- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
sedat bu farklı olmayı sever ... bu gün beyaz yarin siyah kırmızı hepsi olabilir...allah nazardan esırgesin ama ramazan beyaz motorun keşke camını sıyah yapsaydsınız benbeyaz olmuş...... : )) tabi zevk meselesi ama ne bıleyım beyaz ton çok olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
ben akşam 6,05 de maslak dan personeli alıyorum. 20 00 gibi tuzlada işim bitiyor.. istesemde gelemem ama kalbim sizlerle..HONDACI ARKADAŞLAR, AKŞAM 7 DE MAÇKA PARKINDA BULUŞUYORUZ DEĞİL Mİ ? ÖLEN ARKADAŞIMIZIN DURUMUNU PROTESTO ETMEK VE MOTORCULARIN SESİNİ DUYURMAK İÇİN ? KİMLER GELİR