Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
Merhaba arkadaşlar 3750 km de 2013 model bir cbr aldım 1-1.5 ay kadar önce ama uzun yolda max 120 km/s görebildim. Hafif rüzgar olursa dümdüz yolda 112 felan görüyor. 6. viteste devir düşüyor o derece... Motorumu aldığım arkadaş öğrenci idi hep şehir içi binmiş bir kere ısparta-konya yapmış. Acaba motorun açılması felan gerekiyor olabilir mi? Seyehat hızı 105 bile olamıyor çoğu zaman... Ne yapmam gerekiyor? 95 oktan yakıt kullanıyorum. Servisindede 4 bin bakımı aldığım gün yapıldı...
6bin den sonra açılıyor galiba, benimkide başlarda öyleydi çok sinir ediyordu, hatta 4bin bakımından sonra performansı düştü sanıyorsdum, ama şu son 500km de birşeyler oldu, hemen gaza geliyor.. 142 rekorum :D
125cc motor sonuçta, kaç basabilir ki en fazla? çok birşey beklememek lazım.. bence optimum hızı 110-120 bu makinaların
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Arkadaşlar çift kişi kullanımda arka kuyruk biraz daha asagi geliyor mu çöker mi yani bilmem anlatabildim mi? Tekrar soruyorum :)

arkadasım cıft kısı bıneceksen bu motor o motor deıl emın ol amortısor yumusak setlerde tak dıye vuruyor cok yavaslman lazım ama arkadakı 45 kılo felansa sende 80 85 sorun olmaz ama ıkınızın toplamı 150 kg olursa sıkıntı
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
52
Arkadaşlar çift kişi kullanımda arka kuyruk biraz daha asagi geliyor mu çöker mi yani bilmem anlatabildim mi? Tekrar soruyorum :)

Arkadaşın dediği gibii bende çok kez eşimle gezdim kasislerde durmak zorunda kalıyorsun çukuru kaçırdın diyelim dibe vuruyo amortisör sıkıntılı anlıyacağın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

Risk almaya değmez üç beş kuruş fazla olsun asfaltla seni bağlayan tek şey o tekerlek dostum sava mava yalan yanii emniyet için parayı çözmeye çalış bi sezonluk şakası yok bence ;)
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
14
:) valla kasa kasa gidiyorum gibime geliyor :) Ya böyle eski profesyoneller ne yapacaksın hızı 100 ile git işte diyorlar ama uzun yolda bir kamyonu takip etmek çok tehlikeli rahatsız edici geliyor bana. Ne geçebiliyorum nede arkasından keyif alıyorum :) Valla bilemedim ne yapacağımı :) 250 liklerde 13 bin olmuş mis gibi :) 20 bin olmazsa küserim hondaya...

aramıza hoş geldiniz.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Arkadaşlar fotoğraftaki motorun kime ait olduğunu unuttum ama arşivime kaydetmişim :) Şu aşağıda kestiğim kısımda ki stickerı nerden bulabilirim? Sadece 125R çok sade duruyor bu sticker baya hoşuma gitti.

http://i.hizliresim.com/P3Q7mO.jpg
Motor benimdi kardeşim,şimdi 3. veya daha sonraki sahibinde olsa gerek,sticker'a gelince photoshoptan kendi çizdiğim bir şeydi.İstersen benzer birşey çizerek yollayabilirim.Kaliteli bi yapışkana bastırabilirsin iyi bi reklamcıdan
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
6bin den sonra açılıyor galiba, benimkide başlarda öyleydi çok sinir ediyordu, hatta 4bin bakımından sonra performansı düştü sanıyorsdum, ama şu son 500km de birşeyler oldu, hemen gaza geliyor.. 142 rekorum :D
125cc motor sonuçta, kaç basabilir ki en fazla? çok birşey beklememek lazım.. bence optimum hızı 110-120 bu makinaların

