Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
o ıste aynısı paket ama benımkınde kros motor var bı fark olurmu kı gercı olsaydı servıs soylerdı ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------












 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
servis pek dikkat etmiyor gibi ne götürsem sorgulamadan koyuyorlar.
yalnız sen ipone yağı 35 tl ye aldım demiştin bu 40 tl r4000rs almadın galiba
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
slm arkadaşlar bende 2 yıl önce bu başlıkta çok yazışmıştım 2011 model turuncu gri cbr 125r ı ilk alanlardandım. Mutlaka aranızda hatırlayanlar olacaktır. Uzun süredir arkadaşlarımın büyük cc motosikletlerini (r6 ve 900rr) kullanıyordum. Sonunda cuma günü hayalime kavuştum 2008 model cbr 1000rr aldım. Neden bu başlığayazıosun derseniz; büyük motor kullanıcıları pek foruma takılmıyorlar özellikle de litrelik motor kullananlar.
Buraya yazmamın bir başka nedenide; zamanında en çok yazıştığım sayfa burasıydı, hatta zippo nickli üyenin motosikletini bile arkadaşıma almıştık. cc büyütmek isteyen arkadaşların sorularını elimden geldiğince yanıtlayabilirim
Akşama kadar yağmur dinerse foto çekip buraya atarım
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
slm arkadaşlar bende 2 yıl önce bu başlıkta çok yazışmıştım 2011 model turuncu gri cbr 125r ı ilk alanlardandım. Mutlaka aranızda hatırlayanlar olacaktır. Uzun süredir arkadaşlarımın büyük cc motosikletlerini (r6 ve 900rr) kullanıyordum. Sonunda cuma günü hayalime kavuştum 2008 model cbr 1000rr aldım. Neden bu başlığayazıosun derseniz; büyük motor kullanıcıları pek foruma takılmıyorlar özellikle de litrelik motor kullananlar.
Buraya yazmamın bir başka nedenide; zamanında en çok yazıştığım sayfa burasıydı, hatta zippo nickli üyenin motosikletini bile arkadaşıma almıştık. cc büyütmek isteyen arkadaşların sorularını elimden geldiğince yanıtlayabilirim
Akşama kadar yağmur dinerse foto çekip buraya atarım

Evet ilk yeni kasa çıktığı dönemler ve sonrası ben çok iyi hatırlıyorum. O zamanlar çok yazardik..
600cc bile gayet yeterli, litrelik bi motorda sınırları zorlayacak denemem olmadı ama duyduğum hep benim 600rr daki 100-200 arası yaşadığım ivmenin soluksuz 299a gitmesi ki bunu tahmin edemiyorum :) güle güle kullan tekrar kazasız belasız :)
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Dün aksam ehliyet kursunda ilk Dersime gittim yani resmen basladim yavaştan geliyorum araniza uleyynn:))

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------

İnsan bi hayirli olsun der ya :)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Dün aksam ehliyet kursunda ilk Dersime gittim yani resmen basladim yavaştan geliyorum araniza uleyynn:))

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------

İnsan bi hayirli olsun der ya :)


hayrlı olsun kardeşim, daha nicem motorlarına hayırlı olsun diyeceğiz insallah rahat ol :)
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
8
ARKADAŞLAR BİR SORUM OLUCAK ANTALYADA YAŞIYORUM HONDA CBR 125R İÇN EGZOS TAKTIM AMA BURDA NEDENS COK SIKINTI YARATIYOLAR SİZ BU İŞİN ALTINDA NASIL KALKIYORSUNUZ ANLIYAMIYORUM :D
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
12 000 bakımı 190 tl ödedim
ön balatalar
buji
hava filtresi temizliği
kendi götürdüğüm yağ değişimi
zincir temizliği ve yağlama
lastiğe çivi girmiş onun yapımı
vites şanzıman kontrolü vs vs

sübap ayarı daha yapılmadı varmış ona
işçiliğe zam gelmiş 40 alırdı 50 alıyorlar artık
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
12 000 bakımı 190 tl ödedim
ön balatalar
buji
hava filtresi temizliği
kendi götürdüğüm yağ değişimi
zincir temizliği ve yağlama
lastiğe çivi girmiş onun yapımı
vites şanzıman kontrolü vs vs

sübap ayarı daha yapılmadı varmış ona
işçiliğe zam gelmiş 40 alırdı 50 alıyorlar artık

acı varmı acı... yağ sizden olmasına rağmen çok para....
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ramazan bu ıpone yagı ben begenmedım galıba yanlıs koyduk 10 40 ama kutusunda kros resmı vardı degıstırsemmı yagı naapsam sankı motor gaza tepkısı azaldı nedendır ozellıkle ısınınca oluyor bişiler yoksa hava fılıtresını mı tıkadı bu servıs temızledıler ya
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ramazan bu ıpone yagı ben begenmedım galıba yanlıs koyduk 10 40 ama kutusunda kros resmı vardı degıstırsemmı yagı naapsam sankı motor gaza tepkısı azaldı nedendır ozellıkle ısınınca oluyor bişiler yoksa hava fılıtresını mı tıkadı bu servıs temızledıler ya
hacı yağı boşaltıp yeni yağ koyarız no problem... aslında hava filitresi kolay kolay kirlenmez istanbulda... bide yeni yağ biraz koyu olur o yüzden bir süre kasar motor... hava filitresinden olmaz...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
acaba bujıden mıdır dıcem bıde benzın kaldı kartaldan almıstım acaba kotu yakıtmı o aklıma yenı geldı ben bı yakıt alayım tekrardan
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
Gaz kes denemelerim :D aşağı yukarı yanlış hatırlamıyorsam
1.vites 36
2.vites 72
3.vites 97
4.vites 119
5.vites 127lerdeydim sonra... to be continued :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst