Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
4000 de nasıl bozmuş zinciri neredeyse her kullanımda bir kere teker yapan biriyim hatta bir pazar tam 1 saat teker çalışması yaptım 4000 bakımında zinciri incele dedim hususi olarak ilk günkü gibi dedi şaşırdım gayet sınırlarda kullaniyorum ama zincir spreyine de baya bi para vermişimdir 5900 km de 5 inci kutu yeni bitti zincir deilde debriaj telini değiştirmem lazım km gelmeden degistiricem debriajada biçtiğim ömür 15000 km 10000 de zinciri degistiricem set olarak
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
2wguof9.png


bu egzozu taktık tiger vardı söktüm bunu full boru sisteminde ayarladık felaket bir sesi var 600 lük halt yemiş :D:D aşırı bir kaba ses çok güzel

benim motor 16 000 i geçti 6 ayda her servise gittiğimizde zincir de hiçbir problem yok daha 1000 km lik diğer honda 125 i adam çürütmüş her yeri kullanıma göre değişiyor olabilir yani 4000 dede değişim.
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
5
bende aranıza dün katıldım.uzun zamandır istedigim motorumu sonunda aldım cok sükür.yanlız sigorta icin gittigimde 370 tl fiyat cektiler.istanbulda daha uygun bulabilecegim bir sigorta sirketi varmı?

kardeşim anadolu yakasında benim sigorta yaptırdığım yer var pendikte 256 tl ilk sigorta yaptıran için yardımcı olurum

halk sigorta yapıyorlar uzaktaysanda halk sigorta acentesi bul en düşük fiyat onlarda
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
madem anadolu yakasındasın gezılerede beklerız kardesım senı
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
70
S.a arkadaslar 28.03 .2014 itibari ile 2012 model 9000 km de cibi r aldim satan atkadas cok iyi bakmis motora. Yanliz debriyaj biraz yukari da kavriyor asagidan ayarlasam olurmu siyirma felan yok eskisehirde yetkili aervisine genel bakima goturdum cok duzgun motor dediler devriyaji soylemeyi unutmusum:( tekrardan gitmelimiyim simdiden tesekkurler
 
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
27
CBR 125 R smokehed double windscreen
ilk numuneyi yaptım. birkaç gün sonra hazır olur.
iletişim feysbuk siperlik
made by SAKALLI

10155049_1488371068042704_1439368490218850452_n.jpg
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
12
Arkadaşlar merhaba buraya ilk kez yazıyorum yeni kayıt oldum zaten hep uzaktan takip ettim yazdıklarınızı. Dün ilk kazamı gerçekleştirdim motorun sağ grenajında, ön çamurlukta ve gidonda yamulma oldu bi de servisin dediğine GÖRE ön farın altındaki tutan şey kırılmış.. neyse bende bişey yok çok şükür. Asıl mesele hondanın bana 950 TÜRK LİRASI fiyat biçmesi oldu. Yan greneja falan 350 tl dediler. Sizce bu normal mi? Bi de cbr 125 fiyat listesine nerden ulaşabilirim? Uzun yazdım kusura bakmayın iyi forumlar tekeriniz düz bassın
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
yaptırana kadar bence yenısını almaya bak cunku daha pahalıya gelecektır boyasına sadece tek parca 70 80 alırlar bunun cıkartması vs
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Beyler Geçen gün Lastik BaSıncı Hakkında Bilgi yazmıstım. Diğer arkadaslardanda Cevap gelmıstı. Hatta Kitapcıkta Yazan değerleri Yazmıslardı. 2008 model sattığım motorun Lastik Hava basıncı resmini buldum yüklüyorum Buyrun.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu gün motor yağlarını inceledim daha önce servise verdiğimde Özmert 35 TL ye işcilik dahil motor yağı değiştiriyordu 10-40 castrol koyuyoruz diyorlardı fakat bu gün baktığımda sadece 10-40 olarak scooterlar için üretilmiş ve power 1 10-40 modeli vardı power 1 lerde 36 TL,Allahın aşkına bu adamlar castrol deyip servis benimi kandırıyor birde power 1 kullanan varmı aramızda varsa performansta falan artış oluyormu?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar bu gün motor yağlarını inceledim daha önce servise verdiğimde Özmert 35 TL ye işcilik dahil motor yağı değiştiriyordu 10-40 castrol koyuyoruz diyorlardı fakat bu gün baktığımda sadece 10-40 olarak scooterlar için üretilmiş ve power 1 10-40 modeli vardı power 1 lerde 36 TL,Allahın aşkına bu adamlar castrol deyip servis benimi kandırıyor birde power 1 kullanan varmı aramızda varsa performansta falan artış oluyormu?


Castrolün 3 modeli war furkan.

Scooter olan için : Castrol Power 1 10-40 yazıyor Scooter resmı olmakla birlikte Scooter yazıyor
Motosiklet Olan İçin : Castrol Power 1 10-40 yAZIYOR . ve üzerinde motosiklet resmi vas (scooter resmı yok)
Motosiklet Olan İçin : cASstrol Power1 10-50 racing . Üzerinde yine motor resmi var.

Scooter Olan : 17 tl
Power 1 10-40: 20 tl
power 1 10-50 : 22 tl
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
7
Selamlar, ben de yeni üye oldum. Şimdi direksiyon sinavindan çok rahat geçtim 6 Nisanda. şimdi dosyalari bekliyorum ehliyeti alicam. Honda CBR 125 Tri Color alicam kısmetse. motoru almaya gittiğim de direk gidip alacakmiyim bu plaka sigorta işlemlerini falan nasil halledicem. ne zaman trafiğe çikarim ne kadar sürer vs ? uzattım biraz k.bakmayin :)
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
1
Merhaba, ben de CBR 125 almayı planlamaktayım. 20 yıldır otomobil kullanıyorum ama ilk motorum olacak, henüz A2 ehliyetim yok. Sıfır alıp 4-5 sene binmeyi planlıyorum. Yıllık 4.000 km civarı bir yol yapacağımı tahmin ediyorum. Motoru gazlamak için almıyorum, sürat yapmayacağım ama scooter da istemiyorum. O yüzden başlangıç motoru olacak. Evden işe gidip gelmek için kullanacağım, güzergah 10 km , dümdüz asfalt, viraj yok. Ehliyet için Nisan ayını kaçırdım , Mayıs ayına kayıtlar yapılıyor. Sormak istediğim bazı noktalar var.

1. Motorun üzerinde gelen lastiklerin çok kötü olduğu bilgileri var. Gerçekten böyle mi? Sıfır lastikleri hemen değiştir mi dersiniz, yoksa biraz yol yapıp sonra değişmek mi lazım. Yerine başka lastik ne önerirsiniz?
2. Renk olarak beyaz düşünüyordum ama geçen gün Honda'ya gittim, canlı görünce kırmızı çok daha hoşuma gitti ancak kırmızı rengin bakımı beyaza göre daha zordur diye tahmin ediyorum. Bir de kırmızı aşırı dikkat çekiyor, bu kadar dikkat çekmek iyi olmayabilir. Renk konsuunda kararsızım, ne önerirsiniz?
3. Sıfır motoru alırken trafik vergisi (motorlu taşıt vergisi) ödüyor muyum? Yoksa 8400 TL'lik satış fiyatının içinde mi?
4. Kasko yaptıran var mı, fiyatlar ne civarda?
5. Apartmanda yaşıyorum, motor dışarda beton bir zeminin altında duracak, apartman güvenli ancak yine de motorun çalınma ve parça güvenliğini nasıl sağlayabilirim? Honda bayide 40TL'lik diske takılan bir alarm vardı ama ne kadar işe yarar emin değilim.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Merhaba, ben de CBR 125 almayı planlamaktayım. 20 yıldır otomobil kullanıyorum ama ilk motorum olacak, henüz A2 ehliyetim yok. Sıfır alıp 4-5 sene binmeyi planlıyorum. Yıllık 4.000 km civarı bir yol yapacağımı tahmin ediyorum. Motoru gazlamak için almıyorum, sürat yapmayacağım ama scooter da istemiyorum. O yüzden başlangıç motoru olacak. Evden işe gidip gelmek için kullanacağım, güzergah 10 km , dümdüz asfalt, viraj yok. Ehliyet için Nisan ayını kaçırdım , Mayıs ayına kayıtlar yapılıyor. Sormak istediğim bazı noktalar var.

