S.a Arkadaşlar ben 2 ay önce beyaz bir cbr 125 alarak aranıza katıldım. 
Motoru 2.000 aldım benim bakımını ne zaman yaptırmam gerekiyor.motoru satan kişi 5.000 kadar yağını deyiştirmeden kullana bilirsin dedi bana şuan 200 km kullandım acaba ne zaman servise vermem gerekir.bilgi verirseniz sevinirim.
Motoru 2.000 aldım benim bakımını ne zaman yaptırmam gerekiyor.motoru satan kişi 5.000 kadar yağını deyiştirmeden kullana bilirsin dedi bana şuan 200 km kullandım acaba ne zaman servise vermem gerekir.bilgi verirseniz sevinirim.

