Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
10
S.a Arkadaşlar ben 2 ay önce beyaz bir cbr 125 alarak aranıza katıldım. :D
Motoru 2.000 aldım benim bakımını ne zaman yaptırmam gerekiyor.motoru satan kişi 5.000 kadar yağını deyiştirmeden kullana bilirsin dedi bana şuan 200 km kullandım acaba ne zaman servise vermem gerekir.bilgi verirseniz sevinirim.
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
10
teşekkür edm. error88 Kardeş o zaman 4 bine kadar devam fakat yağ çizgisi alt seviyenin biraz üstünde acaba alıp üstüne eklesem bir sıkıntı olur mu ? ya da ne yapmalıyım?
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
Herkese iyi akşamlar tecrübeli arkadaşlara sorum olucaktı. Vites geçmeme sorunu yaşıyorum bu sorunu yaşayan neden böyle olduğunu bilen varmıdır acaba hareket halindeyken hiçbir sorun yok vites rahat geçiyor fakat nadirende olsa bazen durunca vites değiştiremiyorum ne kadar büyütmeyi yada küçültmeyide denesem tak edip vites değişmiyor yukarı aşağı hareket ediyor vites ama tam olarak vites değişmiyor kapatıp açıyorum debriyajı tekrar sıkıyorum yada motoru hafif ileri geri yapıyorum ancak oyle geçiyor bu sorunun nedeni ne olabilir bir bilginiz veya tahmininiz varmı bu arada motor 2700 km de
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Herkese iyi akşamlar tecrübeli arkadaşlara sorum olucaktı. Vites geçmeme sorunu yaşıyorum bu sorunu yaşayan neden böyle olduğunu bilen varmıdır acaba hareket halindeyken hiçbir sorun yok vites rahat geçiyor fakat nadirende olsa bazen durunca vites değiştiremiyorum ne kadar büyütmeyi yada küçültmeyide denesem tak edip vites değişmiyor yukarı aşağı hareket ediyor vites ama tam olarak vites değişmiyor kapatıp açıyorum debriyajı tekrar sıkıyorum yada motoru hafif ileri geri yapıyorum ancak oyle geçiyor bu sorunun nedeni ne olabilir bir bilginiz veya tahmininiz varmı bu arada motor 2700 km de

durdugun zaman zaten vıtes 2 de olması gerekır tek hareket ıle gecmesı lazım bıraz sert basarsan 1 e duser dokunursan bos 3 veye daha ustu vıtes te durdugun ıcındır


bu arada arkadas yagı sormus orta sevıyede olması lazım bır resım koyarsan daha ıyı olur tam anlarız yagına dıkkat et yersın makınayı
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
durdugun zaman zaten vıtes 2 de olması gerekır tek hareket ıle gecmesı lazım bıraz sert basarsan 1 e duser dokunursan bos 3 veye daha ustu vıtes te durdugun ıcındır


bu arada arkadas yagı sormus orta sevıyede olması lazım bır resım koyarsan daha ıyı olur tam anlarız yagına dıkkat et yersın makınayı
öncelikle cevabn için teşekkür ederim bende korkuyodum acaba bi sıkıntı varmı diye ama şimdi dusundum yüksek viteste debriyajı sıkıp durup sonra vites attığım oluyodu genelde ozaman yapıyo bide çok nadiren 1-2 kere boşta kaldı ne 2 ye ne 1 e geçmediği oldu kapatıp açınca yada debriyajı bırakıp tekrar sıkınca vitese geçti sayende yapmamam gerek birşey daha öğrenmiş oldum :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
9
Ehliyet yüzünden yenen ceza motorun muayeneden geçmesine engel midir acaba , bu konuda bilgisi olan var mı ? Ayrıca karışık olan ve önemli olan durum ruhsatı satış sözleşmesinden sonra arkadaşım üzerine alamamıştır yaptığı kazadan ve durumunun iyi olmamasından dolayı ve o belgenin geçerlilik süresi 1 ay . Bu durumda muayenede ne gibi sıkıntılar yaşarım
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
Ehliyet yüzünden yenen ceza motorun muayeneden geçmesine engel midir acaba , bu konuda bilgisi olan var mı ? Ayrıca karışık olan ve önemli olan durum ruhsatı satış sözleşmesinden sonra arkadaşım üzerine alamamıştır yaptığı kazadan ve durumunun iyi olmamasından dolayı ve o belgenin geçerlilik süresi 1 ay . Bu durumda muayenede ne gibi sıkıntılar yaşarım

