slm arkadaşlar bende 2 yıl önce bu başlıkta çok yazışmıştım 2011 model turuncu gri cbr 125r ı ilk alanlardandım. Mutlaka aranızda hatırlayanlar olacaktır. Uzun süredir arkadaşlarımın büyük cc motosikletlerini (r6 ve 900rr) kullanıyordum. Sonunda cuma günü hayalime kavuştum 2008 model cbr 1000rr aldım. Neden bu başlığayazıosun derseniz; büyük motor kullanıcıları pek foruma takılmıyorlar özellikle de litrelik motor kullananlar.
Buraya yazmamın bir başka nedenide; zamanında en çok yazıştığım sayfa burasıydı, hatta zippo nickli üyenin motosikletini bile arkadaşıma almıştık. cc büyütmek isteyen arkadaşların sorularını elimden geldiğince yanıtlayabilirim
Akşama kadar yağmur dinerse foto çekip buraya atarım
Dün aksam ehliyet kursunda ilk Dersime gittim yani resmen basladim yavaştan geliyorum araniza uleyynn)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------
İnsan bi hayirli olsun der ya![]()
12 000 bakımı 190 tl ödedim
ön balatalar
buji
hava filtresi temizliği
kendi götürdüğüm yağ değişimi
zincir temizliği ve yağlama
lastiğe çivi girmiş onun yapımı
vites şanzıman kontrolü vs vs
sübap ayarı daha yapılmadı varmış ona
işçiliğe zam gelmiş 40 alırdı 50 alıyorlar artık
acı varmı acı... yağ sizden olmasına rağmen çok para....
yinede fazla bana göre....normalde 140 idi balata girince 190 oldu
hacı yağı boşaltıp yeni yağ koyarız no problem... aslında hava filitresi kolay kolay kirlenmez istanbulda... bide yeni yağ biraz koyu olur o yüzden bir süre kasar motor... hava filitresinden olmaz...ramazan bu ıpone yagı ben begenmedım galıba yanlıs koyduk 10 40 ama kutusunda kros resmı vardı degıstırsemmı yagı naapsam sankı motor gaza tepkısı azaldı nedendır ozellıkle ısınınca oluyor bişiler yoksa hava fılıtresını mı tıkadı bu servıs temızledıler ya
acaba bujıden mıdır dıcem bıde benzın kaldı kartaldan almıstım acaba kotu yakıtmı o aklıma yenı geldı ben bı yakıt alayım tekrardan