- Katılım
- 29 Eki 2011
- Mesajlar
- 152
6bin den sonra açılıyor galiba, benimkide başlarda öyleydi çok sinir ediyordu, hatta 4bin bakımından sonra performansı düştü sanıyorsdum, ama şu son 500km de birşeyler oldu, hemen gaza geliyor.. 142 rekorumMerhaba arkadaşlar 3750 km de 2013 model bir cbr aldım 1-1.5 ay kadar önce ama uzun yolda max 120 km/s görebildim. Hafif rüzgar olursa dümdüz yolda 112 felan görüyor. 6. viteste devir düşüyor o derece... Motorumu aldığım arkadaş öğrenci idi hep şehir içi binmiş bir kere ısparta-konya yapmış. Acaba motorun açılması felan gerekiyor olabilir mi? Seyehat hızı 105 bile olamıyor çoğu zaman... Ne yapmam gerekiyor? 95 oktan yakıt kullanıyorum. Servisindede 4 bin bakımı aldığım gün yapıldı...
125cc motor sonuçta, kaç basabilir ki en fazla? çok birşey beklememek lazım.. bence optimum hızı 110-120 bu makinaların