şöyle bi olay var plaka sorgulama yaptığında ceza çıkıyorsa evet muayeneden geçmesine engel oluyor hiç borç olmaması gerek plaka sorgulandığında ben 23 nisanda yedim ehliyet yanımda olmadığı için şehir içinde 1462 + 1462 dediğini sordum böyle dediler.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/130255-semtin-haylaz-i-%27%27-tekteker-ramco-%27%27.html

gezimden kareler....
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
şöyle bi olay var plaka sorgulama yaptığında ceza çıkıyorsa evet muayeneden geçmesine engel oluyor hiç borç olmaması gerek plaka sorgulandığında ben 23 nisanda yedim ehliyet yanımda olmadığı için şehir içinde 1462 + 1462 dediğini sordum böyle dediler.
ehliyet yaznınızsda yok diye 1462 tl mi kestiler yanlısınız olmasın.evrak eksık ise zaten tc kımlık numaranızdan ehlıyetınızın olup olmadıgı bellı oluyur sadece gereklı evrakları yanınızda tasımadıgınızda isterlerse ceza yazıyorlar bazen yazmadıklarıda oluyor.siz de sanırım ruhsat sahibinede sanki ehliyetsızmiş gibi işlem yapılıp ceza yazılmış : )
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
143
Selamlar;
4 hafta önce 2011 model cbr 125 aldım, motora zenon far takmışlar ve ayrıca elektrik aksamı çekmişler, arkadaşlar yapılan işlemde tam emin değilim ama motor kapalı konumdayken göstergeyi besleyen elektrik aksamına zarar vermişler diye düşünüyorum.
Kısaca anlatmak gerekirse mootorun saatini ayarlıyorum, motoru çalıştırıp gidecğim yere gidiyorum hiç bir sorun yok fakat motorusu stop edip tekrar çalıştırdığımda saat sıfırlanıyor ayrıca motoru stop ederken devir göstergesi sıfıra inmiyor o an hangi devirdeyse orada kalıyor kısacası anahtar off konumuna geldiğinde elektrik kesiliyor. Böyle bir sıkıntı yaşayan oldumu yetkili servise gösterdim gösterge bozuk dediler daha doğrusu göstergeyle uğraşmak istemediler. Başına böyle bir durum gelen oldumu hiç. Tavsiyeleriniz nelerdir.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
öncelikle cevabn için teşekkür ederim bende korkuyodum acaba bi sıkıntı varmı diye ama şimdi dusundum yüksek viteste debriyajı sıkıp durup sonra vites attığım oluyodu genelde ozaman yapıyo bide çok nadiren 1-2 kere boşta kaldı ne 2 ye ne 1 e geçmediği oldu kapatıp açınca yada debriyajı bırakıp tekrar sıkınca vitese geçti sayende yapmamam gerek birşey daha öğrenmiş oldum :)

yardımcı olabıldıysem ne mutlu
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Arkdslar herkesden Allah razi olsn 125 r hakknda sorularma cvpladiginz icin 2 gun once motorumu satmis bulunmaktayim 250r aldim benim icin hayirlisi olsun :)
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Arkadaslar birsey sorucam. Bizim motoru calistirdiginizda once bir enjeksiyon sesi olur sonra hafif devam eder. Ben surerken bip diye hic kesilmeyen bir ses duyuyorum. Belki psikolojik olarak bana ses fazla geliyor olabilir. Herkesde bu ses varmi? cok hafiften bir bip sesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst