- Katılım
- 27 Şub 2014
- Mesajlar
- 2,829
Cümleten S.A. arkadaşlar, bende aranıza yeni katıldım. Motorumu 2. el 1200 km'de 3 hafta önce aldım. 2013 kırmızı. Scooterdan (PCX) geçiş yaptım ilk vitesli motorum, ilk motor için en doğru tercih olduğunu gördüm, kullanımı çok iyi. Bu arada tecrübeli arkadaşlara bir sorum olacaktı; Lastikleri çok iyi olmadığını düşündüğüm için Michelin Pilot Street 140/70-17 arka ve 110/70-17 ön teker aldım, fakat lastiği taktıracak yer bulamıyorum, oto lastikçiler takmıyor, Yalova'da da motorcular falan takıyor fakat balans yapmıyorlar, balanssız binmek te iyi olmaz sanırım. Bu konuda ne önerebilirsiniz.
honda servisine gidin? hayırlı olsun kaça aldınız nerden aldınız acaba?


