Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Ucuz mu pahalı mi anlamadım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Zonguldaktaki kuryecilere savas aciyoruz sayin cibircilar ailesi.hepsi ona o kadar verilir mi diyo.cildiricammm.toplanin abilerim kardeslerimm nedir bu ya.degmez mi..

tabiki ucuz siz birne ninja yada yzfr125 fiyatını sorun motoru satmanız gerek parca almak için.boş ver kuryeleri(sizin ordakılerı tabiki)ömründe motora binmemiş motor görmemiş adam tabiki öyle yorum yapıcaktır kuryenin altındaki motor ne ?? buna bak sonra yorumlarını tafana tak.. cbr125 altın gıbıdır al bin bin sonra fazlasıyla karıyla sat.ben sadece 3 ay içerisinde 3 tane cbr alıp sattım.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
tabiki ucuz siz birne ninja yada yzfr125 fiyatını sorun motoru satmanız gerek parca almak için.boş ver kuryeleri(sizin ordakılerı tabiki)ömründe motora binmemiş motor görmemiş adam tabiki öyle yorum yapıcaktır kuryenin altındaki motor ne ?? buna bak sonra yorumlarını tafana tak.. cbr125 altın gıbıdır al bin bin sonra fazlasıyla karıyla sat.ben sadece 3 ay içerisinde 3 tane cbr alıp sattım.
Ne olacak cbf150 :) rahatladim ya :) neden o kadar alim satim yaptiniz :)
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
http://www.bing.com/images/search?q=shad+45+%C3%A7anta&id=7689E71DD08B5C1350A9FAFDC7ACEAC4B6684379&FORM=IQFRBA#view=detail&id=A04CAF8FAB5D5E2846C4A6CB596347FBFCAFCB68&selectedIndex=10

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

http://www.feyizoglu.com/45-Lt-Arka-canta_47310.html#0 buradan bakabilirsin bide kırmızı olanı var
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
kappa 35 lt artı demırı verırım ıstersen sıfıra yakındır cızık felan yok evde duruyor genelde yagmur gunes yemedı yanı 250 ye bırakırım ılgılenırsen faceden eklersın
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Ne olacak cbf150 :) rahatladim ya :) neden o kadar alim satim yaptiniz :)
zevk kımının rengı ıcın aldım kımını modelı ıcın 2013 620 km motoru 5000 aldım 6200 sattım
2011 yenı kasayı 4100 aldım 5200 sattım vs vs şimdide 43 km sıfır daha plaka cıkmamıs 2014 model dıyeyım cbr250 kaca aldıgımı bıle yazmayacagım : )
burda çok laf doner şu model şu fıyata olmalı vs vs bu arz talep meselesi motor sahibi istediği fiyata satar uygun bulursa alıcı alır kımsenın kafasına silah dayayıp aldıgımız yok
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
8
ARKADAŞLAR Bİ YARDIMCI OLURMUSUNUZ EGZOS SIKINTIM VAR ŞEHİR İÇİNE İNEMİYORUM RESMEN :D TAKTIGIMA PİŞMAN OLDUM ÇOK ÇEVİRİYOLAR OKADARDA ABARTILI SES YOK HATTA HİÇ YOK RESMEN SİZ BUNU NASIL ÇÖZÜYORSUNUZ YAV
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
ARKADAŞLAR Bİ YARDIMCI OLURMUSUNUZ EGZOS SIKINTIM VAR ŞEHİR İÇİNE İNEMİYORUM RESMEN :D TAKTIGIMA PİŞMAN OLDUM ÇOK ÇEVİRİYOLAR OKADARDA ABARTILI SES YOK HATTA HİÇ YOK RESMEN SİZ BUNU NASIL ÇÖZÜYORSUNUZ YAV

taktığın egzozun markasını tam söyler misin
bende tiger tri 780 var 1 kere bile ses için çevirmediler hepte şehir içi polislerin yanından geçiyorum sadece bakıyorlar
değişiyor hep her il-ilçedeki polisler aynı olmuyor
126fnzp.png
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Cbr 125 3.800-4.000 km de civarinda.orijinal olarak on fren yada debraj kolu değişmiş.sizce ne kadar eder.2013 model
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
arkadalar ankara ıcınde temız cbr 125 arıyoruz satan arkadasların ozelden ulasma sansı olursa sevınırız. 2010 ve ustu
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Cbr 125 3.800-4.000 km de civarinda.orijinal olarak on fren yada debraj kolu değişmiş.sizce ne kadar eder.2013 model
şimdi olayı anlamadım 3800 km olan motor kac model burda 2006-2007 olupda bu km lerde oldugunu ıddaa eden motorlarda var.fren ve debrıyaj kolu neden değişmiş mesela ben sıfır motorumunkini renklı manet almıstık yurt dışından ondan değiştirdim.şöyle bir bak manet civarında sağında solunda yatma kalkma yoksa sorun degıl dediiğm gibi model yazmadıgınız için fiyat tahmininde bulunamıyorum.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
şimdi olayı anlamadım 3800 km olan motor kac model burda 2006-2007 olupda bu km lerde oldugunu ıddaa eden motorlarda var.fren ve debrıyaj kolu neden değişmiş mesela ben sıfır motorumunkini renklı manet almıstık yurt dışından ondan değiştirdim.şöyle bir bak manet civarında sağında solunda yatma kalkma yoksa sorun degıl dediiğm gibi model yazmadıgınız için fiyat tahmininde bulunamıyorum.

Hocam arkadaş en sona 2013 model yazmış sanırım :)

Ben de yakın zamanda cbr125 alacak gibiyim. Topiği takip ediyorum vaktim oldukça. Ama çok uçuk fiyatlar yazıyorlar sahibindene... Anlam veremiyorum bir türlü.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
cok memnunum tavsıye ederım ozellıkle de yakıt konusunda cok zevklı
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
8
barrow kardeşim antalyadayım ve aynı egzoztan var bende ve sıkıntı şu antalyada her dakika cevirme var ve ben artık orjinalı takıyorum eskiden orjinal varken bile okadar cok cevirme yapıyoalar ki anlamıyorum burası cok sıkıntı ehliyet hersey var sadece kontrol amaclı ceviriyolar ve egzoz olsa hemen bağlıyolar :D
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bakalım su fuarda ındırımlı bı egzoz denk gelırse tıger alabılırım
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
şimdi olayı anlamadım 3800 km olan motor kac model burda 2006-2007 olupda bu km lerde oldugunu ıddaa eden motorlarda var.fren ve debrıyaj kolu neden değişmiş mesela ben sıfır motorumunkini renklı manet almıstık yurt dışından ondan değiştirdim.şöyle bir bak manet civarında sağında solunda yatma kalkma yoksa sorun degıl dediiğm gibi model yazmadıgınız için fiyat tahmininde bulunamıyorum.
2013 model usta

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

şimdi olayı anlamadım 3800 km olan motor kac model burda 2006-2007 olupda bu km lerde oldugunu ıddaa eden motorlarda var.fren ve debrıyaj kolu neden değişmiş mesela ben sıfır motorumunkini renklı manet almıstık yurt dışından ondan değiştirdim.şöyle bir bak manet civarında sağında solunda yatma kalkma yoksa sorun degıl dediiğm gibi model yazmadıgınız için fiyat tahmininde bulunamıyorum.
2013 model usta
Ve sadece debriyaj.Arkadasi on kaldirmis orda sikinti mi olmuş tam anlamadim
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
9
kardeşim teşekkür ederim öncelikle. Yalnız çantayı küçük düşünüyorum ben sanki 45 lik büyük durur ne bilim ama iki kaskı da almalı dimi :pr: eee napcaz şimdi ya tüh
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
kappa 35 lt artı demırı verırım ıstersen sıfıra yakındır cızık felan yok evde duruyor genelde yagmur gunes yemedı yanı 250 ye bırakırım ılgılenırsen faceden eklersın
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
9
arkadaşlar iyi akşamlar herkese ... benim bi sorunum var LASTİK... Önleri lastiği ve arka lastiği büyütmek istiyorum. Sizce nekadar büyüte bilirim. bi bilgisi olan varmı ben lastik konusundan pek anlamam da . ne kadar büyültmeliyim sizce yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst