlar kızmasın tabi :D bence iyi seçim :cat:

alan ve satan için hayırlı olsun bir kişi aksildi geriye biz kaldık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------




dostum bu arada sen bakıröyde capacity 'deki motorun sahibi değilsin dimi? geçen hafta sonu yanına park ettimde 2 aynı renk cıbır gözlerim doldu valla :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst