Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
allah nazardan esırgesin ama ramazan beyaz motorun keşke camını sıyah yapsaydsınız benbeyaz olmuş...... : )) tabi zevk meselesi ama ne bıleyım beyaz ton çok olmuş
sedat bu farklı olmayı sever ... bu gün beyaz yarin siyah kırmızı hepsi olabilir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

HONDACI ARKADAŞLAR, AKŞAM 7 DE MAÇKA PARKINDA BULUŞUYORUZ DEĞİL Mİ ? ÖLEN ARKADAŞIMIZIN DURUMUNU PROTESTO ETMEK VE MOTORCULARIN SESİNİ DUYURMAK İÇİN ? KİMLER GELİR
ben akşam 6,05 de maslak dan personeli alıyorum. 20 00 gibi tuzlada işim bitiyor.. istesemde gelemem ama kalbim sizlerle..
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
sedat bu farklı olmayı sever ... bu gün beyaz yarin siyah kırmızı hepsi olabilir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------


ben akşam 6,05 de maslak dan personeli alıyorum. 20 00 gibi tuzlada işim bitiyor.. istesemde gelemem ama kalbim sizlerle..

imkanı olanlar bari ihmal etmese kardeşim ya.. tabi herkesin zamanı olmayabilir..
 
Katılım
8 Kas 2013
Mesajlar
36
sonunda mercek far çalışmamız sona erdi :) düşüncelerinizi bekliyorum..

r8no.jpg
[/URL]
e40q.jpg
[/URL]
ns99.jpg
[/URL]
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648

tek kelımeyle muhteşem olmuş.meak ettiim şimdi parklarmı yanıyor yani kısa yanmıyormu uzun kısayı düğmeyemi bağladınız normalde bızım motorlar far acıldıgında kısa anında yanıyorya yada uzun düğmesiz yanı bunda o çerceve yani yuvarlak yanan parkamı bağlı
 
Katılım
8 Kas 2013
Mesajlar
36
tek kelımeyle muhteşem olmuş.meak ettiim şimdi parklarmı yanıyor yani kısa yanmıyormu uzun kısayı düğmeyemi bağladınız normalde bızım motorlar far acıldıgında kısa anında yanıyorya yada uzun düğmesiz yanı bunda o çerceve yani yuvarlak yanan parkamı bağlı

hava biraz daha kararsın farın nasıl aydınlattığının fotoğraflarını da atacam :)
 
Katılım
8 Kas 2013
Mesajlar
36
en büyük korkum bu mercek farın yolu nasıl aydınlatacağıydı yani yeterli olması konusunda endişelerim vardı. öncelikle merceğin içinde xenon far var ve uzunlu kısalı.
xenon devamlı yanmasın diye aşağıdaki resimde kontağın yanındaki kırmızı ışıklı düğmeye bağladım ki istediğim zaman kapatıyorum. uzun kısa düğmesi yine orijinal yerinde duruyor tabi :)
my7t.jpg


---

şimdide kısa ve uzun nasıl aydınlatıyor onu göstereyim :)

- KISA -
10r2.jpg


- UZUN -
irq8.jpg


---

angel'ın gece görünüşünden de bir kaç kare atayım :)

l6y4.jpg


fqjm.jpg



yorumlarınızı bekliyorum :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

ayrıca normal farlara takılan xenonlar kadar göz almıyor mercek fara takılan xenon :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
en büyük korkum bu mercek farın yolu nasıl aydınlatacağıydı yani yeterli olması konusunda endişelerim vardı. öncelikle merceğin içinde xenon far var ve uzunlu kısalı.
xenon devamlı yanmasın diye aşağıdaki resimde kontağın yanındaki kırmızı ışıklı düğmeye bağladım ki istediğim zaman kapatıyorum. uzun kısa düğmesi yine orijinal yerinde duruyor tabi :)
http://imageshack.com/a/img849/7641/my7t.jpg

---

şimdide kısa ve uzun nasıl aydınlatıyor onu göstereyim :)

- KISA -
http://imageshack.com/a/img833/1123/10r2.jpg

- UZUN -
http://imageshack.com/a/img689/562/irq8.jpg

---

angel'ın gece görünüşünden de bir kaç kare atayım :)

http://imageshack.com/a/img801/6721/l6y4.jpg

http://imageshack.com/a/img850/373/fqjm.jpg


yorumlarınızı bekliyorum :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

ayrıca normal farlara takılan xenonlar kadar göz almıyor mercek fara takılan xenon :)

dostum harika bir iş çıkartmıssınç Hem görünüş Hem İşlevsellik Olarak daha Kalite olmus . senın motorla 2 tur atasım geldi :)
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Çok güzel olmuş led şeritleri alt kısımda birleştirirseniz görüntü bakımından daha da güzel olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
süper bişey ortaya çıkmış fakat muayenede parklardan dolayı sorun çıkartırlar rengi sarı olacak diye geçirmeyebilirler haberin olsun
 
Katılım
8 Kas 2013
Mesajlar
36
süper bişey ortaya çıkmış fakat muayenede parklardan dolayı sorun çıkartırlar rengi sarı olacak diye geçirmeyebilirler haberin olsun

muayeneye daha 3 yıl var :) 3 yıla kim öle kim kala Allah en kötüsünden korusun tabi. zaten motosikletin üzerinde gelen orijinal farı, ampulü hepsi duruyor bi güzel paketledim çalışmayı tamamen yeni far üzerinde yaptım :) satacak olursam yada muayene kadar bende olursa geri takarım :)
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
günaydın arkadaşlar motoru kar yağıyor diye eve kapattım o gün bu gün hava güneşli tam niyetlenip dışarı çıkarsam yüz yılın en sert kışı en fazla karı yağacak diye korkumdan evde tutuyorum bendeki bu şansla bakalım daha ne kadar bekliyecem :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
günaydın arkadaşlar motoru kar yağıyor diye eve kapattım o gün bu gün hava güneşli tam niyetlenip dışarı çıkarsam yüz yılın en sert kışı en fazla karı yağacak diye korkumdan evde tutuyorum bendeki bu şansla bakalım daha ne kadar bekliyecem :)

istanbulda ne kadar kar yağacakki.. bence bu korku yersiz... ve şunu unutmayın ben şuan motora binmek istesemde binemiyorum.. yani motora binecek durumda iseniz korkmayın binin.. ağzınızda diş varken çiğneyerek yemenin tadını çıkarın... her şey yerinde ve zamanında güzel...

http://www.youtube.com/watch?v=LFqs4HMFjyA

kuryelik zamanımdan bir video.. keşke o zamanlar daha çok tadını çıkarsaydım...
 

tgi

Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
36
2014 model fuarda tanıtılacakmış mart nisan gibi satışa sunulur dediler. 2013 model 2 aydır ellerinde yokmuş yükselişin:salut: 14 modelinde fiyatı farklı olacakmış
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
istanbulda ne kadar kar yağacakki.. bence bu korku yersiz... ve şunu unutmayın ben şuan motora binmek istesemde binemiyorum.. yani motora binecek durumda iseniz korkmayın binin.. ağzınızda diş varken çiğneyerek yemenin tadını çıkarın... her şey yerinde ve zamanında güzel...

http://www.youtube.com/watch?v=LFqs4HMFjyA

kuryelik zamanımdan bir video.. keşke o zamanlar daha çok tadını çıkarsaydım...

sn neden şimdi binemiyorsun kardeişm.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151997830279371&set=t.672969370&type=3&theater
üç sene eveli bende cross la karda gazlıyordum .bu motora pek güvenmiyorum zaten motor arkadaşın evinde dursun bakalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst