Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var

!!!!
Motorum yeni geldi 3- 4 gün oldu henüz. Eşime de gaz veriyordum ne zamandır , beraber binelim alsın diye. Dün ilk kez bindi hayatında ve sorunsuz üç tur attı çok hoşuna gitti. Az önce kendisi hadi binelim dedi , indik garaja ..
Bir tur attı , döndüğünde dedim ki devri yakalamadan 2. Vitese attın!! Zorlamak istemedim dedi. Vitesi geçirmekte zorlanıyor biraz boş bir iki kullanıyoruz zaten (küçücük garaj) biraz bekledi birileri vardı o arada diye. Bir kere daha gitti geldi, döndü. Motoru kaldıramadı üç kere felan stop etti motor, birindede vites geçmediği için (boştamıydı vitestemi bilmiyorum arada kalmıştı sanırım) değişik bir sesle çalıştı , kaldıramayınca stop etti tekrar bu arada vites geçiremedi diye birkaç kez vitesi aşağı yukarı bastı. ve sonra hiç marş çalışmadı.
Olaylar alakasız olabilir, hepsini aradaki ihtimalleri göz önünde bulundurmak için yazdım. Elektrik çalışıyor( sinyal, lambalar..) marş basınca lamba sönüp yanıyor ama ses Seda yok . Ayrıca boş viteste yanan N ışığı da çalışmıyor!!!
Sorun ne olabilir? Kullanma kılavuzu İngilizce ben okuyamıyorum eşim sigorta atmış sanırım dedi. İkimiZde anlamıyoruz? Ne yapmalıyız? Yarına kadar çözüm bulmazsak arayıp bayiiyle konuşuruz ama yardımcı olabilirseniz sevinirim...
Motosohbet te konu açıyorum aynı yazıyı ordada paylaşıcam. Teşekkürler yardımlarınız için
:/

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
Arkadaşlar AKP problemi çıktı

telaş yapmıştık baya

aküyü şarj edicez yarın. Problemi gideririz diye düşünüyorum.