yanlız 170 den sonra ses degısıyor ıncelıyor bıraz:cherry:
bende de aynı egzoz var çok yırtıcı sesi var bende video çektim aynı seninki gibi sesi hiç alakası yok telefon dandik çekiyor
motoru rolantide 3 çizgi olana kadar çalıştırıp ondan sonra yola çıkarsan daha çok ses çıkıyor gece hele daha da fazla ses
düşük devirde daha kaba sesi var yüksek devirlerde inceliyor 1.viteste yüksek devir racing i andırıyor biraz hele bayır aşa inerken dikse birde 1.viteste biraz aban bırak bütün alarmlar sırayla öter
Son düzenleme: