arkadaslar kısmetse yarından ıtıbaren cıbır yolcudur sırada pulsar 200 var
arkadaslar kısmetse yarından ıtıbaren cıbır yolcudur sırada pulsar 200 var
Bugün motoru S1000RR'ın yanına park ettim döndüğümde motor yoktu meğerse ağlayarak eve gitmiş :mrgreen: Şaka tabiBu arada dün söz verdiğim gibi buyrun siyah egzoz koruma
http://i.hizliresim.com/nPW6y1.jpg
http://i.hizliresim.com/vzp2yO.jpg
http://i.hizliresim.com/nPW6Ng.jpg
arkadaslar kısmetse yarından ıtıbaren cıbır yolcudur sırada pulsar 200 var
güzel olmuş, güle güle kullan, dün bende egzozu söktüm karbon kaplamak için, 1 saat uğraştıktan sonra çöpe attım kaplamayıtek parça kaplamak çok zor,2 parça da güzel olmaz bence..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
Hayırlısı olur inş., Allah gönlüne göre versin..
Elin biraz alisiksa fön makinesi yardimiyla tek parca ve hatasiz kaplayabilirsin
fön makinesini tutması için adam bile ayarladım olmadıbir arkadaş daha önce kaplamış, müsait olduğunda yapacak..
Kolay gelsin benim egzoz muhafaza da gri karbon var ama yipranmis hafta içi yenilemeyi dusunuyorm ben de. Fotolari paylasirm
arkadaslar bugun ıtıbarı ıle 7500 km de kı motörümü satmıs bulunuyorum km ıle orantılı olarak 7500 lıraya 2013 model ıdı 9 aylık makına
elımde orjınal on cam plakalık bulunuyor temız sekılde ıhtıyacı olana cuzı fıyata bırakırım dıger aksesuarları ramazan kardesım aldı sagolsun
arkadaslar bugun ıtıbarı ıle 7500 km de kı motörümü satmıs bulunuyorum km ıle orantılı olarak 7500 lıraya 2013 model ıdı 9 aylık makına
elımde orjınal on cam plakalık bulunuyor temız sekılde ıhtıyacı olana cuzı fıyata bırakırım dıger aksesuarları ramazan kardesım aldı sagolsun
Hayirli olsun geliyor mu pulsar? 17-18-19 mayista test sürüsü var İstanbul da ilgilenen arkadaşlara duyurulur
alan ve satan için hayırlı olsun bir kişi aksildi geriye biz kaldık
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
dostum bu arada sen bakıröyde capacity 'deki motorun sahibi değilsin dimi? geçen hafta sonu yanına park ettimde 2 aynı renk cıbır gözlerim doldu valla![]()