110-115 konforlu bir şekilde de gidebileyim istedim valla :) Ne yapalım buymuş özü :D Ama 142 nedir ya. İnişte bile göremem sanırsam onu :) 1-2-3 redline olana kadar vites değiştirmiyorum açılmasına faydası olur demi? Yoksa motor mu indiririm? İlk motorumda mekanik tecrübe hiç yok :)
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Motora neler yapıyorsunuz yahu sonra 2. el almaktan soguyor sunlari okuyunca insan. Madem hız hız istiyosunuz parayı iyi biriktirin 600 cc alın basın hızınızı bence çok yanlış o makınalarla onları yapmanız
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Arkadaslar ankarada 6-7 bin arası cbr arıyorum ankara cevreside olabilir renk fark etmezz yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2013-model-5400-km-cizik-dahi-yok...servis-bakimli-fiyat-sondur-162383328/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cizik-dahi-yok-sifir-motor-163240122/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-piril-piril-ev-motosikleti-163218292/detay

18 ilan var zaten bunlar gibide başka adam akıllı yok pazarlıkla ındırebılırsenız 3 ude saglam..
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
52
110-115 konforlu bir şekilde de gidebileyim istedim valla :) Ne yapalım buymuş özü :D Ama 142 nedir ya. İnişte bile göremem sanırsam onu :) 1-2-3 redline olana kadar vites değiştirmiyorum açılmasına faydası olur demi? Yoksa motor mu indiririm? İlk motorumda mekanik tecrübe hiç yok :)
Çok zorlama dostum redline'a sen girersin yoksa:) limit belli zorlamanın anlamı yok keyfine bak bence açılcak bi durumu kalmamış
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2013-model-5400-km-cizik-dahi-yok...servis-bakimli-fiyat-sondur-162383328/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cizik-dahi-yok-sifir-motor-163240122/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-piril-piril-ev-motosikleti-163218292/detay

18 ilan var zaten bunlar gibide başka adam akıllı yok pazarlıkla ındırebılırsenız 3 ude saglam..


Zannetmiyorum o kadar düşeceklerine ama sansımızı deniyelim Yinede tesekkürler
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
12
Motor benimdi kardeşim,şimdi 3. veya daha sonraki sahibinde olsa gerek,sticker'a gelince photoshoptan kendi çizdiğim bir şeydi.İstersen benzer birşey çizerek yollayabilirim.Kaliteli bi yapışkana bastırabilirsin iyi bi reklamcıdan

Hocam gerçekten iyi olur çünkü benim de sol kısımda hafif bir çizik var, onu kapatabilirim. Motoru satmayı düşünmüyorum sattığım zaman derim zaten burda çizik var diye :mrgreen: Eğer çizebilirsen ben bi reklamcıdan çıkartır yapıştırırım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
14
Hocam gerçekten iyi olur çünkü benim de sol kısımda hafif bir çizik var, onu kapatabilirim. Motoru satmayı düşünmüyorum sattığım zaman derim zaten burda çizik var diye :mrgreen: Eğer çizebilirsen ben bi reklamcıdan çıkartır yapıştırırım :)
gerçekten bende çok beğendim usta ;) bende istiyorum desem ;)
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
selam arakdaşlar ...

güneşi bol bol gösteren yamurla yine ıslamaya bizde yazmaya başladık :) pek kıyamıyorumda yamurda binmeye ....
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Yağmurda sürüşün zararı oluyor mu elimden bez düşmüyor benim sürekli hoh yapıp silme peşindeyim erkenden paslandırıcam motoru :D
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Öncelikle güvenlik açısından tutunma problemi olur lastikler orjinalse önden arkaan her yerden kayma riskiniz yüksek :) onun dışında açıkta elektrik-elektronik aksam yoksa bir problem olmaz,ancak zincirin suya çamura benzeri etkenlere maruz kalması demek daha sık bakım ve daha az zincir-dişli ömrü demek
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yağmurda çamurda her zaman her yerde binilir bu motorlara ama biraz bakmak lazım.. mesela yağmurda sürdükden sonra sular kuruyunca sağını solunu yağlamak wd 40 tarzı bişey kullanmak lazım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst