- Katılım
- 22 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,073
link var mi linkkkhayırlı olsun çantayı şhat45 çok güzel ben taktım hem ufak duruyor hemde yanlama konuldugunda 2 kaskı rahat alıyor
link var mi linkkkhayırlı olsun çantayı şhat45 çok güzel ben taktım hem ufak duruyor hemde yanlama konuldugunda 2 kaskı rahat alıyor
Ucuz mu pahalı mi anlamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
Zonguldaktaki kuryecilere savas aciyoruz sayin cibircilar ailesi.hepsi ona o kadar verilir mi diyo.cildiricammm.toplanin abilerim kardeslerimm nedir bu ya.degmez mi..
Ne olacak cbf150tabiki ucuz siz birne ninja yada yzfr125 fiyatını sorun motoru satmanız gerek parca almak için.boş ver kuryeleri(sizin ordakılerı tabiki)ömründe motora binmemiş motor görmemiş adam tabiki öyle yorum yapıcaktır kuryenin altındaki motor ne ?? buna bak sonra yorumlarını tafana tak.. cbr125 altın gıbıdır al bin bin sonra fazlasıyla karıyla sat.ben sadece 3 ay içerisinde 3 tane cbr alıp sattım.
zevk kımının rengı ıcın aldım kımını modelı ıcın 2013 620 km motoru 5000 aldım 6200 sattımNe olacak cbf150rahatladim ya
neden o kadar alim satim yaptiniz
![]()
ARKADAŞLAR Bİ YARDIMCI OLURMUSUNUZ EGZOS SIKINTIM VAR ŞEHİR İÇİNE İNEMİYORUM RESMENTAKTIGIMA PİŞMAN OLDUM ÇOK ÇEVİRİYOLAR OKADARDA ABARTILI SES YOK HATTA HİÇ YOK RESMEN SİZ BUNU NASIL ÇÖZÜYORSUNUZ YAV
şimdi olayı anlamadım 3800 km olan motor kac model burda 2006-2007 olupda bu km lerde oldugunu ıddaa eden motorlarda var.fren ve debrıyaj kolu neden değişmiş mesela ben sıfır motorumunkini renklı manet almıstık yurt dışından ondan değiştirdim.şöyle bir bak manet civarında sağında solunda yatma kalkma yoksa sorun degıl dediiğm gibi model yazmadıgınız için fiyat tahmininde bulunamıyorum.Cbr 125 3.800-4.000 km de civarinda.orijinal olarak on fren yada debraj kolu değişmiş.sizce ne kadar eder.2013 model
şimdi olayı anlamadım 3800 km olan motor kac model burda 2006-2007 olupda bu km lerde oldugunu ıddaa eden motorlarda var.fren ve debrıyaj kolu neden değişmiş mesela ben sıfır motorumunkini renklı manet almıstık yurt dışından ondan değiştirdim.şöyle bir bak manet civarında sağında solunda yatma kalkma yoksa sorun degıl dediiğm gibi model yazmadıgınız için fiyat tahmininde bulunamıyorum.
ben görmemişim pardonHocam arkadaş en sona 2013 model yazmış sanırım![]()
Ben de yakın zamanda cbr125 alacak gibiyim. Topiği takip ediyorum vaktim oldukça. Ama çok uçuk fiyatlar yazıyorlar sahibindene... Anlam veremiyorum bir türlü.
2013 model ustaşimdi olayı anlamadım 3800 km olan motor kac model burda 2006-2007 olupda bu km lerde oldugunu ıddaa eden motorlarda var.fren ve debrıyaj kolu neden değişmiş mesela ben sıfır motorumunkini renklı manet almıstık yurt dışından ondan değiştirdim.şöyle bir bak manet civarında sağında solunda yatma kalkma yoksa sorun degıl dediiğm gibi model yazmadıgınız için fiyat tahmininde bulunamıyorum.
2013 model ustaşimdi olayı anlamadım 3800 km olan motor kac model burda 2006-2007 olupda bu km lerde oldugunu ıddaa eden motorlarda var.fren ve debrıyaj kolu neden değişmiş mesela ben sıfır motorumunkini renklı manet almıstık yurt dışından ondan değiştirdim.şöyle bir bak manet civarında sağında solunda yatma kalkma yoksa sorun degıl dediiğm gibi model yazmadıgınız için fiyat tahmininde bulunamıyorum.