1. Motorun üzerinde gelen lastiklerin çok kötü olduğu bilgileri var. Gerçekten böyle mi? Sıfır lastikleri hemen değiştir mi dersiniz, yoksa biraz yol yapıp sonra değişmek mi lazım. Yerine başka lastik ne önerirsiniz?
2. Renk olarak beyaz düşünüyordum ama geçen gün Honda'ya gittim, canlı görünce kırmızı çok daha hoşuma gitti ancak kırmızı rengin bakımı beyaza göre daha zordur diye tahmin ediyorum. Bir de kırmızı aşırı dikkat çekiyor, bu kadar dikkat çekmek iyi olmayabilir. Renk konsuunda kararsızım, ne önerirsiniz?
3. Sıfır motoru alırken trafik vergisi (motorlu taşıt vergisi) ödüyor muyum? Yoksa 8400 TL'lik satış fiyatının içinde mi?
4. Kasko yaptıran var mı, fiyatlar ne civarda?
5. Apartmanda yaşıyorum, motor dışarda beton bir zeminin altında duracak, apartman güvenli ancak yine de motorun çalınma ve parça güvenliğini nasıl sağlayabilirim? Honda bayide 40TL'lik diske takılan bir alarm vardı ama ne kadar işe yarar emin değilim.

Ben motoru 10 gün önce aldım 7 gün öncede mayıs için ehliyete yazıldım şimdi 35 km binmişim. Ehliyetim ve ergenlikten bu yana unutulmuş motor tecrübemden ötürü kampüs içinde biniyorum. Benzer sorular benimde kafamda vardı ilk izlenimlerimi paylaşayım;

1.Motor üzerinde gelen lastikler için bende bilinçli race kullanan arkadaşlara sordum senin granajları yere sürte sürte dönmeyeceğin için problem olmaz dediler.
2.Renk siyah istiyordum (Çok tembelimdir arabamı 6 ayda bir yıkatırım :) ) hergün silip yıkayacaksan al dediler beyaz aldım 10 gündür yağmur felan altında ama yinede ufak bir bezle tertemiz görünür hale geliyor...
3-500 tl kadar vergisi şusu busu felan var.
4-Kasko 1200 tl civarı demişti sigortacı arkadaş. (Ama onda hep pahalıdır nedense :) Öylesine sormuştum)
5-Hepsiburadan bişi almıştım, dokunan eden meraklı insanları öteliyor. Önce uyarı ötüşü yapıyor sonra bağırıyor... Çıkarmadan binme tehlikesine karşıda hemen ötüyor... (Ben unutup binmiştim, ötmeseydi freni felan dağıtırdım herhalde)

R6 alacaktım bilenler, bilinçliler sakın dediler 20 bin km gitmeden bunu değiştirme dediler. Hem az yakar hemde motoru sevdirir dediler... Haa güç felan beklememek lazım fiyat/görsellik/yakıt bence tam 6-7 bin tl ediyor. 9 bin fazla bu motora onuda diyeyim. Bence temiz bir ikinci el almalısınız. Ben 2013 model 3400km 6500 tl ye aldım. Herkes aşırı çok iyi almışsın dediler :)

10 günlük tecrübelerim + söyleneneler bu yönde... Hatam yanlış bilgilerim olaiblir dediğim gibi 10 gündür var bende... Diğer tecrübeli arkadaşlar daha da aydınlatacakdır...

Ama hafif hafif yatırıp dönmeler felan çok keyifli :) Hiç yakmadığına dair söylemler var :p Aldığımdan bu yana bir çizgi bile inmedi yakıt. 2.3. viteste dolanıyorum birde...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
erol en tipsiz apache seninki..o ne öyle yaw... eğzost cam ve plakalığı sök sizin evin ordaki çöp e at... akşam 20 :00 civarı... ben o saatlerde o çöp ün yanından geçiyorum...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Kanka yükleniyor daha ebay siparişlerim gelmedi lastik hariç yükleniyoruz işte yavaş yavaş acele yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst