Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
12
Arkadaşlar fotoğraftaki motorun kime ait olduğunu unuttum ama arşivime kaydetmişim :) Şu aşağıda kestiğim kısımda ki stickerı nerden bulabilirim? Sadece 125R çok sade duruyor bu sticker baya hoşuma gitti.

P3Q7mO.jpg
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
tabi fiyatı uygunsa yani uygundan kastım değerini istiyorsa sahibi ve öyle ise motorda verilir.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
52
Arkadaşlar bişey sorucam lastiklerimi değiştiricem ama iki seçenek var şuan kafamda.
Metzeler Lasertec ve Michelin Pilot Sporty hangisini önerirsiniz ? Yol tutuşu performansı vs. fikir ve önerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar bişey sorucam lastiklerimi değiştiricem ama iki seçenek var şuan kafamda.
Metzeler Lasertec ve Michelin Pilot Sporty hangisini önerirsiniz ? Yol tutuşu performansı vs. fikir ve önerilerinizi bekliyorum

Ben Michelin Pilot Street setini yeni aldım 140/70-17 arka ve 110/70-17 ön. Tavsiye üzerine aldım henüz detaylı test etme imkanım olmadı ama orjinalinden çok daha iyi olduğu kesin. Yol tutuşu da çok daha iyi, önceki PCX'imde de Michelin kullanmıştım çok memnundum
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
Arkadaşlar bende lastiklerimden bıktım, orjinal lastikler gerçekten kötü, 5bin km deyim daha... lastik değiştirmek istiyorum ama michlen metzlr 500-600 cıvarı :(
Sava denyen var mı aranızda? bir sezonluk denemeye değer diye düşünüyorum. nedersiniz?
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
89
Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var :( !!!!

Motorum yeni geldi 3- 4 gün oldu henüz. Eşime de gaz veriyordum ne zamandır , beraber binelim alsın diye. Dün ilk kez bindi hayatında ve sorunsuz üç tur attı çok hoşuna gitti. Az önce kendisi hadi binelim dedi , indik garaja ..

Bir tur attı , döndüğünde dedim ki devri yakalamadan 2. Vitese attın!! Zorlamak istemedim dedi. Vitesi geçirmekte zorlanıyor biraz boş bir iki kullanıyoruz zaten (küçücük garaj) biraz bekledi birileri vardı o arada diye. Bir kere daha gitti geldi, döndü. Motoru kaldıramadı üç kere felan stop etti motor, birindede vites geçmediği için (boştamıydı vitestemi bilmiyorum arada kalmıştı sanırım) değişik bir sesle çalıştı , kaldıramayınca stop etti tekrar bu arada vites geçiremedi diye birkaç kez vitesi aşağı yukarı bastı. ve sonra hiç marş çalışmadı.

Olaylar alakasız olabilir, hepsini aradaki ihtimalleri göz önünde bulundurmak için yazdım. Elektrik çalışıyor( sinyal, lambalar..) marş basınca lamba sönüp yanıyor ama ses Seda yok . Ayrıca boş viteste yanan N ışığı da çalışmıyor!!!
Sorun ne olabilir? Kullanma kılavuzu İngilizce ben okuyamıyorum eşim sigorta atmış sanırım dedi. İkimiZde anlamıyoruz? Ne yapmalıyız? Yarına kadar çözüm bulmazsak arayıp bayiiyle konuşuruz ama yardımcı olabilirseniz sevinirim...

Motosohbet te konu açıyorum aynı yazıyı ordada paylaşıcam. Teşekkürler yardımlarınız için
:/ :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

Arkadaşlar AKP problemi çıktı :) telaş yapmıştık baya :D aküyü şarj edicez yarın. Problemi gideririz diye düşünüyorum.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Merhaba arkadaşlar 3750 km de 2013 model bir cbr aldım 1-1.5 ay kadar önce ama uzun yolda max 120 km/s görebildim. Hafif rüzgar olursa dümdüz yolda 112 felan görüyor. 6. viteste devir düşüyor o derece... Motorumu aldığım arkadaş öğrenci idi hep şehir içi binmiş bir kere ısparta-konya yapmış. Acaba motorun açılması felan gerekiyor olabilir mi? Seyehat hızı 105 bile olamıyor çoğu zaman... Ne yapmam gerekiyor? 95 oktan yakıt kullanıyorum. Servisindede 4 bin bakımı aldığım gün yapıldı...
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
52
Merhaba arkadaşlar 3750 km de 2013 model bir cbr aldım 1-1.5 ay kadar önce ama uzun yolda max 120 km/s görebildim. Hafif rüzgar olursa dümdüz yolda 112 felan görüyor. 6. viteste devir düşüyor o derece... Motorumu aldığım arkadaş öğrenci idi hep şehir içi binmiş bir kere ısparta-konya yapmış. Acaba motorun açılması felan gerekiyor olabilir mi? Seyehat hızı 105 bile olamıyor çoğu zaman... Ne yapmam gerekiyor? 95 oktan yakıt kullanıyorum. Servisindede 4 bin bakımı aldığım gün yapıldı...

Daha fazla bişey bekleme hocam sonuçta hepimiz aynı limitteyiz 105-110 aynı limitte gider kasmadan ama max.130-9yani bi sıkıntı olduğunu sanmıyorum
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Daha fazla bişey bekleme hocam sonuçta hepimiz aynı limitteyiz 105-110 aynı limitte gider kasmadan ama max.130-9yani bi sıkıntı olduğunu sanmıyorum

:) valla kasa kasa gidiyorum gibime geliyor :) Ya böyle eski profesyoneller ne yapacaksın hızı 100 ile git işte diyorlar ama uzun yolda bir kamyonu takip etmek çok tehlikeli rahatsız edici geliyor bana. Ne geçebiliyorum nede arkasından keyif alıyorum :) Valla bilemedim ne yapacağımı :) 250 liklerde 13 bin olmuş mis gibi :) 20 bin olmazsa küserim hondaya...
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
52
:) valla kasa kasa gidiyorum gibime geliyor :) Ya böyle eski profesyoneller ne yapacaksın hızı 100 ile git işte diyorlar ama uzun yolda bir kamyonu takip etmek çok tehlikeli rahatsız edici geliyor bana. Ne geçebiliyorum nede arkasından keyif alıyorum :) Valla bilemedim ne yapacağımı :) 250 liklerde 13 bin olmuş mis gibi :) 20 bin olmazsa küserim hondaya...


Keyfine bak sen:) dikkat et hayırlı olsun allah kaza bela vermesiin:)
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Arkadaşlar çift kişi kullanımda arka kuyruk biraz daha asagi geliyor mu çöker mi yani bilmem anlatabildim mi? Tekrar soruyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst