Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
yanlız 170 den sonra ses degısıyor ıncelıyor bıraz:cherry:

bende de aynı egzoz var çok yırtıcı sesi var bende video çektim aynı seninki gibi sesi hiç alakası yok telefon dandik çekiyor
motoru rolantide 3 çizgi olana kadar çalıştırıp ondan sonra yola çıkarsan daha çok ses çıkıyor gece hele daha da fazla ses
düşük devirde daha kaba sesi var yüksek devirlerde inceliyor 1.viteste yüksek devir racing i andırıyor biraz hele bayır aşa inerken dikse birde 1.viteste biraz aban bırak bütün alarmlar sırayla öter :D
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Dostum neden inat ediyorsun 1 de kalk 2 de kalkarsan zorlarsin motoru sadece zararlıdır debriaj biter vs vs bir arızalı mı yoksa

Çok pardon cevapları gormemisim özür dilerim :))
Bi haftaya alicam inşallah motoru onun için soruyorum bir de rodaj önemli donem sonuçta hata yapmayalim :)
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
ufak tefek düşmelerden dolayı sağ grenajım da erimeler oldu, bunları nerede yaptırırız? nekadara patlar?
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
4
Herkese Merhaba 6 bin 7 bin tl arası temiz cbr 125 r bakıyorum ılgilenler burdan mesajlaşabiliriz.Çanakkle ve civarı ve çanakkaleye yakın iller olabilir
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Su vites isine bi cevap lütfen
hocam sen takılma honda 6 vites yapmış istedğinde kalk tabi motor kalkarsa ...arkadaşlar zaten cvp vermiş ve siz hala şu vites işine bir cevap diyorsunuz beklediğiniz cevap değilse 2 de kalkmak balataya zararlı siz 2 de kalkın 180 tl balata takım fiyatı bilgilerinize işçilik hariç
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
hocam sen takılma honda 6 vites yapmış istedğinde kalk tabi motor kalkarsa ...arkadaşlar zaten cvp vermiş ve siz hala şu vites işine bir cevap diyorsunuz beklediğiniz cevap değilse 2 de kalkmak balataya zararlı siz 2 de kalkın 180 tl balata takım fiyatı bilgilerinize işçilik hariç

Görmediğimi dile getirmistim sanirsam.sizde görmesiniz herhalde
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
85
Beyler motoru geçen cuma günü sattım.Motorsuz kalmak çok kötü bişeymiş bence kıymetini bilin :))
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Arkadaslar motosikletinin ufak tefek bakimlarini kendi yapan ve bunu videoya kaydeden va mi? Bu tarz bakimlari yaparkken kayitedip bizimle paylasirlarsa cok faydali olacsgini dusunuyorum...
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Arkadaslar motosikletinin ufak tefek bakimlarini kendi yapan ve bunu videoya kaydeden va mi? Bu tarz bakimlari yaparkken kayitedip bizimle paylasirlarsa cok faydali olacsgini dusunuyorum...

hocam aslında cok basıt youtubedede vardı zaten kendınız rahatlıkla yapabılırsınız bulursam lınk atıcam işteyim şimdi
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
hocam aslında cok basıt youtubedede vardı zaten kendınız rahatlıkla yapabılırsınız bulursam lınk atıcam işteyim şimdi

Youtobeden cok arastirdim. Diger motorlar icin var ama bizim cbr125 yeni kasalar icin goremedim. Istiyorum ki en azindan yag, tel vs gibi seyleri kendim yapayim. Vosvosumdan oturu az cok elim anahtar tutar. Malzemede iyi kotu var...
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Benide aranıza alın :) İki gündür bende :)

2hyxouq.jpg
[/IMG]
 

tgi

Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
36
2014 model cbr aldim 2-3 hafta oldu. 40-50 ile viraja girip arka tekerlegin kaymaya calisip bi taraftanda kendini toparlamaya calismasi normal mi?
keskin bi virajda olmamasina ragmen bugun basima geldi.
Fabrika cikisli lastikleri kullaniyorum. Lastigin havasi nasil olmali?
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
9
Farlarımın ve sinyallerimin düzgün bir şekilde çalışmasına rağmen fren lambalarım yanmıyor.Bu konuda bir fikri olan var mıdır ?
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
2014 model cbr aldim 2-3 hafta oldu. 40-50 ile viraja girip arka tekerlegin kaymaya calisip bi taraftanda kendini toparlamaya calismasi normal mi?
keskin bi virajda olmamasina ragmen bugun basima geldi.
Fabrika cikisli lastikleri kullaniyorum. Lastigin havasi nasil olmali?
Hocam on 25 arka 29, arkada yolcu ile seyahatlerde 33

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

Benide aranıza alın :) İki gündür bende :)

[url]http://i60.tinypic.com/2hyxouq.jpg[/url]

Hayirli olsun. Kazasiz belasiz surusler insaallah.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
on 32 arka 34 gayet memnunum lastıklerden ılk zamanlar cok kayıyordu ozellıkle one dıkkat et lastık havan arka 27 yaparsan daha ıyı olur kaymaz ama bu seferde motor yurumuyor baya fark edıyor sasırdım valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst